رشد صددرصدی پپه‌ (PEPE)

پپه

پادشاه رمزارزها بیت کوین (BTC) با جهش قیمتش تا 35٬000 دلار، یک صعود رویایی برای میم‌کوین‌ها به ارمغان آورده است که شامل شیبا اینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE)، فلوکی (FLOKI) و پپه (PEPE) می‌شود.

کدام میم کوین بیشتر سود کرده است؟

با بررسی نمودارهای هفتگی، فلوکی (FLOKI) با 118٪ سود در 7 روز گذشته پیشتاز مسابقه میم‌کوین‌ها است. دومین میم کوین پپه است که قبلاً پس از ماه‌ها معامله در یک کانال نزولی موازی از 100 ارزهای برتر دنیا از نظر ارزش بازار خارج شده بود.

میزان رشد میم‌کوین‌های‌ برتر
میزان رشد میم‌کوین‌های‌ برتر

با این‌حال پپه 93.3٪ سود کسب کرد و با شتاب به 100 ارز برتر بازگشت تا جایگاه 77 را با ارزش بازار 500٬669٬138 دلار به دست آورد. ، PEPE تقریباً با دو برابر شدن در یک هفته، به قیمت 0.00000123 دلار معامله می‌شود.

چرا قیمت پپه (PEPE) بالا رفت؟

توسعه دهندگان با سوزاندن 6.9 تریلیون توکن، معادل تقریباً 6 میلیون دلار، رالی قدرتمند 93٪ را برای PEPE برپا کردند. در همین حال، ETF بیت کوین بلک راک پیشرفت عمده‌ای در همان روز داشت و شماره ثبت منحصر به فردی گرفت.



به گفته یک تریدر به نام Plazma، پپه با 11٪ افزایش در حجم معاملات قرارداد هوشمند فیوچرز، تقاضای فزاینده‌ای را در بازارهای آتی می‌بیند. در حال حاضر با 1.7 میلیارد دلار، PEPE به دوج کوین (DOGE) با 2.4 میلیارد دلار نزدیک می‌شود.

حجم PEPE در بازار فیوچرز
حجم PEPE در بازار فیوچرز

در نهایت، PEPE بر اساس اکسپلورر داده‌های بلاکچین EtherScan از افزایش کیف پول‌های ثبت شده جدید بهره‌مند است که اکنون به 143٬529 عدد رسیده است. مومنتوم این کوین می‌تواند با سیگنال رشد خالص شبکه در آن‌چین تأیید شود، که نشان می‌دهد دارندگان جدید بخش عمده‌ای از ارزش بازاری فعلی 500 میلیون دلاری را آورده‌اند.

منبع: Dailycoin

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.