معرفی ۵ میم‌کوین جدید با پتانسیل رشد شدید

میم کوین

با توجه به افزایش ارز دیجیتال در این هفته، تریدرهای برجسته در حال سنجش میم‌کوین‌هایی هستند که بیشترین پتانسیل رشد قیمت را دارند.



این مقاله پنج توکن برتری را که تحلیلگران فکر می‌کنند احتمال دارد افزایش قیمت قابل توجهی تا پایان سال 2023 داشته باشند، بررسی می‌کند.

1- میم کامبت (Meme Kombat)

امیدوارکننده‌ترین میم کوین جدید، میم کامبت (MK) است، یک پروژه Play-to-Earn که به کاربران اجازه می‌دهد روی نتیجه نبردهای AI-generated بین شخصیت‌های میم موردعلاقه‌شان شرط‌بندی کنند.

این توکن در حال حاضر در مرحله پیش‌فروش است و شروع فوق‌العاده‌ای داشته است، زیرا در سه هفته بیش از 600 هزار دلار جمع‌آوری کرده است. چندین تحلیلگر برجسته به پتانسیل جالب این پروژه اشاره کرده‌اند.

تصویر سایت MEME KOMBAT
تصویر سایت MEME KOMBAT

به عنوان مثال، Jacob Bury آن را میم‌کوین بعدی با پتانسیل 10 برابر شدن نامیده است. در عین حال، Michael Wrubel به 300 هزار مشترک خود گفته است که نسبت به این پروژه خوش‌بین است و کاربرد نوآورانه و مکانیسم استیکینگ آن را دلایلی برای خوش‌بینی ذکر کرده است.

با این حال، این مزایا باعث پیش‌فروش سریع شده است. بنابراین، کسانی که قصد خرید دارند باید سریع عمل کنند وگرنه ریسک پرداخت قیمت بالاتری در آینده را خواهند داشت.

2- میم‌های وال استریت (Wall Street Memes)

یک پروژه دیگر که تحلیلگران در حال حمایت از آن هستند، میم‌های وال استریت (WSM) است، یک میم‌کوین رو به رشد که به تازگی یک کازینو انحصاری مبتنی بر تلگرام راه‌اندازی کرده است.

ترکیب میم‌کوین‌ها و قمار ارز دیجیتال به خوبی کار می‌کند زیرا سرمایه‌گذاران میم‌کوین اغلب افرادی هستند که از ریسک بالا لذت می‌برند و به فعالیت‌های مالی پرریسک علاقه دارند.

میم‌های وال استریت اخیراً یکی از موفق‌ترین پیش‌فروش‌های سال 2023 را با جمع‌آوری بیش از 25 میلیون دلار تنها در چند ماه انجام داد. قیمت آن پس از افتتاح در صرافی 3 برابر شد و در حال حاضر در 24 ساعت گذشته بیش از 40٪ افزایش یافته است. 

نمودار قیمت WSM
نمودار قیمت WSM

یک مزیت دیگر این است که WSM یکی از بزرگترین جوامع آنلاین را در میان میم‌کوین‌ها دارد و بیش از یک میلیون دنبال‌کننده در تمامی پلتفرم‌ها دارد. علاوه بر این، چندین بار توجه ایلان ماسک را در توییتر جلب کرده است.



با توجه به این موارد، بسیاری از تحلیلگران میم‌های وال استریت را با دوج کوین مقایسه می‌کنند، اما کاربردی بودن آن و مکانیسم استیکینگ مزیت آن است. همچنین شایعاتی مبنی بر لیست شدن میم‌های وال استریت در بایننس به گوش می‌رسد.

با توجه به این موارد، این ممکن است آخرین فرصت برای خرید میم‌های وال استریت قبل از اینکه به بالای 5 میم‌کوین برتر از لحاظ ارزش بازار برسد، باشد.

3- هری پاتر اوباما سونیک 10 اینو (HarryPotterObamaSonic10Inu)

هری‌پاتراوباماسونیک10اینو (BITCOIN) یک میم‌کوین مرموز است که یک روند جدید از پروژه‌های با نام‌های طولانی را آغاز کرده است.

استفاده از نماد BITCOIN باعث شده تا به خاطر ایجاد سردرگمی با بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان شهرت یابد.

در حالی که هیچ کاربردی ندارد، این پروژه ارزش بازار تحسین‌برانگیز 90 میلیون دلار دارد و در 7 روز گذشته حدود 40٪ رشد کرده است. با این حال، همچنان نسبت به اوج 0.1977 دلاری خود حدود 50٪ افت داشته و فضای رشد قابل توجهی دارد.

نمودار قیمت HarryPotterObamaSonic10Inu
نمودار قیمت HarryPotterObamaSonic10Inu

در حال حاضر، در هیچ صرافی متمرکز بزرگی لیست نشده و یونی‌سواپ بیشترین حجم معاملات آن را پردازش می‌کند. صرافی‌های متمرکز احتمالاً به دلیل ایجاد سردرگمی توسط نماد BITCOIN آن برای کاربران کم‌تجربه ارز دیجیتال، از لیست کردن آن اجتناب می‌کنند.



با این حال، اگر رشد خود را ادامه دهد، صرافی‌های بزرگ در نهایت آن را لیست خواهند کرد و سردرگمی حاصل از آن تنها باعث گسترش شهرتش خواهد شد که بالقوه می‌تواند به افزایش قیمتش کمک کند.

4- بون شیبا سواپ (Bone ShibaSwap)

شیبا اینو اخیراً یک راه حل مقیاس پذیری لایه 2 اتریوم به نام شیباریوم راه اندازی کرده است تا اکوسیستم خود را گسترش دهد و کاربردی‌تر شود. این موضوع توجه قابل توجهی از جامعه را جلب کرده و باعث رشد قیمت SHIB شده است.

با این حال، ارزش بیشتر شیباریوم به توکن Bone ShibaSwap (BONE) خواهد رسید زیرا این توکن برای استیکینگ و پرداخت کارمزد در شبکه استفاده می‌شود. بیش از این، BONE یک میم‌کوین نیز هست و می‌تواند از وایرال بودن و هیجان غالب در این دسته ارزهای دیجیتال بهره‌مند شود. 

نمودار قیمت Bone ShibaSwap
نمودار قیمت Bone ShibaSwap

ارزش بازار Bone ShibaSwap نیز به مراتب کمتر از توکن SHIB و تنها 169 میلیون دلار است که نشان از پتانسیل رشد چشمگیر دارد، به ویژه اگر شبکه شیباریوم محبوبیت پیدا کند.

با این حال، این توکن همچنان نسبت به یک سال پیش 17٪ و نسبت به بالاترین قیمت تاریخ خود 97٪ افت کرده است که فرصت سودآوری برای خرید در قیمت پایین فراهم می‌کند.

5- سیفریوم (Safereum)

یکی از انتقاداتی که بسیاری از منتقدان نسبت به میم‌کوین‌ها دارند، فقدان اعتماد و شفافیت در مورد آن‌هاست. این موضوع در مورد پپه نیز به چشم می‌خورد که اخیراً 15 میلیون دلار از کیف پول چندامضایی خود را پس از جدا شدن گروهی از افراد داخلی از دست داد.

میم‌کوین جدید سیفریوم با استفاده از امنیت قوی و حسابرسی‌های مداوم قرارداد هوشمند، با این مشکل مبارزه می‌کند تا سرمایه‌گذاران از امنیت سرمایه خود مطمئن شوند. این میم‌کوین دارای یک قرارداد هوشمند لغو شده با 5 حسابرسی است و نقدینگی آن برای یک سال قفل شده است. استخر نقدینگی آن در حال حاضر 1.1 میلیون دلار ارزش دارد.

نمودار قیمت سیفریوم
نمودار قیمت سیفریوم

این عوامل به طور قابل توجهی ثبات پروژه را افزایش می‌دهد و پتانسیل بلندمدت آن را تقویت می‌کند.

این توکن در 7 اکتبر (15 مهر) راه‌اندازی شد و در حال حاضر ارزش بازار 7 میلیون دلاری دارد. پس از افزایش قیمت اولیه، پروژه کاهش یافت، اما هولدرها نشان داده‌اند که استقامت و اعتقاد دارند زیرا در 24 ساعت گذشته 17٪ بازیابی کرده و در یک هفته بیش از 80٪ رشد داشته است.

لازم به ذکر است که این همچنان یک سرمایه‌گذاری پرریسک به حساب می‌آید، اما تا به اینجا امنیت و رفتار قیمت آن امیدوارکننده به نظر می‌رسد.

منبع: NewsBTC

توجه: مقاله‌ای که مطالعه فرمودید، یک ترجمه‌ی فارسی از منابع انگلیسی زبان، صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی به کاربران عزیز توکن‌باز است. موارد و پروژه‌های معرفی شده، توصیه مالی نیستند، و در صورتی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستید. تحقیقات بیشتر انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.