اخبار صرافی های ارز دیجیتال; 11 آذر 1400

بنر توکن2 1

برخی از صرافی‌ها خبرها و اطلاعیه هایی از خود منتشر کردند که در ادامه به آنها می پردازیم. با تیم توکن باز همراه باشید.

صرافی بایننس

بر طبق خبر منتشر شده از صرافی بایننس در تاریخ 1400/09/11

این صرافی اعلام کرد که 3 جفت ارز معاملاتی FUN/BTC ،GTC/BNB ،NEO/USDC را به زودی حذف خواهد کرد.همچنین این صرافی از معرفی رمز ارز MERIT CIRCLE با نام MC خبر داد. ضمن آنکه این بیست‌ و هفتمین پروژه‌‌ی پلتفرم Binance LunchPool می باشد.

این صرافی در خبری دیگر به کاربران خود اعلام کرد که فردا مورخ 3 دسامبر (12 آذر ساعت 11:30) کیف پول ERC20 این صرافی بروزرسانی خواهد شد. ضمن اینکه این بروزرسانی به مدت 2 ساعت به طول می‌انجامد. لازم به ذکر است که واریز و برداشت رمز ارزها بر بستر اتریوم در این زمان به حالت تعلیق درخواهد آمد.

صرفی اوکی اکسچنج

بر طبق خبر منتشر شده از کانال تلگرام صرافی اوکی اکسچنج در تاریخ 1400/09/11

این صرافی اعلام کرد رمز ارز MC را به لیست ارزهای صرافی اوکی اکسچنج اضافه کرده است.

صرافی پنکیک سواپ

بر طبق خبر منتشر شده از صرافی پنکیک سواپ در تاریخ 1400/09/11

این صرافی اعلام کرد که استخر و فارم توکن SANTOS را راه‌اندازی کرده و همچنین برنامه رای گیری راه‌اندازی استخر و فارم NABOX در این صرافی برگزار کرده است.

صرافی رابین کش

بر طبق خبر منتشر شده از کانال تلگرام صرافی رابین کش در تاریخ 1400/09/11

این صرافی اعلام کرد که اهدای جوایز برندگان دور اول مسابقه ی “تریدر برتر” صرافی رابین کش انجام شد و به 5 نفر از نفرات برتر این مسابقه طبق روال از پیش اعلام شده مبلغ سود معاملاتی که بدست آوردند اهدا شد.

صرافی تبدیل

بر طبق خبر منتشر شده از کانال تلگرام صرافی تبدیل در تاریخ 1400/09/11

این صرافی اعلام کرد که ارز دیجی‌بایت (DGB) را به لیست بازار خود اضافه کرده است. این صرافی به کاربران خود گفت که می‌توانند هم‌ اکنون در بازار این صرافی به معامله تتر (DGB_USDT) بپردازند.

همچنین این صرافی اعلام کرد جمعه 12 آذر، ارزهای دیجی‌بایت (DGB_USDT)) و مانا (MANA_USDT) را، کاربران می توانند بدون کارمزد معامله کنند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.