۳ ارز دیجیتال با پتانسیل رشد ۵ برابری

معرفی پروژه

با وجود اینکه بیت‌کوین به عنوان پیشتاز بازار و محبوب‌ترین توکن برای چندین سال بوده است، بسیاری از آلت‌کوین‌ها در چند سال گذشته از نظر بازگشت سرمایه (ROI) عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین داشته‌اند و ممکن است در سال‌های آینده نیز به این روند ادامه دهند.



پروژه‌های میان‌رده و پایین‌تر از قیمت واقعی با فاندامنتال قوی که پتانسیل هل دادن مرزها و ایجاد تغییر در سیستم موجود را دارند، آن‌هایی هستند که شاهد افزایش شدید در ارزش مربوط به خود بوده و در نتیجه، بازگشت سرمایه خوبی به سرمایه‌گذاران خود می‌دهند.

در این مقاله، ما سه آلت‌کوین برتر که پتانسیل رسیدن به ارزش بازار ۵۰ میلیارد دلار در این سال را دارند، پوشش داده‌ایم.

Avalanche (AVAX)

بلاک چین Avalanche با توکن بومی خود AVAX به خاطر قابلیت مقیاس‌پذیری و سرعت در صنعت شناخته شده است. این بلاک چین رقیب اصلی بلاک چین اتریوم است و بر سرعت تراکنش‌های خود اولویت قائل می‌شود. توکن AVAX برای پرداخت هزینه‌های تراکنش و تأمین امنیت بلاک چین Avalanche استفاده می‌شود.

توکن Avalanche (AVAX) در زمان نوشتن این متن، ارزش بازاری ۱۴.۸۳۵ میلیارد دلار دارد و با روند مثبت در بازار رمزارزها، انتظار می‌رود قیمت آن در آینده به سقف‌های جدیدی برسد.

برای اینکه AVAX به ۵۰ میلیارد دلار برسد، باید افزایش ارزش ۲۳۷.۰۴۱ درصدی را ثبت کند. فاندامنتال قوی این توکن و بالاترین قیمت تاریخی (ATH) آن که ۱۴۶.۲۲ دلار بوده، آن را به یکی از برترین‌ها برای این فهرست تبدیل می‌کند.

دوج‌کوین (DOGE)

دوج‌کوین که در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد، یک رمزارز همتا به همتا و منبع باز است که پتانسیل نامحدودی در آن وجود دارد. این میم‌کوین برای استفاده به عنوان پاداش برای ارسال محتوا در Reddit و سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب است.

توکن دوج‌کوین (DOGE) در زمان نوشتن این متن، ارزش بازار ۱۲.۱۵۲ میلیارد دلاری دارد و با پایگاه کاربری بزرگ خود که بیش از ۶ میلیون کاربر منحصر به فرد دارد و رویدادهای مهم پیش رو در صنعت، پیش‌بینی می‌شود که قیمت DOGE احتمالاً به اوج جدیدی برسد.

برای رسیدن میم‌کوین DOGE به ۵۰ میلیارد دلار، باید شاهد جهش ۳۱۱.۴۵۵ درصدی در ارزش باشد. با توجه به فاندامنتال قوی این توکن و بالاترین قیمت تاریخی قبلی آن که ۰.۷۳۷۶ دلار بوده، این کوین پتانسیل بالایی برای این فهرست دارد.

بیت‌کوین کش (BCH)

نسخه محبوب جایگزین بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، یک سیستم پرداخت همتا به همتا بین افراد را فراهم می‌کند. BCH دارای عرضه در گردش ۱۹.۶۴۴ میلیون BCH و عرضه کلی ۲۱ میلیون BCH است. علاوه بر این، تراکنش‌ها در این شبکه سریع‌تر و ارزان‌تر از اکثر پلتفرم‌ها است.

توکن بیت‌کوین کش (BCH) در زمان نوشتن این مقاله، ارزش بازار ۵.۳۱۹ میلیارد دلاری دارد. با نزدیک شدن به هاوینگ بیت‌کوین در ماه‌های آینده، پیش‌بینی می‌شود که قیمت BCH امسال شاهد پرایس اکشن عظیمی باشد و احتمالاً به زودی به اوج جدیدی برسد.

برای رسیدن توکن BCH به ۵۰ میلیارد دلار، باید شاهد جهش ۸۴۰.۰۲۶ درصدی در ارزش باشد. با توجه به احساسات قیمتی تاریخی،فاندامنتال قوی و بالاترین قیمت تاریخی قبلی آن که ۴,۳۵۵.۶۲ دلار بوده، این پروژه بیشترین پتانسیل را برای دستیابی به هدف در این سال دارد.

کلام پایانی

صنعت رمزارزها با یکپارچه‌سازی پروژه‌های منحصر به فرد بیشتری و با تعداد بیشتری از کاربرانی که روزانه این سیستم مالی را پذیرفته‌اند، همچنان شتاب می‌گیرد. با رویدادهای مهم زیادی که امسال در پیش رو داریم، بازار رمزارزها آماده است تا در زمان آینده شاهد پرایس اکشن صعودی باشد.

توجه: این مقاله صرفاً برای اهداف تحقیقی است و نه یک توصیه مالی. توکن‌ها به منظور تبلیغ نیستند و صرفاً بر اساس احساسات قیمتی تاریخی، به‌روزرسانی‌های اخیر، احساسات بازار و عرضه انتخاب شده‌اند. بنابراین، پیش از سرمایه‌گذاری در هر دارایی دیجیتالی، تحقیقات خود را انجام دهید.

منبع: Coinpedia

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.