جریمه 4 میلیارد دلاری بایننس و افزایش قیمت BNB

بایننس

BNB طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷٪ افزایش یافته است. این اتفاق پس از گزارش بلومبرگ مبنی بر اینکه وزارت دادگستری ایالات متحده در حال بررسی توافق بر سر پرداخت جریمه ۴ میلیارد دلاری با بایننس به منظور حل و فصل تحقیقات خود در مورد این شرکت است، رخ داده است.

افزایش قیمت BNB بر اثر توافق جریمه 4 میلیارد دلاری

داده‌های Cointelegraph Pro نشان می‌دهد که BNB حدود ۳۰ دقیقه پس از گزارش ۲۰ نوامبر (29 آبان) بلومبرگ مبنی بر مذاکره بایننس برای توافق با هدف حل و فصل تحقیقات DOJ در مورد ادعای نقض تحریم‌ها، پولشویی و کلاهبرداری، ۶٪ افزایش یافته و به ۲۶۲ دلار رسیده است. 

افت مجدد قیمت BNB پس از 4 ساعت

BNB به بالاترین قیمت از ۷ ژوئن (17 خرداد)- دو روز قبل از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه بایننس و مدیرعامل آن چانگ‌پنگ زائو (“CZ”) به اتهام نقض قوانین مختلف اوراق بهادار- برابر با ۲۶۶ دلار رسید؛ اما چهار ساعت بعد به ۲۵۲ دلار کاهش یافت.



این توکن منتشر شده توسط بایننس بیشترین افزایش قیمت ۲۴ ساعته را در میان ۷۵ ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار داشته است. BNB در حال حاضر چهارمین توکن بزرگ با ارزش بازار بیش از ۴۰ میلیارد دلار است.

یکی از بزرگترین جرایم تاریخ ارز دیجیتال

علی‌رغم افزایش اخیر قیمت، BNB نسبت به بالاترین قیمت تاریخی خود معادل ۶۸۶ دلار در ۱۰ مه ۲۰۲۱، ۶۱.۴٪ کاهش یافته است، اما از ابتدای سال تاکنون ۶.۵٪ افزایش داشته است. 

یک سناریوی توافق پیش‌بینی می‌کند که بایننس جریمه‌ای به مبلغ ۱۰ رقمی پرداخت کند و بتواند با رعایت شرایط خاصی در ایالات متحده به فعالیت خود ادامه دهد.

گزارش شده است که اعلام یک توافق بالقوه ممکن است تا پایان ماه جاری صورت گیرد. 

اگر بایننس مبلغ مورد نظر را پرداخت کند، یکی از بزرگترین جرایم تاریخ در پرونده‌های کیفری ارزهای دیجیتال را پرداخت کرده است.

منبع: Cointelegraph

سوالات پرتکرار

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.