۵ میم کوین با پتانسیل رشد انفجاری ظرف ۳۰ روز آینده

واچ لیست 12 دی 1401؛ احتمال رشد این 4 ارز را در نظر بگیرید

قیمت بیت کوین روز دوشنبه پس از لمس ۲۴ هزار دلار اصلاح خود را آغاز کرد و ۱۰۰۰ دلار افت قیمت را تجربه کرد. این موضوع مارکت کریپتو را قرمز پوش کرد. با این حال دیدیم که میم کوین دوج (Doge) در این شرایط ۱۰ درصد رشد قیمت را تجربه کرد. علت این موضوع برنامه‌ریزی توییتر برای استفاده از ارزهای دیجیتال در سیستم پرداخت خود بود که مثل همیشه حامیان دوج کوین را امیدوار و خوشحال کرد. جزئيات بیشتر را در لینک زیر ببینید.


موارد مهم مقاله:

۵ میم کوین که پتانسیل رشد بسیار بالا در ۳۰ روز آینده را دارند عبارت‌اند از:

  • بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin)
  • فلوکی اینو (Floki Inu)
  • شیبا پرداتور (Shiba Predator)
  • ویتا اینو (VINU)
  • شیب اکس (SHIBX)

رشد قیمت دوج کوین علی رغم افت قیمت بیت کوین
رشد قیمت دوج کوین علی رغم افت قیمت بیت کوین

از زمانی که ایلان ماسک حمایت و علاقه خود به دوج کوین را نشان داد این میم کوین به یکی از پرطرفدارترین کوین‌های بازار کریپتو تبدیل شده و همواره جزو ۱۰ کوین برتر بازار از نظر مارکت کپ بوده است. چندی پیش نیز دیدیم که مجله بیت کوین در توییتی اعلام کرد مارکت کپ دوج کوین از تولید ناخالص داخلی ایران بیشتر شده است!.

به هر حال محبوبیت و موفقیت دوج کوین توجه افراد زیادی را به میم کوین‌ها جلب کرده و این نوع ارز دیجیتال را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری و یه شبه ثروتمندشدن تبدیل کرده است.

در این مطلب ۵ میم کوین با پتانسیل رشد بالا در ۳۰ روز آینده را معرفی می‌کنیم.

سلب مسئولیت: همراهان عزیز توکن باز لطفا توجه داشته باشید که نظرات بیان‌شده در این مطلب به هیچ وجه توصیه سرمایه‌گذاری نیست و صرفا بیان دیدگاه نویسنده است. سرمایه‌گذاری ذاتا با ریسک همراه است؛ بنابراین همیشه باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin)

نمودار قیمت بیبی دوج کوین در هفت روز گذشته
نمودار قیمت بیبی دوج کوین در هفت روز گذشته

بیبی دوج مطمئنا با به نمایش گذاشتن سرعت تراکنش‌های بهبود یافته و جذابیت خود باعث افتخار پدرش می‌شود. میم‌کوینی که به عنوان یک شوخی برای گسترش آگاهی در مورد فرزندخواندگی حیوانات آغاز به کار کرد در رتبه ۸۹ وب سایت کوین مارکت کپ قرار داد. بیبی دوج کوین در حال حاضر حدود 0.000000001436 دلار قیمت دارد و در 7 روز گذشته ۲۹.۸ درصد افزایش یافته است. تغییرات بیبی دوج کوین در بازه‌های زمانی دیگر را در جدول زیر ببینید:

تغییرات یک ساله قیمت بیبی دوج کوین
تغییرات یک ساله قیمت بیبی دوج کوین

فلوکی اینو (Floki Inu)

نمودار قیمت فلوکی اینو (Fluki Inu) در هفته روز گذشته
نمودار قیمت فلوکی اینو (Floki Inu) در هفته روز گذشته

فلوکی اینو یکی دیگر از میم کوین‌های با تم سگ است که توسط طرفداران و اعضای جامعه شیبا اینو (SHIB) متولد شد. فلوکی یکی از بهترین میم کوین‌ها در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند برای درآمد منفعلانه (passive income) استفاده شود. FLOKI در حال حاضر با قیمت 0.00002381 دلار معامله می شود و در رتبه ۲۲۳ سایت کوین مارکت کپ قرار دارد.

تغییرات یک ساله قیمت فلوکی اینو (Floki inu)
تغییرات یک ساله قیمت فلوکی اینو (Floki inu)

ارز دیجیتال فلوکی اینو (Floki Inu) در آبان‌تتر لیست شد

Shiba Predator

نمودار قیمت Shiba Predator در هفت روز گذشته
نمودار قیمت Shiba Predator در هفت روز گذشته

میم کوین بعدی در لیست ما Shiba Predator است. این پروژه ارز دیجیتال میم که در مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) ظاهر شد، ظاهرا رقیبی برای شیبا اینو و دوج کوین است. در حال حاضر، شیبا پرداتور با قیمت 0.00000002702 دلار معامله می شود و در رتبه ۶۵۶ رمزارزهای بازار قرار دارد. تغییرات یک ساله قیمت Shiba Predator در جدول زیر خلاصه شده است:

تغییرات یک ساله قیمت شیب پرداتور (Shiba Predator)
تغییرات یک ساله قیمت شیب پرداتور (Shiba Predator)

ویتا اینو (Vita Inu)

نمودار قیمت ویتا اینو در ۷ روز گذشته
نمودار قیمت ویتا اینو در ۷ روز گذشته

میم کوین ویتا اینو دارای نماد VINU، ادعا دارد اولین کوین با تم سگ است که سرعت تراکنش‌هایش مثل سرعت نور است. در شبکه ویتا کارمزد صفر است و قابلیت نوشتن و اجرای قراردادهای هوشمند فراهم است. قیمت ویتا اینو در حال حاضر 0.00000001734 دلار است و جایگاه آن در سایت Coinmarketcap رتبه ۷۰۰ است.

تغییرات یک ساله قیمت ویتا اینو (Vita inu)
تغییرات یک ساله قیمت ویتا اینو (Vita inu)

بین صرافی‌های داخلی فروشگاه ایرانیکارت و فروشگاه هلو اکس ویتا اینو را لیست کرده‌اند. بهترین قیمت خرید ویتا اینو را در توکن باز ببینید.

شیب آواکس (SHIBX)

نمودار شیب آواکس (SHIBAVAX) در ۷ روز گذشته
نمودار شیب آواکس (SHIBX) در ۷ روز گذشته

شیب آواکس (Shibavax) اولین میم توکن مربوط به شیبا در شبکه آوالانچ است. طبق CoinMarketCap، شیب آواکس در حال حاضر حدود 0.00010019 دلار معامله می‌شود و در رتبه ۱۴۳۳ بازار کریپتو قرار دارد. تغییرات قیمت شیب اکس را در جدول زیر ببینید:

تغییرات یک ساله قیمت شیب آواکس (SHIBX)
تغییرات یک ساله قیمت شیب آواکس (SHIBX)

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.