۷ پروژه Blast که شما را واجد شرایط دریافت ایردراپ می‌کنند!

ایردراپ blast

تنها دو روز پس از راه‌اندازی Blast، شبکه لایه‌ دوم اتریوم توسط بنیان‌گذار بازار NFT غالب Blur، صدها میلیون دلار به پروتکل‌های تازه‌ای که روی این شبکه ایجاد شده‌اند، سرازیر شده و هیجان زیادی درباره چندین پروژه دیگر که در اکوسیستم در حال ظهور هستند، ایجاد شده است.



بر اساس وب‌سایت Blast، شبکه اکنون کل ارزش قفل شده (TVL) بیش از ۲.۴ میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است. بسیاری از کاربران برای بهره‌برداری از ایردراپ‌های آینده که ممکن است به کاربران اولیه برنامه‌ها و پروتکل‌های درون شبکه پاداش دهند، به Blast روی آورده‌اند.

در این مقاله نگاهی گذرا به برخی از پروتکل‌های DeFi که مبالغ هنگفتی سرمایه‌گذاری دریافت کرده‌اند، و بازی‌ها و توکن‌های دیگر که توجه قابل توجهی در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرده‌اند، می‌اندازیم.

پروتکل Orbit

با یک TVL بیش از ۲۰۰ میلیون دلار، Orbit در حال حاضر داغ‌ترین پروتکل DeFi است که در اکوسیستم Blast ساخته شده است. این پروتکل به کاربران اجازه می‌دهد در حالی که همچنان در Blast باقی می‌مانند وام بدهند و وام بگیرند، و به برای آن پاداش دریافت کنند. همچنین این پلتفرم دارای توکن بومی خود به نام ORBIT است.

Spacebar

Spacebar، که خود را به عنوان یک “زمین بازی آن‌چین” معرفی می‌کند، یک پلتفرم بازی‌محور است که در آن کاربران را تشویق می‌کند تا با یکدیگر تعامل کرده و برای کسب انواع امتیازات، مشارکت کنند. کاربران NFT‌های تصویر پروفایل (PFP) خود را به اکوسیستم متصل می‌کنند تا یک آواتار ایجاد کنند، و همچنین NFT‌های جدیدی را در دنیای بازی Spacebar مینت کنند.

Spacebar همچنین کاربران را تشویق می‌کند تا ETH را در پلتفرم استیک کنند تا پاداش‌های اضافی کسب کنند. یک جذابیت عمده به پروژه به نظر می‌رسد وعده یک ایردراپ آینده برای شرکت‌کنندگان زودهنگام و فعال باشد.

Pac Finance

اولین پروتکل وام‌دهی ترکیبی که روی Blast راه‌اندازی شد، Pac Finance هم وام‌های نفر به نفر و هم وام‌های نفر به استخر را در شبکه Blast تسهیل می‌کند. این پروژه شامل ویژگی‌هایی مانند وام‌های خودپرداز، معاملات اهرمی با یک کلیک و حلقه‌های وام‌دهی فوری است. این پلتفرم در حال حاضر مقادیری از توکن بومی هنوز عرضه نشده Blast را، که پس از برنده شدن در مسابقه توسعه اپلیکیشن “Big Bang” بلاکچین دریافت کرده است، به پذیرندگان اولیه وعده می‌دهد.

PacMoon

توکنی که خود را میم کوین اکوسیستم Blast معرفی کرده است، PacMoon، یک پروژه توکن مستقل است که این هفته با هیاهوی زیادی آغاز به کار کرد. توکن، PAC، هنوز راه‌اندازی نشده است و بر اساس گفته‌های تیم پروژه “به زودی” از طریق ایردراپ عرضه خواهد شد،. اما در همین حین، یک هیجان را در توییتر ایجاد کرده است، به طوریکه پست‌های درباره این کوین که توسط تیم PacMoon مشاهده شده‌اند، PAC پاداش داده می‌شوند.

Zerolend

یک بازار دیگر وام در Blast، Zerolend کاربران را برای قرض دادن و قرض گرفتن محدوده‌ای از توکن‌ها در ازای دریافت پاداش به شکل ETH، BLAST و ZERO، توکن بومی پروتکل، تشویق می‌کند. بر خلاف پروتکل Orbit و Pac Finance، Zerolend از قبل روی دو بلاکچین دیگر: Manta و zkSync Era وجود دارد.

DistrictOne

DistrictOne یک پلتفرم پیام‌رسانی گروهی بازی‌محور و مشوق‌دار است که روی Blast ساخته شده است. با پسندیدن پیام‌ها و مشارکت در پست‌ها، کاربران DistrictOne می‌توانند به صورت جمعی پاداش‌هایی کسب کنند و برای برنده شدن جوایز بزرگ رقابت کنند. یک عنصر کلیدی از اکوسیستم ” gems” هستند، که به کاربران برای مشارکت بالا پاداش داده می‌شوند و به آنها جایگاهی برای ایردراپ‌های هفتگی و مداوم می‌دهد.

Juice Finance

Juice Finance یک پروتکل است که معاملات اهرمی چند مارجین را امکان‌پذیر می‌سازد. کاربران می‌توانند از طریق Juice در دیگر پروتکل‌های Blast، Yeild Farming و معاملات اسپات انجام دهند و در این فرآیند، وام‌دهندگان و وام‌گیرندگان می‌توانند پاداش‌های مختلفی کسب کنند. دارندگان برخی از پروژه‌های NFT اتریوم از جمله Pudgy Penguins، Wassies، CryptoPunks، Azuki، DeGods، و RektGuy، به طور خودکار واجد شرایط کلیم امتیازات بومی Juice از پلتفرم هستند. در زمان نگارش، Juice دارای یک TVL نزدیک به ۳۵ میلیون دلار است.

منبع: Decrypt

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.