سرمایه‌گذاری شرکت A16Z در پروژه فلوکربن و توکن GNT

خرید ارز دیجیتال

شرکت Flowcarbon که توسط مدیرعامل سابق WeWork یعنی آدام نویمن تاسیس شده، 70 میلیون دلار سرمایه جذب کرد. هم‌اکنون این شرکت در حال کار برای توسعه ابزارهای تجارت کربن مبتنی بر بلاکچین است.

بر اساس بیانیه‌ی این شرکت در روز سه‌شنبه، این دور از جذب سرمایه‌ی این شرکت شامل سرمایه‌گذاری شرکت‌های VC و فروش توکن بود. در این دور از جذب سرمایه، شرکت  Andreessen Horowitz (a16z)بیش‌ترین سرمایه‌گذاری را انجام داد. سایر سرمایه‌گذاران شرکت‌های General Catalyst، Samsung Next، RSE Ventures،  Allegory Labs و … بودند. همچنین شرکت‌های Fifth Wall، Box Group و Celo Foundation در بخش فروش توکن فعالیت کردند.

ماموریت Flowcarbon

هدف Flowcarbon این است که پول و سرمایه را به سمت پروژه‌هایی که کربن‌دی‌اکسید را از اتمسفر زمین حذف کرده یا کاهش داده برساند. آنها این‌کار را با ایجاد اولین پروتکل متن باز برای توکن‌سازی اعتبارات پروژه‌های سرتاسر جهان برای حذف کربن‌دی‌اکسید انجام می‌دهیم. با این‌کار شرکت‌ها وارد دنیای بلاکچین شده و خریداران می‌توانند اعتبارات کربن زنده را به‌طور مستقیم از آنها خریداری کنند.

رمز ارز GNT

توکن انحصاری Flowcarbon، Goddess Nature نام داشته و اختصار آن GNT است. این توکن روی بلاکچین  Celo راه‌اندازی شده و با اعتبار کربن پشتیبانی می‌شود. به گفته Flowcarbon می‌توان از این توکن‌ها به‌عنوان وثیقه، خرید و فروش، وام و … استفاده کرد.

بنا به گزارش رویترز، این شرکت 32 میلیون دلار را از شرکت‌های سرمایه‌گذاری پر ریسک و 38 میلیون دلار را از طریق فروش  GNT به دست آورده است.

بنا به وب‌سایت این شرکت، فروش GNT تا پایان امروز ادامه داشته و مردم نیز می‌توانند در این طرح فروش ثبت‌نام کنند.

شرکت Flowcarbon توسط آدام نیومن، ربکا نیومن، دانا گیبر، کارولین کلات و ایلان استرن تاسیس شده و هم‌اکنون  35 کارمند دارد. دانا گیبر مدیرعامل این شرکت است.

شما همراهان توکن باز، چه‌ آینده‌ای را برای رمز ارز GNT متصور هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است

منبع: TheBlockCrypto

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.