۷ کوین پرطرفدار در صرافی آبان‌تتر لیست شد

اخبار صرافی آبان تتر

صرافی آبان‌تتر این هفته از لیست شدن ۷ رمز ارز پرطرفدار کور (CORE)، ارگو (ERG)، دائو میکر (DAO)، مون بیم (GLMR)، سیمبل (XYM)، لیکوئیتی (LQTY) و آلکمی پی (ACH) در پلتفرم معاملاتی خود خبر داد.

برای مشاهده‌ی آخرین اخبار آبان‌تتر، به توکن باز مراجعه کنید.

صرافی ارز دیجیتال آبان تتر، هر هفته ۷ رمز ارز جدید را در صرافی خود لیست میکند تا کاربران این صرافی بتوانند به مبادله‌ی رمز ارز‌های جدید بپردازند.

توضیحات زیر در راستای معرفی این ۷ ارز دیجیتال جدید لیست شده در این صرافی هستند:

  • ارز دیجیتال کور (CORE): این رمز ارز که در حال حاضر رتبه‌ی ۱۷۹ را در بازار جهانی رمز ارز‌های دیجیتال دارد، در پروژه‌ی خود خبر از ساختن یک جامعه‌ی قدرتمند در web3 می‌دهد. قیمت این رمز ارز در حال حاضر معادل ۶.۴۷ دلار است.
  • ارز دیجیتال ارگو (ERG): این رمز ارز، یک پروژه در حوزه‌ی پلتفرم دیفای به‌حساب می‌آید و توکن بومی این پروژه به اختصار ERGO شناخته می‌شود. قیمت این رمز ارز معادل ۱.۶۱ دلار می‌باشد.
  • ارز دیجیتال دائو میکر (DAO): پروژه‌ی این رمز ارز بر توسعه‌ی راهکار‌های مالی تمرکز دارد و توکن بومی این پروژه، در رتبه‌ي ۱۵۴ رمز ارز‌های دیجیتال ۱.۴۷ دلار قیمت دارد.
  • ارز دیجیتال مون بیم (GLMR): پروژه‌ی مون‌بیم که توکن بومی آن در رتبه‌ی ۱۴۸ بازا‌های جهانی قرار دارد، اکو‌سیستمی سازگار با اتریوم در پولکادات محسوب می‌شود. قیمت این رمز ارز حدود ۰.۳۵ دلار است.
  • ارز دیجیتال سیمبل (XYM): این پروژه رتبه‌ی ۱۶۹ بازار ارز‌های دیجیتال را به خود اختصاص داده و توکن اختصاصی آن در حال حاضر قیمتی معادل ۰.۰۳ دلار دارد.
  • ارز دیجیتال لیکوئیتی (LQTY): توکن لیکوئیتی که در حال حاضر در رتبه‌ی ۱۷۳ بازار رمز ارز‌های دیجیتال قرار دارد، در پاقع یک پلتفرم وام‌دهی غیر‌متمرکز محسوب میشود. قیمت این توکن حدود ۱.۷ دلار است.
  • ارز دیجیتال آلکمی پی (ACH): این رمز ارز که پلتفرمی با هدف یکپارچه سازی اقتصاد‌های فیات و دیجیتال است، توسعه‌دهندگان و موسسات را به هم متصل می‌کند. این توکن در رتبه‌ی ۱۶۱ رمز ارز‌های جهانی، حدود ۰.۰۲ دلار قیمت دارد.

بررسی دقیق صرافی آبان‌تتر را در توکن‌باز از دست ندهید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.