پیشنهاد مهاجرت ApeCoin به آوالانچ؛ چه آینده‌ای در انتظار APE است؟

یوتیوب (YouTube) در تکاپوی اضافه کردن توکن‌های غیرمثلی (NFT) به پلتفرم خود است.

تیم توسعه‌دهنده‌ی Avalanche به تیم پروژه ApeCoin پیشنهاد داده تا آنها پروژه‌ی Otherside metaverse را به بلاکچین آوالانچ منتقل کنند. هنوز مشخص نیست که این پیشنهاد در مراحل اولیه قرار داشته یا قرار است به‌طور رسمی رای‌گیری شود.

سازمان مستقل غیرمتمرکز ApeCoin DAO نهاد حاکمیتی رمز ارز ApeCoin است. این رمز ارز روی شبکه اتریوم و از سوی شرکت  Yuga Labs روی پروژه Otherside Metaverse راه‌اندازی شده است. هنوز شرکت  Yuga Kabsبیانیه‌ای در خصوص این پیشنهاد ارائه نکرده است. جالب است بدانید علاوه بر این رمز ارز، شرکت  Yuga Labs مجموعه توکن Bored Ape Yacht Club را نیز راه‌اندازی کرده است.

در ماه گذشته، شرکت Yuga Labs نسبت به شلوغی و تراکم شبکه اتریوم و افزایش هزینه گس (کارمزد) آن شکایت کرد. این شرکت در بیانیه‌ی خود اعلام کرد که آنها تمایل دارند که بلاکچین خود را بدون مشکل مقیاس‎‌پذیری داشته باشند. با توجه به اینکه یوگا لبز به‌دنبال توسعه‌ی بلاکچینِ بومی خود است، پروژه آوالانچ رسما درباره‌ی مهاجرت ApeCoin DAO صحبت کرده است.

در این پیشنهاد آمده است:
ما پیشنهاد می‌کنیم که  ApeCoin DAO پروژه‌ی Otherside Metaverse را روی یکی از زیرشبکه‌های آوالانچ راه‌اندازی کرده تا از قابلیت پردازش سریع تراکنش، توان عملیاتی، مقیاس‌پذیری بهتر و هزینه گس پایین بهره‌مند شود.

آقای امین گون سیرر مدیرعامل آوا لبز (شرکت توسعه‌دهنده‌ی بلاکچین آوالانچ)، علاقه‌ی تیم خود برای متقاعد کردن ApeCoin DAO را تایید کرد. سیرر با به اشتراک‌گذاشتن لینکی در توییتر گفت:

حضور ApeCoin در یکی از زیرشبکه‌های آوالانچ فوق‌العاده خواهد بود چرا که آنها از عملکرد سریع و بی‌مشکل این شبکه بهره‎‌مند خواهند شد.

آوالانچ یک بلاکچین لایه 1 است که خود را به‌عنوان یک جایگزین سریع‌تر و ارزان‌تر برای اتریوم معرفی می‌کند. همچنین این شبکه با ماشین مجازی اتریوم نیز سازگار است. یکی دیگر از ویژگی‌های آوالانچ این است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا زیرشبکه‌ی خود را ساخته و در بالای شبکه‌ی اصلی قرار بگیرند. این زیرشبکه‌های دارای سطوح مختلفی از امنیت بوده و از توکن  AVAX در آنها برای پرداخت هزینه کارمزد استفاده می‌شود.

پیش از ApeCoin DAO، بازی بلاکچینی DeFi Kingdoms روی این شبکه راه‌اندازی شده بود. با این حال ممکن است این پیشنهاد اجرایی نشود چرا که هنوز تیم Yuga Labs پاسخی به آن نداده است.

با رخ دادن این پیشنهاد، بحث زیادی در جامعه‌ی پرشور  ApeCoin در گرفته و طیف مختلفی از نظرات وجود دارد. بسیاری از اعضا اعتقاد دارند که بهتر است این پروژه روی بلاکچین اتریوم باقی مانده و به‌جای انتقال به یک شبکه‌ی جداگانه، روی دستیابی به مقیاس‌پذیری با راه‌حل‌های مقیاس‌بندی موجود در اتریوم لایه 2 تمرکز کند.

همچنین بسیاری از کاربران اعتقاد دارند که با مهاجرت به آوالانچ، ارزش زیادی عاید  ApeCoin نخواهد شد.

همچنین یکی از کاربران گفت:

پروژه‌ی  Otherside Metaverse به  ApeCoin ارتباطی نداشته و متعلق به Yuga Labs است. بنابراین ApeCoin قادر به تصمیم‌گیری درباره‌ی شبکه‌ی آن نیست.

به‌نظر شما همراهان توکن باز، آیا با منتقل شدن پروژه Otherside Metaverse به آوالانچ، این رمز ارز دچار افزایش یا کاهش قیمت خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: TheBlockCrypto


دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.