در جام جهانی 2022 کدام ارز دیجیتال را بخریم؟ معرفی 3 توکن هواداری

در جام جهانی چه ارزی بخریم؟ معرفی 3 توکن هواداری با پتانسیل رشد بالا

با شروع جام‌جهانی 2022، ارزهای دیجیتالِ هواداری کشورهای حاضر در این جام با افزایش قیمت بسیار مناسبی مواجه شدند. یک ماه برگزاری جام‌جهانی فرصت مناسبی برای خرید و سرمایه‌گذاری روی این ارزهای دیجیتال ایجاد کرده و ما قصد داریم در ادامه به معرفی 3 توکن هواداری با پتانسیل رشد بالا بپردازیم. با ما همراه باشید.

توکن هواداری چیست؟

پیش از معرفی توکن‌ها، بهتر است به سوال مهم توکن هواداری چیست؟ پاسخ بدهیم. توکن‌های هواداری، ارزهای دیجیتالی هستند که از سوی تیم‌های ورزشی ایجاد شده‌اند. هواداران با سرمایه‌گذاری روی این توکن‌ها در تصمیم‌گیری‌های تیم موردعلاقه‌ی خود درگیر می‌شوند. علاوه بر این موارد، سرمایه‌گذاری روی این رمز ارزها، از تیم‌ها حمایت کرده و درآمد جدیدی خارج از منابع درآمد سنتی برای آنها به ارمغان می‌آورد.

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال

توکن هواداری تیم ملی فوتبال اسپانیا  (SNFT)


توکن هواداری تیم ملی فوتبال اسپانیا یکی از برترین و مناسب‌‎ترین توکن‌ها برای سرمایه‌گذاری است. این رمز ارز پیش از شروع جام‌جهانی با رشد 170 درصدی به سطح قیمت 0.54 دلار رسید.

پوستری از تیم ملی فوتبال اسپانیا
پوستری از تیم ملی فوتبال اسپانیا؛ منبع: Goal

عملکرد بهتر توکن SNFT در مقایسه با دیگر توکن‌ها احتمالا به‌خاطر شانس بالاتر این تیم در قهرمان شدن جام‌جهانی 2022 است. شایان ذکر است بدانید ضریب شانس قهرمانی اسپانیا در جام‌جهانی 8 است.

از نظر فنی، رمز ارز SNFT در منطقه‌ی خنثی معامله شده و اندیکاتور RSI این رمز ارز در محدوده‌ی 58 و منطقه‌ی خنثی قرار دارد.

بیش‌تر بخوانید؛ معرفی ۹ آلت کوین پر سود برای سرمایه‌گذاری

به عبارت دیگر، قیمت SNFT بیان‌گر عملکرد تیم ملی فوتبال اسپانیا خواهد بود و با توجه به برد 7-0 این تیم در برابر کاستاریکا، احتمالا باز هم شاهد رشد قیمت و پیشروی SNFT خواهیم بود.

نمودار ارز دیجیتال SNFT در تایم فریم روزانه
نمودار ارز دیجیتال SNFT در تایم فریم روزانه

با این حال رمز ارز SNFT در زمان نگارش این مقاله در سطح قیمت 0.23 دلار معامله می‌شود. در صورت افزایش قیمت، سطوح 0.3 و 0.5 دلار اهداف بعدی خریداران این رمز ارز هستند.

توکن هواداری تیم ملی فوتبال برزیل  (BFT)

یکی‌دیگر از مدعیان اصلی جام‌جهانی 2022، تیم ملی فوتبال برزیل است. فن توکن این تیم نیز افزایش قیمت مناسبی را تجربه کرد و با رشد 130 درصدی مواجه شد.  BFT در 10 نوامبر در سطح 0.45 دلار معامله می‌شد و نه روز بعد از سطح قیمت تاریخی 1 دلار عبور کرد.

پوستر تیم ملی برزیل
پوستر تیم ملی برزیل؛ منبع: Goal

ضریب قهرمانی برزیل در جام‌جهانی 3.5 است و همین موضوع احتمالا به‌عنوان کاتالیزگری برای رشد BFT عمل خواهد کرد. با این حال هنوز هم اندیکاتور RSI این رمز ارز در منطقه‌ی خنثی قرار دارد.

متاسفانه با سقوط بازار،  BFT نیز دچار کاهش قیمت شد و هم‌اکنون در سطح قیمت 0.48 دلار معامله می‌شود. با این حال خریداران و گاوهای این رمز ارز امیدوارند تا با بردهای پیاپی این تیم و قهرمانی برزیل در جام‌جهانی، باز هم شاهد رشد قیمت  BFT باشند. بدین صورت هدف نهایی خریداران BFT در سطح قیمت 1.31 دلار قرار دارد.

نمودار BFT در نمای روزانه
نمودار BFT در نمای روزانه

همچون توکن SNFT، عملکرد رمز ارز BFT نیز وابستگی شدیدی به عملکرد تیم ملی برزیل در مراحل گروهی و حذفی دارد.

فن توکن تیم ملی فوتبال پرتغال  (POR)

در بین توکن‌های هواداری جام 2022، فن توکن POR در جایگاه سوم از نظر بهترین عملکرد قرار دارد. این رمز ارز در 19 نوامبر از سطح 3.10 دلار به منطقه‌ی 6 دلار رسید. بدین صورت این ارز دیجیتال افزایش قیمت 100 درصدی را تجربه کرد.

پوستری از تیم ملی فوتبال پرتغال
پوستری از تیم ملی فوتبال پرتغال؛ منبع: Goal

پرتغال با حضور کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره‌ها، شانس قهرمانی بالایی داشته و ضریب قهرمانی این تیم در جام‌جهانی قطر، 16 است.

فرصت آربیتراژ ارزهای دیجیتال و کسب سود

با این حال POR دچار مقداری کاهش قیمت شده و هم‌اکنون در سطح 4.07 دلار معامله می‌گردد. اندیکاتور RSI این ارز دیجیتال فاصله‌ی بسیار کمی با منطقه خرید بیش‌ازحد دارد.

نمودار ارز دیجیتال POR در تایم فریم روزانه
نمودار ارز دیجیتال POR در تایم فریم روزانه

درصورت موفقیت پرتغال در جام‌جهانی و بردهای پیاپی این تیم، احتمال افزایش قیمت  POR وجود داشته و هدف نهایی خریداران این رمز ارز در سطح 7 دلار قرار دارد.

همچون دیگر فن توکن‌ها، موفقیت  POR نیز وابستگی زیادی به عملکرد تیم ملی فوتبال پرتغال دارد.

سخن پایانی

فرازونشیب توکن‌های هواداری وابستگی زیادی به عملکرد تیم موردنظر داشته و پیش از سرمایه‌گذاری باید این نکته را در نظر بگیرید. همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله به معرفی 3 فن توکن با پتانسیل رشد بالا پرداختیم. چهارمین رمز ارز هواداری را شما به ما و دیگر کاربران توکن باز معرفی کنید. ممنون از اینکه تا پایان مقاله‌ی «معرفی 3 توکن هواداری» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: CoinTelegraph

توکن هواداری چیست؟

توکن‌های هواداری یا فن توکن‌ها از سوی تیم‌های ورزشی ایجاد می‌شوند. کاربران با سرمایه‌گذاری روی این رمز ارزها به تیم محبوب خود کمک کرده و از امتیازاتی برخوردار می‌شوند.

مهم‌ترین عاملِ جابه‌جایی قیمت توکن‌های هواداری چیست؟

مهم‌ترین عاملِ رشد و سقوط توکن‌های هواداری، عملکرد تیم موردنظر است. این عامل تاثیر مستقیمی روی قیمت فن توکن‌ها دارد.

چه تیم‌هایی در جام‌ جهانی 2022 توکن هواداری دارند؟

تیم‌های بزرگی همچون پرتغال، برزیل و اسپانیا توکن هواداری داشته و در این جام شرکت می‌کنند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.