آپتوس یک ارز دیجیتال کاربردی + تحلیل تکنیکال

آپتوس

آپتوس یک بلاکچین لایه 1 است که از الگوریتم اثبات سهام (Proof-of-Stake یا PoS) استفاده می‌کند و با هدف آوردن وب 3 به جریان اصلی و فعال‌سازی یک اکوسیستم از برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز (DApps) برای حل مشکلات کاربران واقعی، طراحی شده است.

آپتوس چگونه کار می‌کند؟

این سرعت بالای تراکنش از طریق یک موتور اجرای موازی (Block-STM) که یک مکانیزم توافق PoS و همچنین تحمل‌پذیر نسبت به خطاهای بیزانتین (BFT) است، به دست می‌آید.



برخلاف بیشتر بلاکچین‌ها که تراکنش‌ها را یکی پس از دیگری اجرا می‌کنند و به این معناست که یک تراکنش ناموفق یا تقاضای شبکه بالا می‌تواند کل بلاکچین را به تأخیر بیندازد، آپتوس تمام تراکنش‌ها را همزمان پردازش و سپس آن‌ها را تأیید می‌کند. تراکنش‌های ناموفق یا دوباره اجرا می‌شوند یا لغو می‌گردند، به لطف کتابخانه‌های حافظه معاملاتی نرم‌افزاری بلاکچین که تشخیص و حل تعارضات را بر عهده دارند.

زبان برنامه‌نویسی آپتوس چیست؟

آپتوس با استفاده از Move، یک زبان برنامه‌نویسی قرارداد هوشمند جدید ساخته شده است که مدعی دارا بودن مزایایی نسبت به Solidity، زبان برنامه‌نویسی مبتنی بر EVM، می‌باشد.

این شامل دستورات بلاک‌چین می‌شود که به راحتی قابل بررسی هستند، تغییر کلید خصوصی و طراحی مدولار آپتوس.

امنیت شبکه Aptos

آپتوس از پروتکل‌های اجماع اثبات سهام (Proof-of-Stake) و AptosBFT استفاده می‌کند. AptosBFT بسیار شبیه به DiemBFT است که ابتدا برای دیم توسعه یافت.

“BFT” به معنای “تحمل‌پذیر نسبت به خطاهای بیزانتین” است و یک شبکه زمانی تحمل‌پذیر نسبت به خطاهای بیزانتین محسوب می‌شود که بتواند حتی در صورت خاموش شدن یا خرابکاری برخی از اعضایش، به کارکرد عادی خود ادامه دهد.

AptosBFT یک الگوریتم اجماع سفارشی است که بر اساس پروتکل HotStuff ساخته شده است. در حالی که جزئیات فنی زیادی پشت چگونگی امن‌سازی شبکه توسط این پروتکل وجود دارد، علاوه بر این، الگوریتم وضعیت آن‌چین را تحلیل کرده و به طور خودکار چرخش‌های رهبری را برای تطبیق با تأییدکنندگان غیرفعال بدون دخالت انسانی به‌روز می‌کند.

تحلیل آپتوس (APT)

نمودار روزانه قیمت APT/USD
نمودار روزانه قیمت APT/USD

ارز دیجیتال APT نشان‌دهنده قدرت بالقوه شناور است زیرا RSI بالای 50 است و MACD یک تقاطع کوچک صعودی را نشان می‌دهد، که به این معنا است که این ارز هنوز در قلمرو مثبت قرار دارد و می‌تواند بیشتر به سمت بالا حرکت کند.

همچنین، APT نشان‌دهنده قدرت صعودی و شتاب رو به بالا است زیرا قیمت را بالای میانگین‌های متحرک اصلی (EMAs) نگه می‌دارد.

علاوه بر این، والیوم پروفایل، سطح مهمی را نشان می‌دهد که در آن قیمت احیا شده و به سمت بالا حرکت کرده است.

نمودار روزانه قیمت APT/USD
نمودار روزانه قیمت APT/USD

در زمان نگارش، قیمت APT افزایش روزانه 3.32% در 24 ساعت گذشته را نشان می‌دهد و قیمت بازار فعلی 10.265 دلار است. APT نشانه‌های صعودی شدیدی را نشان می‌دهد و می‌تواند بیشتر پیشرفت کند.

همچنین، در ماه گذشته و سه ماه گذشته، عملکرد مثبتی را با 40.23% و 92.78% به ترتیب نشان داده است، که نشان‌دهنده حرکت رو به بالا پایدار و قابل اعتماد است.

احتمال افزایش بیشتر روند صعودی در آینده تأیید می‌شود، زیرا قیمت APT از سطح کلیدی حدود 7.40 دلار در نمودار، که دارای سطح حجم بالایی است، افزایش یافته است.

اکنون، با نگاهی دقیق‌تر، در نمودار تایم‌فریم روزانه آپتوس، APT آماده برای افزایش قابل توجهی است، زیرا قدرت لازم برای عبور از مانع و پرتاب به سطوح جدید از منطقه تقاضای فعلی را جمع‌آوری می‌کند.

بنابراین، اگر تقاضا برای قیمت APT به طور قابل توجهی افزایش یابد، قیمت این رمزارز می‌تواند از سطح فعلی پرش بزرگی نشان دهد. سپس، هدف بعدی برای قیمت APT رسیدن به 11.00 دلار است.

از طرف دیگر، اگر قیمت APT نتواند بالای سطح 9.00 دلار باقی بماند، ممکن است بیشتر کاهش یابد.

خلاصه تحلیل

APT نشانه‌های بسیار صعودی را نشان می‌دهد. آن با رشد 40.23% در ماه گذشته و 92.78% در سه ماه گذشته، حرکتی پایدار و رو به بالا را نشان داده است.

APT از سطح کلیدی 7.40 دلار در نمودار که دارای سطح حجم بالایی است، افزایش یافته، که این امر تأیید می‌کند که روند صعودی همچنان ادامه خواهد یافت.

بنابراین، اگر تقاضا در نمودار به شدت افزایش یابد، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند از سطح فعلی پرش قابل توجهی داشته باشد. هدف بعدی برای قیمت APT رسیدن به 11.00 دلار است.

سطوح تکنیکال

  • سطوح حمایت: 9.00 دلار
  • سطوح مقاومت: 11.00 دلار

منبع: Thecoinrepublic.com

سوالات پرتکرار

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.