تحلیل تکنیکال؛ آیا روند صعودی آربیتروم ادامه دارد؟

آربیتروم

آربیتروم (ARB) با رسیدن به رکورد جدید 1.83 دلار، به مسیر صعودی خود به عنوان راه‌حلی برای افزایش مقیاس لایه دوم شبکه اتریوم ادامه داده است.



با توجه به علاقه‌مندی شدید به آربیتروم به دلیل انجام سریع تراکنش‌های قرارداد هوشمند و کاهش هزینه‌های تراکنش، این امر منجر به سود قابل توجه برای سکه بومی خود، ARB شده است.

رشد در قیمت و حجم معاملات آربیتروم

داده‌های معاملاتی آن‌چینی از Coinmarketcap نشان داد که ARB در حجم معاملات روزانه خود 102% افزایش و در کل ارزش بازار خود 12% رشد را طی 24 ساعت گذشته ثبت کرده است. این امر نشان‌دهنده علاقه شدید به ARB بوده و گاوها (خریداران) آماده کسب سود هستند.

گام‌های صعودی ARB آیا می‌تواند آن را به سطح قیمتی 2 دلار برساند؟

شکستن سطح مقاومت 1.47 دلار توسط ARB و تثبیت آن به عنوان سطح حمایت، به تقویت روند صعودی آن کمک کرد و ARB همچنان به ثبت کف‌های بالاتر ادامه می‌دهد. آخرین تصرف سطح مقاومت 1.60 دلار با جهش قیمت 15% در طی روز گذشته، پایه‌گذاری برای رسیدن ARB به اوج جدیدی بود.

بر اساس رفتار قیمتی (Price Action) گذشته ARB، انتظار می‌رود قبل از آنکه مرحله دیگری از رشد را آغاز کند، قیمت در سطح حمایت جدید 1.74 دلار تثبیت شود. معامله‌گرانی که قصد دارند موقعیت لانگ ایجاد کنند، می‌توانند منتظر ریتست سطح حمایت 1.74 دلار و تأیید آن با بسته شدن کندل صعودی بالاتر از این سطح در تایم‌فریم چهار ساعته بمانند.

نموار 4 ساعته ARB/USDT
نموار 4 ساعته ARB/USDT

اندیکاتورهای تکنیکال

بررسی اندیکاتور‌های RSI (شاخص قدرت نسبی) و MACD (اختلاف میانگین متحرک همگرایی) نشان دهنده دیدگاه صعودی است. RSI وارد منطقه اشبع خرید شده در حالی که MACD همچنان به حفظ تقاطع صعودی خود به همراه میله‌های هیستوگرام سبز بالاتر از سطح صفر ادامه داده است.

ترکیب این پرایس اکشن صعودی و اندیکاتورها نشان می‌دهد که حرکت بعدی ARB می‌تواند آن را طی چند هفته آینده به دامنه قیمتی 2 دلار تا 2.2 دلار برساند.

منبع: Blockhead

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.