بایننس تاییدیه مهمی در اسناد دادگاه دریافت کرد

بایننس sec

در موج اخیر بررسی‌های نظارتی، صرافی‌های ارزهای دیجیتال زیر ذره بین قرار گرفته‌اند. بایننس، یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال جهان، در مرکز این توجه قرار دارد. در حالی که این شرایط چالش برانگیز است، امیدها لحظه‌ به لحظه به پیروزی بایننس در دادگاه علیه SEC افزایش می‌یابد. همانطور که چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار بایننس، بیان کرد، تجزیه و تحلیل دقیق صحت عملکرد بایننس را تایید می‌کند.

اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید می‌توانید از صرافی بیت پین استفاده کنید که با پشتیبانی از کارمزدهای رقابتی و پایین، یکی از بهترین قیمت‌های خرید و فروش بیت کوین را ارائه می‌کند.

ورود به صرافی بیت پین

بخش مهمی از اعتبارسنجی از رونوشت های دادگاه اخیر به دست آمد که بینش قابل توجهی را در مورد تحقیقات در حال انجام Binance ارائه کرد. در متن دادگاه آمده است: در بررسی و تحقیقات در مورد عملکرد صرافی بایننس تاکنون هیچ مدرکی به دست نیامده است که سواستفاده از دارایی‌ها را تایید کند. و دولت آمریکا نیز گفته است که شواهد نقل و انتقالات برون مرزی از شعبه آمریکایی صرافی بایننس به دست نیامده است.

پیش بینی قیمت بایننس کوین 2023 تا 2032: آیا وقت خرید BNB است؟

توییت ژانگ پنگ ژائو
توییت ژانگ پنگ ژائو در مورد دادگاه SEC

این بیانیه دادگاه اساسا تایید می‌کند که هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد بایننس در هر گونه فعالیت غیرقانونی مرتبط با اتلاف دارایی‌ها یا نقل و انتقالات خارجی با بایننس یو اس دخالت داشته است. چنین تأییدیه‌ای از سوی یک مقام قضایی اعتبار قابل‌توجهی به ادعاهای بایننس مبنی بر پایبندی به قوانین و شفافیت عملکرد ارائه می‌کند.

جزییات کامل ماجرای نزاع صرافی بایننس و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) را از لینک زیر دنبال کنید:

اخبار بیت کوین: علت کاهش قیمت بیت کوین

اهمیت این اعتبار با توجه به مناقشات اخیری که بایننس با آن روبرو بوده است، افزایش یافته است. طی چند ماه گذشته، این صرافی مورد اتهامات و تحقیقات نظارتی متعددی قرار گرفته است، از جمله نگرانی در مورد وجوه کاربران و ترکیب احتمالی دارایی‌ها. در میان این چالش‌ها، اعتبار دادگاه به عنوان تضمین مهمی برای جامعه ارزهای دیجیتال و کاربران بایننس در سراسر جهان عمل می‌کند.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که موضوع فیصله نیافته است. بایننس هنوز باید از یک چشم انداز پیچیده نظارتی عبور کند و ادامه حفظ و نشان دادن شفافیت در عملیات آن بسیار مهم خواهد بود.

قیمت بایننس کوین (BNB) در صرافی‌های مختلف را مقایسه کن

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.