معرفی سطوح کاربری و محدودیت واریز و برداشت در صرافی بیت ۲۴

سطوح کاربری صرافی بیت 24

صرافی بیت ۲۴ تنها یک سطح کاربری برای معامله‌گران خود درنظر گرفته که همین موضوع میزان راحتی استفاده از آن را بهبود می‌بخشد. اما همین سطح چه محدودیت‌هایی برای واریز و برداشت دارد؟ با ما در معرفی کامل صرافی بیت ۲۴ همراه باشید.

سطح کاربری در صرافی بیت 24

صفحه اختصاصی بیت 24 در توکن باز
صفحه اختصاصی بیت 24 در توکن باز

انجام عملیات‌های مالی، خرید، فروش، واریز و برداشت ارز در صرافی بیت 24 منوط به احراز هویت است. بدون احراز هویت به هیچ‌‎کدام از این امکانات دسترسی نخواهید داشت. پس از احراز هویت، سطح کاربری شما به احراز هویت شده تغییر خواهد کرد.

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام در بیت 24

برای انجام احراز هویت خود در صرافی بیت 24 باید ابتدا تصویر شناسنامه یا کارت ملی خود را برای صرافی ارسال کنید. سپس متن تعهدنامه را به‌صورت کامل و خوانا بنویسید، امضا، تاریخ و ساعت زده و در قسمت پایینی برگه کارت ملی و کارت بانکی خود را نگه داشته و عکس بگیرید. با انجام اینکار احراز هویت شما تکمیل خواهد شد.

امکانات سطح احراز هویت شده بیت 24

با احراز هویت به کلیه امکانات بیت 24 ازجمله امکان خرید و فروش ارز، واریز تومانی و ارزی، برداشت ریالی و ارزی و … دسترسی خواهید داشت. در ادامه به معرفی بیشتر این امکانات خواهیم پرداخت.

سقف روزانه واریز تومان و رمز ارز

با دستور بانک مرکزی، حداکثر مبلغ واریز روزانه‌ی هر کد ملی 25 میلیون تومان است. با این حال می‌توانید با مراجعه به اکانت خود و از طریق کیف پول ریالی، گزینه واریز بیشتر از 25 میلیون تومان را انتخاب کرده و شماره شبا بیت 24 را دریافت کنید. بدین صورت می‌توانید مبلغی بیشتر از 25 میلیون تومان به حساب صرافی بیت 24 وارد کنید، می‌توانید این مبلغ از طریق ساتنا یا پایا واریز کنید. توجه داشته باشید که این مبلغ به کیف پول ریالی کاربران وارد خواهد شد.

سقف روزانه برداشت تومان و رمز ارز

با توجه به بخشنامه جدید بانک مرکزی، محدودیت جدیدی برای سقف انتقال از طریق درگاه‌های پرداخت به حساب‌های شخصی درنظر گرفته شده و در هر شبانه‌روز امکان واریز تنها 100 میلیون تومان برای هر شماره شبا وجود دارد. با این حال می‌توانید برای مبالغ بیشتر از 100 میلیون تومان چند شماره شبا به صرافی داده یا درخواست خود را در روزهای بعدی ثبت کنید. همچنین محدودیتی برای برداشت رمز ارزی وجود ندارد.

کارمزد معاملات در بیت 24 چقدر است؟

برای فروش به صرافی بیت 24، کارمزدی پرداخت نخواهد کرد و کارمزد صفر درصد برای این بخش درنظر گرفته شده است. همچنین خریدوفروش در بازار تومانی و تتری نیز کارمزدی نداشته و صرافی مبلغی از شما دریافت نخواهد کرد. تنها برای واریز به کیف پول شخصی باید کارمزد شبکه را پرداخت کنید. از اینکه تا پایان بررسی و معرفی سطح کاربری احراز هویت شده صرافی بیت 24 همراه ما بودید سپاسگزاریم.

سوالات متداول

  • چند سطح کاربری در بیت 24 تعریف شده است؟

صرافی بیت 24 فقط یک سطح کاربری داشته و کلیه کاربران پس از احراز هویت در این سطح قرار گرفته و به امکانات صرافی دسترسی خواهند داشت.

  • آیا احراز هویت در بیت 24 اجباری است؟

بله. بدون احراز هویت قادر به انجام عملیات‌های مالی در صرافی بیت 24 نخواهید بود.

  • کارمزد بازارهای ریالی و تتری بیت 24 چقدر است؟

صفر. صرافی بیت 24 هزینه‌ای بابت کارمزد معامله در بازارهای تتری و تومانی دریافت نمی‌کند.

1 دیدگاه روشن معرفی سطوح کاربری و محدودیت واریز و برداشت در صرافی بیت ۲۴

  • سلام .عزیزان لطف کنید شرو ور تحویل مردم ندین .درصد کارمزد و صود این صرافی ب شکلیه که فقط باید برای این صرافی نعامله کنید و کل گردش صود معاملات شما رو قورت میدن

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.