تحلیل بیت کوین؛ تمایل BTC به افزایش قیمت! (۱۹ فروردین ۱۴۰۳)

تحلیل بیت کوین

اولین هفته از آوریل برای بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسانی بوده است که با شکست قیمت بیت‌کوین زیر ۷۰,۰۰۰ دلار دنبال شد.



عرضه بیش از حد در بازار قیمت بیت‌کوین را به صورت ساید تغییر داد در حالی که اکثر آلت‌کوین‌های عمده شاهد اصلاح قابل توجهی بودند.

بازار ارز دیجیتال تمایل به افزایش دارد

با این حال، با کمتر از دو هفته باقیمانده تا هاوینگ بیت‌کوین، روند بازار تمایل به افزایش دارد که نشان‌دهنده این است که تجمع پیش از هاوینگ منجر به ادامه روند صعودی خواهد شد. علاوه بر این، یک روند قابل توجه که توسط @alicharts مطرح شده، نشان می‌دهد که حدود ۱۱۱,۰۰۰ بیت‌کوین، به ارزش تقریبی ۷.۵۵ میلیارد دلار، در ماه گذشته از صرافی‌ها خارج شده‌اند.

نمودار موجودی BTC صرافی‌ها
نمودار موجودی BTC صرافی‌ها

این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران ممکن است تمایل به نگهداری طولانی‌مدت داشته باشند، که احتمالاً نشان‌دهنده یک دیدگاه صعودی برای بیت‌کوین است. کاهش موجودی‌ها در صرافی‌ها، همانطور که نمودار Glassnode نشان می‌دهد، فشار فروش کمتری را تداعی می‌کند و در صورتی که تقاضا ثابت بماند یا افزایش یابد، می‌تواند به افزایش‌های بالقوه قیمت منجر شود.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت‌کوین، به عنوان اولین ارز دیجیتال، به دلیل استفاده پیشگامانه از فناوری بلاکچین برای تسهیل معاملات همتا به همتا بدون نیاز به مقامات مرکزی، برجسته است.

بیش از یک ماه است که قیمت بیت‌کوین در حال معامله به صورت ساید است و شاهد فشار عرضه قابل توجهی از ۷۳,۸۰۰ دلار بوده‌است. این تثبیت، که با دو خط روند همگرا همراه بوده، تشکیل الگوی ادامه روند صعودی به نام پنانت را آشکار کرده است.

نمودار روزانه قیمت BTC/USD

قیمت بیت‌کوین در حال حاضر با سود روزانه ۰.۶۵ درصد در ۶۹,۳۷۷ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار بیت‌کوین ۱.۳۶۳ تریلیون دلار است، در حالی که حجم معاملات ۱۹.۸ میلیارد دلار است. تحت تأثیر این الگو و دیدگاه مثبت پیرامون هاوینگ پیش رو، خریداران احتمالاً قادر خواهند بود از طرف بالای پنانت عبور کنند.

یک شکست موفقیت‌آمیز بر روی شتاب صعودی ساخته شده و بیت‌کوین را برای دنبال کردن هدف بالقوه ۸۷,۰۰۰ دلار تنظیم خواهد کرد.

منبع: Coingape

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.