تحلیل روند بیت کوین؛ BTC در دوراهی سقوط یا صعود

تحلیل روند بیت کوین؛ BTC در دوراهی سقوط یا صعود

بیت کوین در نبردی فرسایشی بین خریداران و فروشندگان گیر افتاده و کاربران سردرگم هستند. امروز با بررسی تحلیل بیت کوین به این سردرگمی پایان خواهیم داد. پادشاه ارزهای دیجیتال طی شبانه‌روز اخیر با افت 1.5 درصدی در سطح قیمت 19146 دلار معامله شده و روز آرامی را سپری می‌کند. با ما در تحلیل روند بیت کوین همراه باشید.

تحلیل روند بیت کوین

با سقوط قیمت بیت کوین به زیر سطح 18626 دلار، خریداران شروع به خرید این رمز ارز کردند و BTC از سطح قیمت 19 هزار دلار عبور کرد. با این حال گاوهای بیت کوین در عبور از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح 19841 دلار) ناتوان بودند و همین موضوع بیان‌گر نبردی فرسایشی بین فروشندگان و خریداران است.

نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه
نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

خرس‌ها به‌دنبال فراهم کردن حمله‌ی جدید خود و شکست حمایت 17622 دلار هستند. درصورت از دست رفتن این حمایت، راه برای سقوط قیمت بیش‌تر بیت کوین باز شده و هدف بعدی فروشندگان سطح قیمت 14500 دلار خواهد بود.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش بیت کوین در ایران

از سوی دیگر واگرایی مثبت RSI بیان‌گر احتمال کاهش فشار فروش است. درصورتی که گاوها به خرید خود ادامه بدهند احتمال رشد قیمت بیت کوین افزایش یافته و اولین هدف آنها عبور از مقاومت میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح 19841 دلار) خواهد بود. با حفظ شدن قیمت در بالاتر از این سطح، دیدگاه صعودی بیت کوین تقویت خواهد شد. بدین صورت هدف بعدی گاوها مقاومت میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (سطح 21200 دلار) خواهد بود.

با عبور از این سطح راه برای افزایش قیمت بیت کوین باز شده و گاوها تلاش خواهند کرد تا از سطح قیمت 22799 دلار عبور کنند. درصورت رخ دادن این سناریو، راه برای رشد بیش‌تر BTC و رسیدن به سطح 25211 دلار باز خواهد شد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ بیت کوین و کسب سود مطمئن

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مقاله به بررسی تحلیل تکنیکال بیت کوین پرداختیم. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این رمز ارز چیست؟ آیا نسبت به صعود قیمت آن امیدوار هستید؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل بیت کوین همراه ما بودید.  

منبع: CoinTelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.