تحلیل بیت کوین امروز: اصلاح قیمت در کمین است

تحلیل بیت کوین 27 خرداد؛

قیمت بیت کوین در واپسین لحظه‌های ماه آوریل همچنان در کانال ۲۹ هزار دلار است و افزایش ماهانه ۴.۵ درصدی را نشان می‌دهد. این در حالی است که پس از پشت سر گذاشتن یک هفته پر تلاطم ثبات قیمت بیشتری از خود نشان می‌دهد.

اگر قصد خرید بیت کوین را دارید پیشنهاد توکن باز به شما صرافی ارز دیجیتال آبان تتر است که با پشتیبانی از بیش از ۳۵۰ کوین و چندین شبکه و هینطور پشتیبانی قوی ۲۴ ساعته، محبوبیت زیادی بین کاربران ایرانی پیدا کرده است.

خرید بیت کوین از آبان تتر

از اقتصاد کلان اخبار مثبتی برای ارزهای دیجیتال به گوش می‌رسد که به چشم انداز بیت کوین کمک می‌کند. افزایش سقف بدهی دولت ایالات متحده، گزارش عملکرد تسلا و ورشکستگی بانک فرست ریپابلیک همه سیگنال‌های مثبتی برای افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستند. با این حال در تایم فریم کوتاه مدت به نظر می‌رسد باید منتظر یک اصلاح قیمت باشیم.


مطالب مرتبط: بحران نقدینگی ایالات متحده روی قیمت بیت کوین چه اثری دارد؟


نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم یک ساعته منبع: بایننس

نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم یک ساعته منبع: بایننس

در تصویر بالا به وضوح قابل مشاهده است که چندین ساعت است که قیمت در حال رنج زدن در نیمه پایین کانال ۲۹ هزار دلار است.

در تایم فریم یک ساعته یک الگوی مثلث متقارن ((Symmetrical Triangle)) به چشم می‌خورد. همانطور که می‌دانید این الگو سیگنالی در مورد نحوه ادامه روند صادر نمی‌کند. یعنی نمی‌توان حدس زد پس از شکت الگو قیمت افزایش پیدا می‌کند یا کاهش. با این حال می‌توانیم به تحقیقات آقای بولکوفسکی مراجعه می‌کنیم. وی با بررسی 1,347 الگوی مثلث متقارن نتیجه جالبی گرفته است:

در 53 درصد از مواقع، قیمت، الگوی مثلث متقارن را رو به بالا می‌شکند و در 47 درصد مواقع، این الگو رو به پایین شکسته می‌شود.

اجازه بدهید نگاهی به شاخص‌های تحلیل تکنیکال داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز

شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم و چهار ساعته در کانال ۵۰ قرار دارد و در منطقه مقاومت خود قرار دارد و بیشتر انتظار کاهش آن می‌رود تا افزایش. مکدی شمایلی در مورد افزایش قیمت نشان نمی‌دهد. میانگین متحرک ۷ دوره‌ای نیز به نظر می‌رسد در حال کم شدن و عبور از میانگین متحرک ۲۵ دوره‌ای از بالا است که سیگنال فروش است.

پیش بینی قیمت بیت کوین امروز

امروز و فردا بیشتر احتمال کاهش قیمت بیت کوین می‌رود تا افزایش. در صورت کاهش قیمت بیت کوین، انتظار داریم حداقل تا ۲۸٬۸۰۰ دلار پایین بیاید. با این حال اگر قیمت موفق به عبور از ۲۹٬۵۱۵ دلار شود ممکن است کانال ۳۰ هزار دلار در دسترس قرار بگیرد.

با این حال با بسته شدن کندل ماهانه سبزرنگ، چشم انداز بلندمدت بیت کوین همچنان مثبت است. در تایم فریم روزانه میانگین متحرک‌ها بر وفق مراد حرکت می‌کنند. مکدی و rsi نیز همینطور.


بهترین قیمت بیت کوین در صرافی‌ها ایران را پیدا کن


دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.