تحلیل بیت کوین 12 شهریور؛ آیا شاهد پرواز BTC خواهیم بود؟

تحلیل بیت کوین 12 شهریور؛ آیا شاهد پرواز BTC خواهیم بود؟

این روزها ذهن تریدرها پر از سوالات مختلف است و یکی از آنها، کف قیمت بیت کوین است. اینکه بیت کوین تا چه سطحی سقوط کرده و این سقوط تا چه زمانی ادامه دارد. کسی پاسخی برای این سوال‌ها ندارد اما امروز قصد داریم تا روند بیت کوین را بررسی کنیم. با ما در تحلیل بیت کوین 12 شهریور همراه باشید.

تحلیل بیت کوین

بیت کوین در 1 سپتامبر خط روند صعودی را شکست و از آن عبور کرد. این اتفاق نشانه‌ای در راستای به پایان رسیدن فاز اصلاح قیمت در کوتاه‌مدت محسوب می‌شود.

تحلیل بیت کوین 12 شهریور
نمودار بیت کوین در نمای روزانه

درصورت به پایان رسیدن فاز اصلاح قیمت در کوتاه‌مدت، اولین مقاومت جزئی پیش‌روی خریداران در سطح 20576 دلار قرار دارد. عبور از این مقاومت راه را برای افزایش قیمت بیش‌تر و رسیدن به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح 21091 دلار) باز خواهد کرد. سطح قیمت 21091 دلار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و موفقیتِ خریداران در عبور از آن به معنای تضعیف احساسات نزولی همچون ترس و وحشت در بازار است.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ بیت کوین و کسب سود مطمئن

با عبور از میانگین متحرک نمایی 20 روزه احتمال رسیدن بیت کوین به مقاومت میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (سطح قیمت 22318 دلار) وجود داشته و باید دید چه اتفاقی طی روزهای آتی رخ می‌دهد.

در بلاگ توکن باز بخوانید؛ میانگین متحرک چیست؟

از سوی دیگر با از دست رفتن حمایت 20576 دلار و کاهش میانگین متحرک نمایی 20 روزه، احتمال رسیدن بیت کوین به سطوح حمایت بحرانی 18910 و 18626 دلار وجود داشته و رسیدن به این سطوح آرزوی خرس‌ها است. با این حال این انتظار وجود دارد که گاوها به‌خوبی از این سطوح دفاع کنند.

اهداف قیمت بیت کوین

همانطور که مطالعه کردید، سطوح 20576، 21091 و 22318 دلار اهداف قیمت خریداران هستند. از سوی دیگر اهداف خرس‌ها دو سطح حمایت 18910 و 18626 دلار هستند.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت بیت کوین

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به بیت کوین چیست؟ آیا در شرایط فعلی پوزیشنی روی آن باز خواهید کرد؟ از اینکه تا پایان «تحلیل بیت کوین 12 شهریور» همراه ما بودید صمیمانه سپاسگزاریم.

منبع: CoinTelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.