بررسی تحلیل و تارگت‌های BTC؛ شبیخون سنگین خرس‌ها به بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین 5 تیر1401

علی‌رغم تحرک گاوها و رشد قیمت  BTC طی روزهای قبلی و افزایش امیدها برای رسیدن به سطح قیمت 28 هزار دلار (بازگشت امید به بازار؛ بیت کوین ۲۸,۰۰۰ دلاری! واقعیت یا رویا؟)، خرس‌ها در شب گذشته شبیخون زدند. بیت کوین با 3.6 درصد کاهش قیمت هم‌اکنون در سطح 21138 دلار معامله شده و روز بدی را سپری می‌کند. در ادامه به بررسی تحلیل و تارگت‌های BTC می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

در توکن باز ببینید: شناسایی فرصت آربیتراژ بیت کوین در صرافی‌های ایرانی

تحلیل قیمت بیت کوین

 بیت کوین در 23 جولای از میانگین متحرک 20 روزه (سطح قیمت 21857 دلار) عبور کرد و مسیر رشد آن تا مقاومت 23363 دلار باز شد. خرس‌ها به‌شدت از این مقاومت دفاع کردند و مسیر رشد BTC به‌خوبی مسدود شد.

بررسی تحلیل و تارگت‌های BTC
نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

سناریوی نزولی قیمت بیت کوین

قیمت به حمایت میانگین متحرک 20 روزه برگشت و باید دید برنامه‌ی گاوها برای دفاع از آن چیست. درصورت شکست این حمایت، اولین تارگت خرس‌ها سطح قیمت 20750 دلار خواهد بود. چنین حرکتی الگوی مثلث متقارن (symmetrical triangle) را باطل خواهد کرد.

میانگین متحرک 20 روزه در حال کاهش است و شاخص RSI نیز در منطقه‌ی میانی قرار دارد. همین موضوع نشان‌دهنده‌ی تعادل بین عرضه و تقاضا است.

سناریوی رشد قیمت بیت کوین

اگر خریداران بتوانند از سطح حمایت میانگین متحرک 20 روزه (21857 دلار) دفاع کرده و در ادامه‌ی حرکت خود از مقاومت 23363 دلار عبور کنند، اولین تارگت‌ آنها سطح قیمت 28171 خواهد بود. دومین تارگت‌ آنها مقاومت بسیار سنگین 30 هزار دلار است. در چنین شرایطی خرس‌ها باید قیمت را به زیر خط روند حمایت کشانده تا دست بالاتر را در بازار داشته باشند.

در توکن باز ببینید: رصد لحظه‌ای بهترین قیمت خرید بیت کوین در ایران

تحلیل شما همراهان توکن باز از بیت کوین چیست؟ آیا BTC باز هم دچار سقوط قیمت خواهد شد؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل «بررسی تحلیل و تارگت‌های BTC» همراه ما بودید.

منبع: CoinTelegraph

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.