تاریک‌ترین روز ارزهای دیجیتال؛ سلام بر بیت کوین 15 هزار دلاری

تاریک‌ترین روز ارزهای دیجیتال؛ سلام بر بیت کوین 15 هزار دلاری

بیت کوین به 15500 دلار رسید. این، مهم‌ترین و اساسی‌ترین جمله‌ی بازار در روز جاری است. پادشاه ارزهای دیجیتال طی تازه‌ترین سقوط قیمت خود به سطح قیمت 15500 دلار رسید و حالا بالغ بر 70 درصد با اوج قیمت خود فاصله دارد. در ادامه به بررسی بیش‌تر جزئیات سقوط قیمت بیت کوین می‌پردازیم. با ما در خبر «بیت کوین 15 هزار دلاری» همراه باشید.

سقوط قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این خبر بیت کوین مقداری از ضررهای خود را جبران کرده و در سطح قیمت 16733 دلار معامله می‌شود. بنا به داده‌های ارائه شده از سوی CoinGlass، تنها طی شبانه‌روز اخیر بالغ بر 891 میلیون دلار از پوزیشن‌های لانگ و شورت کاربران لیکویید شده است.

بیت کوین به پایین‌ترین سطح قیمت خود طی 2 سال اخیر رسید و این سقوط زمانی آغاز شد که خبرگزاری Coindesk گزارش داد که بایننس از خرید FTX منصرف شده است. در واقع بایننس با بررسی وضعیت مالی این صرافی از خرید آن منصرف شده و احتمالا شاهد انجام شدن این معامله نخواهیم بود.

در بلاگ توکن باز بخوانید؛ فروش گسترده FTT توسط بایننس! مراقب لونای دو باشید

همچنین بنا به اخبار منتشر شده از سوی Semafor، تمامی کارکنان حقوقی  FTX از این شرکت جدا شده و احتمالا همین موضوع روند نجات این صرافی را پیچیده‌تر از قبل خواهد کرد.

در همین حال، به‌نظر وب‌سایت‌های FTX Ventures، Alameda Research و سم بنکمن فراید (مدیرعامل صرافی FTX) از کار افتاده و غیرقابل دسترسی هستند.

در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال نسبت به جدیدترین تحولات درمورد FTX حساس بوده و هر خبری می‌تواند بر بازار تاثیر بگذارد. احتمالا خروج قطعی بایننس از این معامله منجر به سقوط مجدد  BTC خواهد شد.

سخن پایانی

بازار ارزهای دیجیتال بیش‌تر از هر زمانی شکننده شده و وضعیت خوبی ندارد. بهتر است نهایت احتیاط را رعایت کرده تا از سرمایه‌ی خود محافظت کنید. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به اتفاقات پیرامون بازار و بیت کوین چیست؟ آیا شاهد بیت کوینِ 10 هزار دلاری هم خواهیم بود؟ ممنون از اینکه تا پایان خبر «بیت کوین 15 هزار دلاری» همراه ما بودید.

منبع: U.Today

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.