تحلیل بیت کوین 19 آبان؛ بررسی احتمال رسیدن BTC به 12 هزار دلار

تحلیل بیت کوین 27 خرداد؛

بیت کوین به 15 هزار دلار رسید و تاریکی سنگینی بر بازار چیره شده است. به‌دنبال این اتفاق BTC به پایین‌ترین سطح خود رسیده و سرمایه‌گذاران زیادی را ناامید کرده است. با این حال آیا باز هم شاهد سقوط قیمت بیش‌تر بیت کوین خواهیم بود؟ با ما در پاسخ به این سوال و تحلیل بیت کوین 19 آبان همراه باشید.

تحلیل فاندامنتال بیت کوین

جیم ویکاف تحلیل‌گر برتر بازار ارزهای دیجیتال در 9 نوامبر اشاره کرد که بحران صرافی FTX عموما اعتماد سرمایه‌گذاران را از بین برده و احتمالا شاهد یک نقض نقدینگی شدید در بازار خواهیم بود.

وی در این‌خصوص گفت:

اعتماد سرمایه‌گذاران کاهش یافته و فروشندگان قدرت زیادی در بازار دارند. همین موضوع فشار قیمت بزرگی به بیت کوین وارد کرده و کاربران در حال خارج کردن سرمایه‌ی خود از بازار ارزهای دیجیتال هستند.

احتمال سقوط BTC تا 12 هزار دلار

تحلیل‌گر دیگری با نام مستعار AltcoinSherpa باور دارد که در شرایط فعلی بازار، احتمالا بیت کوین روند تاریخی خود را تکرار خواهد کرد.

نمودار بیت کوین در نمای هفتگی
نمودار بیت کوین در نمای هفتگی

بدین صورت احتمالا شاهد سقوط بیت کوین تا سطح 12 هزار دلار خواهیم بود. این سطح به مقاومت اصلی بیت کوین تبدیل خواهد شد و احتمالا شاهد رشد پادشاه ارزهای دیجیتال از این حمایت خواهیم بود. همچنین وی باور دارد درصورت رسیدن بیت کوین به سطح 12 هزار دلار، احتمالا فشار خرید این رمز ارز افزایش خواهد یافت.

شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش بیت کوین در ایران

همچنین مایکل ون د پوپ کارشناس معاملات ارز دیجیتال نیز اشاره کرد که احتمال اصلاح قیمت بیش‌تر بیت کوین و رسیدن آن به سطح 10 هزار دلار وجود دارد. با این حال وی باور دارد رخ دادن چنین ماجرایی بستگی به واکنش بازار دارد. وی در این خصوص گفت:


آیا احتمال سقوط بیت کوین تا سطح 10 هزار دلار وجود دارد؟ قطعا. اما رخ دادن آن بستگی به واکنش بازار نسبت به بحران صرافی  FTX دارد. با این حال من تمایلی نسبت به باز کردن پوزیشن شورت روی بیت کوین ندارم.

اندیکاتورهای تکنیکال بیت کوین

چشم‌انداز نزولی نه‌تنها بر فاندامنتال بیت کوین بلکه بر بخش تکنیکال آن نیز چیره شده است. به‌طور خاص اندیکاتورها در تایم فریم روزانه به فروش سنگین اشاره کرده و باید دید چه اتفاقی در بازار رخ خواهد داد.

اندیکاتورهای تکنیکال بیت کوین در تایم فریم روزانه
اندیکاتورهای تکنیکال بیت کوین در تایم فریم روزانه

در همین حال بیت کوین با 9.3 درصد کاهش در سطح قیمت 16762 دلار معامله می‌شود.

در بلاگ توکن باز بخوانید؛ سلام بر بیت کوین ۱۵ هزار دلاری

سخن پایانی

بیت کوین در وضعیت بدی قرار گرفته و احتمال سقوط بیش‌تر آن وجود دارد. به‌نظر شما همراهان توکن باز آیا شاهد بیت کوین 10 هزار دلاری خواهیم بود؟ لطفا تحلیل‌ها و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان تحلیل بیت کوین 19 آبان همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: Finbold

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.