تحلیل قیمت بیت کوین، دوج کوین، ریپل + آپدیت پس از انتشار CPI

تحلیل دوج ریپل بیت کوین

بازار کریپتو در واکنش به گزارش اشتغال ایالات متحده وارد فاز نزولی شد. با این حال تقریبا از ۲ روز پیش قیمت‌ها کمی به ثبات رسیده‌ است و به نظر می‌رسد ترس سرمایه‌گذاران کمتر شده است. این در حالی است که تا ساعاتی دیگر داده‌های تورم مصرف کننده (CPI) آمریکا در ماه آوریل منتشر می‌شود و می‌تواند نقش مهمی در بازار کریپتو داشته باشد.

شایان ذکر است اکثر کارشناسان پیش بینی می‌کنند شاهد کاهش مقدار تورم باشیم. اگر اینچنین باشد باید منتظر واکنش مثبت بازار کریپتو باشیم.

در این مطلب از توکن باز به تحلیل قیمت بیت کوین، دوج کوین و ریپل می‌پردازیم.

سلب مسئولیت: همراهان عزیز توکن باز لطفا توجه داشته باشید که نظرات بیان‌شده در این مطلب به هیچ وجه توصیه سرمایه‌گذاری نیست و صرفا بیان دیدگاه نویسنده است. سرمایه‌گذاری ذاتا با ریسک همراه است؛ بنابراین همیشه باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

آپدیت مطلب پس از انتشار داده‌های CPI: همراهان عزیز توکن باز دقایقی قبل مقدار CPI اعلام شد که ۴.۹ درصد بود و کمتر از مقدار پیش بینی شده یعنی ۵ درصد بود. همانطور که انتظار می‌رفت واکنش بازار کریپتو به این موضوع مثبت بود و قیمت بیت کوین ناگهان از ۲۷٬۷۱۶ دلار کنده شد و در مدت ۳ دقیقه خود را به کانال ۲۸ هزار دلار رساند.

در حال حاضر قیمت بیت کوین ۲۸٬۱۰۰ دلار است و نسبت به دیروز ۱.۲۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. واکنش کل مارکت به این خبر مثبت بود.

تحلیل قیمت بیت کوین (BTC)

قیمت بیت کوین (BTC) پس از رسیدن به ۲۷٬۲۶۲ دلار در محدوده کوچکی در نوسان و در حال رنج زدن است و به نظر می‌رسد بازار منتظر انتشار داده‌های CPI است.

نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم ۱ ساعت
نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم ۱ ساعت منبع: بایننس

شاخص قدرت نسبی (RSI) برای ۶ و ۱۲ و ۲۴ دوره‌ای در حال حاضر در محدوده ۴۰ قرار دارد و به نظر می‌رسد رو به افزایش گذاشته است. این موضوع می‌تواند این فرضیه که سرمایه‌گذاران انتظار آمار مثبت در مورد CPI هستند را تایید کند. با این حال MACD سیگنال نزولی صادر می‌کند.

در صورت کاهش قیمت از ۲۷٬۲۶۲ دلار، احتمال دارد قیمت بیت کوین تا ۲۶٬۸۰۰ پایین بیاید. در صورت افزایش قیمت و خروج آن از محدوده ۲۷ هزار دلار، گاوها جدال سخت تری در قیمت ۲۸ هزار دلار خواهند داشت.

اگر قصد خرید بیت کوین را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از صرافی اتر اکس است که به دلیل کارمزد صفر در بازار تومانی یکی از پایین‌ترین قیمت‌ها برای خرید بیت کوین را ارائه می‌دهد.

خرید بیت کوین از اتر اکس

تحلیل قیمت دوج کوین (DOGE)

نمودار قیمت دوج کوین در تایم فریم یک ساعته
نمودار قیمت دوج کوین در تایم فریم یک ساعته

در نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم یک ساعته یک تقاطع مرگ بین MA های ۷ و ۲۵ رخ داده است. RSI و مکدی نیز سیگنال نزولی صارد می‌کنند.

در صورت کاهش قیمت قیمت دوج کوین ممکن است تا ۰.۰۶۷ دلار کاهش یابد. در صورت افزایش قیمت سطح مقاومت بعدی ۰.۰۷۵ دلار خواهد بود.

بهترین قیمت دوج کوین در صرافی‌های داخلی

آپدیت پس از انتشار داده‌های CPI: سیگنال‌های مثبت CPI و رشد قیمت بیت کوین قیمت دوج کوین را نیز به یکباره از این رو به آن رو کرد. قیمت دوج کوین در حال حاضر به ۰.۷۴ دلار رسیده است.

تحلیل قیمت ریپل (XRP)

نمودار قیمت ریپل در تایم فریم یک ساعته
نمودار قیمت ریپل در تایم فریم چهار ساعته

در نمودار قیمت ریپل در تایم فریم ۱ ساعته شاخص قدرت نسبی زیر ۵۰ است با این حال به نظر می‌رسد قدرت کافی برای افزایش ندارد. شاخص MACD نیز سیگنال نزولی صادر می‌کند. در صورت تقاطع MAهای ۷ و ۲۵ انتظار کاهش قیمت تا ۰.۴۱۹۲ می‌رود. اگر گاوها نتوانند جلوی کاهش بیشتر قیمت را بگیرند می‌توان کاهش قیمت XRP تا ۰.۴ دلار بود. در صورت افزایش قیمت احتمال قیمت تا ۰.۴۴ دلار بالا خواهد رفت.

آپدیت پس از انتشار داده‌های CPI: قیمت ریپل به ۰.۴۳ دلار رسید و به نظر می‌رسد هدف بعدی آن ۰.۴۴ دلار باشد.

قیمت ریپل در کدام صرافی ایرانی بهتر است؟

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.