تحلیل قیمت بیت‌کوین 22 خرداد؛ استخر خون BTC تا چه زمانی ادامه دارد؟

تحلیل قیمت بیت کوین 5 تیر1401

همانطور که در تحلیل قیمت قبلی بیت کوین «تحلیل قیمت بیت کوین؛ آیا BTC در تله‌ خرسی افتاده است؟» اشاره کردیم، رشد قیمت قبلی بیت کوین یک تله‌ی خرسی بود و پادشاه ارزهای دیجیتال با موفقیت در این تله قرار گرفت و با کاهش قیمت شدید مواجه شد. خرس‌ها به‌خوبی موفق به فریفتن سرمایه‌گذاران شده و  با افزایش فشار فروش، بیت کوین طی شبانه‌روز اخیر 6.2 درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. هم‌اکنون بیت کوین به سطح قیمت 27483 دلار رسیده و ترس شدید در بازار حکفرماست. در ادامه قصد داریم تا تحلیل خود را نسبت به قیمت بیت کوین به‌روزرسانی کرده تا شما عزیزان یک گام جلوتر از سایر سرمایه‌گذاران باشید. با ما در این تحلیل بیت‌کوین در تایم فریم روزانه همراه باشید.

تحلیل بیت‌کوین در تاریخ 22 خرداد 1401
نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

این تحلیل‌گر باور دارد که بیت کوین در الگوی falling wedge قرار گرفته و تایم فریم‌های پایین‌تر نیز فشرده‌سازی قیمت و فروش در سطوح 29200 الی 29300 دلار را نشان می‌دهند. بنا به اعتقاد این تحلیل‌گر، حمایت مهم بعدی سطح 26700 دلار است چرا که کاربران زیادی حدضرر خود را روی این سطح قرار داده‌اند. درصورت شکست این حمایت، شاهد کاهش قیمت بیش‌تر خواهیم بود و مسیر رسیدن بیت کوین به سطح قیمت 20 هزار دلار هموار می‌شود. همچنین حجم معاملات نیز در لبه‌ی پرتگاه قرار داشته و اصلا در سطح مناسبی قرار ندارد. به اعتقاد وی با از دست رفتن حمایت 26700 دلار، رسیدن بیت کوین به سطح قیمت 20 هزار دلار اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

این تحلیل‌گر انتظار دارد تا بیت کوین سطح قیمت 20 هزار دلار را نیز تست کرده و پس از آن، حجم معاملات افزایش یابد.

در نهایت او باور دارد که بیت کوین تا قبل از پایان سال 2022 به سطح قیمت حدودا 40 هزار دلار خواهد رسید.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این تحلیل چیست؟ آیا بیت کوین رنگ سطح قیمت 20 هزار دلار را می‌بیند؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل بیت‌کوین همراه ما بودید.

منبع: TradingView

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.