رشد 20 درصدی ارز دیجیتال برگر؛ صعود دوباره یا دامپ شدید؟

تحلیل ارز برگر؛ BURGER در رویای تکرار گذشته‌ی شیرین

برخلاف ترند بازار و افت قیمت بیت کوین، رمز ارز BURGER افزایش قیمت مناسبی را تجربه کرده و حجم معاملات آن افزایش یافته است. اگر شما هم نسبت به روند این رمز ارز و تکرار روند بی‌نظیر آن هیجان‌زده هستید، با ما در بررسی و تحلیل ارز برگر همراه باشید.

تحلیل تکنیکال BURGER

برگر در وضعیت مناسبی قرار داشته و بنا به وب‌سایت investorsobserver، سرمایه‌گذاری روی این رمز ارز از ریسک پایینی برخوردار است.

نمودار ارز برگر در تایم فریم روزانه
نمودار ارز برگر در تایم فریم روزانه

پیش از امروز، BURGER به سطح قیمت 1.05 دلار رسیده بود و به‌دنبال ریزش بازار، این رمز ارز نیز دچار افت قیمت شد و 18 درصد از ارزش خود را از دست داد. در آن زمان حجم معاملات برگر با کاهش شدید مواجه شد و حالا این شاخص افزایش یافته است.

با افزایش یافتن حجم معاملات برگر، امیدها نسبت به رشد قیمت این رمز ارز و خرید از سوی گاوها در سطوح پایین‌تر افزایش یافته و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای این رمز ارز رخ خواهد داد.

هم‌اکنون برگر پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه و 100 روزه‌ی خود یعنی سطح 0.927 و 1.035 دلار معامله شده و درصورت رشد قیمت، این دو سطح اولین اهداف گاوها هستند.

شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال

از سوی دیگر و درصورتی که فروشندگان مجددا اقدام به فروش برگر بکنند، اهداف آنها عبور از حمایت‌های 0.8 و 0.75 دلار خواهد بود.

همچنین شاخص  RSI این رمز ارز در سطح 52.16 و منطقه‌ی خنثی قرار گرفته است. این موضوع به معنای عدم برتری هر یک از فروشندگان یا خریداران است.

در بلاگ توکن باز بخوانید؛ اندیکاتور RSI چیست؟

سخن پایانی

شما همراهان توکن باز چه تحلیلی نسبت به رمز ارز برگر دارید؟ لطفا تحلیل‌ها و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان تحلیل ارز برگر همراه ما بودید صمیمانه سپاسگزاریم.

منبع: InvestorObserver

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.