ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، تزوس و زی کش را تمجید کرد!

zcash zec moneta sicura privacy 1

تزوس و زی کش مورد استقبال ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار معروف اتریوم، قرارگرفت. او ادعا کرد که به‌ زودی شاهد اتفاقات جدید و جذابی در دنیای تزوس و زی کش خواهیم بود.

به گزارش توکن باز، به نقل از یوتودی، ویتالیک بوترین یکی از بنیان‌گذاران جوان ارز دیجیتالی معروف اتریوم، در آخرین حضور خود در پادکست Bankless، اعلام کرد که خصوصیت و ویژگی کمال‌گرایی بسیار *اشتباه و نامناسب* می‌باشد.

ویتالیک بوترین، در ادامه صحبت‌های خود بیان کرد که همگی مسائل خارج از اکوسیستم اتریوم ethereum «اشتباه و خسته‌کننده» نیستند. او همچنین از زی کش و تزوس حمایت کرد. شایان‌ذکر است که به گفته توسعه دهندگان زی کش این پروژه نیز مانند پروژه اتریوم (ETH)، در حال ایجاد تغییراتی در الگوریتم خود و انتقال از گواه اثبات کار به گواه اثبات سهام می‌باشد.

 ویتالیک بوترین، ادعا کرد که خوشبختانه جوامع با اراده و محترمی در حوزه کریپتو هستند که علاقه آنها چیزی بیشتر از کسب سود و درآمد است. ویتالیک بوترین، برنامه‌ نویس کانادایی روسی و بنیان‌گذار اتریوم، به ‌شدت به اهمیت غیرمتمرکزسازی جوامع تاکید کرده است. با این ‌وجود، برخی از جوامع تظاهر می‌کنند که به غیرمتمرکزسازی اهمیت می‌دهند درحالی‌که کسب سود برای آنها اهمیت بیشتری از این موضوع دارد.

طبق گزارش قبلی توکن باز، متوجه شدیم ویتالیک بوترین از حمایت بیت کوین کش دست کشیده و همچنین آن را پروژه‌ای شکست‌خورده اعلام کرده است.

وی همچنین مدعی بود که بسیاری از پیش‌بینی‌های او نظیر دیفای و ظهور صرافی‌های غیرمتمرکز مانند Uniswap (یونی سواپ) درست بوده و به گفته خودش این موفقیت‌ها را مدیون غرایزش می‌باشد و از این بابت بسیار خوشحال است.

منبع: یوتودی

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.