تحلیل قیمت کاردانو (ADA) به بهانه گزارش جدید مساری

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو ada

شبکه کاردانو با آغاز سال ۲۰۲۳ و اتفاقات مثبت در بازار ارز دیجیتال، شاهد رشد انفجاری در اکوسیستم خود بوده است که این موضوع گزارش جدید مساری است.

گزارش مساری در مورد رشد خیره کننده اکوسیستم کاردانو

شرکت مساری (Messari) که در حوزه تجزیه و تحلیل شبکه‌های بلاکچینی بر مبنای داده‌های آنچین فعالیت می‌کند در گزارش اخیر خود به عملکرد خیره کننده کاردانو در یک سال گذشته پرداخته است.

گزارش مساری نشان می‌دهد ارزش کل قفل شده (TVL) در شبکه کاردانو که نشان دهنده دارایی‌های موجود در این شبکه است نسبت به سه ماه گذشته ۱۷۲ درصد افزایش یافته و از ۵۰.۸ میلیون دلار به ۱۳۸.۳ میلیون دلار رسیده است. تحلیلگران مساری یکی از علت‌های اصلی این رشد را راه‌اندازی استیبل کوین این شبکه می‌دانند.

همچنین مساری اضافه کرده است که شبکه کاردانو در سه ماه اول سال ۲۰۲۳، رشد قابل توجهی در پیشرفت‌های تکنولوژیکی در موضوعات مهمی چون در مقیاس پذیری و سازگاری VM (ماشین مجازی) داشته است.

در ادامه سری به نمودار قیمت آدا (ADA)، کوین بومی این شبکه می‌زنیم تا ببینیم عملکرد قیمت در سه ماه اخیر چه بوده است و چه انتظاری می‌توانیم از آینده قیمت داشته باشیم.


برای خرید بیت کوین با یکی از پایین‌ترین قیمت‌ها بین صرافی‌های ایرانی می‌توانید از صرافی اتر اکس استفاده کنید.

خرید بیت کوین از صرافی اتر اکس


تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA) امروز ۳۰ فروردین

همانطور که در اخبار توکن باز اعلام کردیم، امروز ظهر یک نهنگ بیت کوین سفارش فروش ۱۶ هزار واحدی بیت کوین را در صرافی بایننس ثبت کرد. فروش این حجم از بیت کوین، فشار فروش زیادی محسوب می‌شد که ترس را به جان معامله‌گران بازار انداخت و باعث کاهش قیمت تقریبا تمام ارزهای دیجیتال بازار شد.

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت بازار امروز مطلب زیر را بخوانید:

مطالب مرتبط: تحلیل بیت کوین امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۲

نمودار قیمت کاردانو (ADA) در تایم فریم ۱۵ دقیقه منبع: بایننس
نمودار قیمت کاردانو (ADA) در تایم فریم ۱۵ دقیقه منبع: بایننس

کاردانو نیز از ریزش امروز قیمت‌ها در امان نماند و در عرض ۳۰ دقیقه از ۰.۴۳۴۲ دلار تا ۰.۴۰۷۲ دلار پایین آمد. سپس شروع به جبران کرد و تا ۰.۴۲۵۰ نیز بالا رفت. با این حال نتوانست از این سطح فراتر رود و دوباره شروع به کاهش کرد. در لحظه نوشتن این مطلب کاردانو با کاهش ۴.۷۳ درصد ریزش، با قیمت ۰.۴۲۰۷ دلار دست به دست می‌شود.

قیمت کاردانو در کدام صرافی ایرانی بهتر است؟

کندل ۱۵ دقیقه‌ای فعلی پنجمین کندل قرمزرنگی است که در این دو ساعت شاهد هستیم. در صورت قرمز بسته شدن این کندل و کندل بعدی (تا ساعت ۲۰ امشب) انتظار ریزش بیشتر قیمت را داریم.

در صورت رخداد این موضوع احتمال کاهش قیمت تا کانال ۰.۳۹ دلار وجود دارد. به هر حال در شرایط فعلی به نظر می‌رسد همه چیز به بیت کوین و اتفاقات پیرامون آن بستگی دارد و چشم همه معامله‌گران و تحلیلگران بازار به آن دوخته شده است. از لینک زیر با جدیدترین تحلیل‌های توکن باز همراه باشید.

تحلیل بیت کوین روزانه در توکن باز

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.