اطلاعیه صرافی‌ها؛ کاهش سقف برداشت ریالی در تمام صرافی‌های ارز دیجیتال ایران

اطلاعیه صرافی های ایرانی

طی آخرین دستور بانک مرکزی، سقف برداشت ریالی از صرافی‌های ایرانی کاهش یافته و کاربران روزانه فقط می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان روی هر شماره شبا برداشت کنند. در ادامه به بررسی بیش‌تر این خبر و اطلاعیه‌ی صرافی‌ها می‌پردازیم. با ما در بررسی «کاهش سقف برداشت ریالی» همراه باشید.

کدام صرافی ارز دیجیتال امکان واریز با شناسه پرداخت را دارد؟

صرافی بیت‌پین

به‌دنبال دستور بانک مرکزی مبنی بر اعمال محدودیت روزانه سقف واریز به حساب بانکی، حالا کاربران قادر به برداشت سقف 100 میلیون تومان برداشت ریالی به‌طور روزانه و با هر شماره شبا هستند. کاربران می‌توانند برای برداشت‌های بیش از 100 میلیون تومن، درخواست برداشت مبلغ باقی‌مانده را در روزهای بعدی ثبت کنند.

توجه داشته باشید که این بخش‌نامه صرفا در راستای محدودیت سقف انتقال وجه هر شماره شبا بوده و به معنای محدودیت سقف برداشت در حساب بیت‌پین نیست.

صرافی نوبیتکس

کاربران در صرافی نوبیتکس نیز از امروز تنها قادر به برداشت 100 میلیون تومان با یک شماره شبا در روز هستند. توجه کنید که ممکن است برداشت وجه در ساعات پایانی روز در سقف انتقال روز بعد محاسبه شود.

صرافی اکسیر

با توجه به بخشنامه اخیر بانک مرکزی، سقف انتقال از طریق درگاه‌های پرداخت به حساب‌های شخصی افراد به 100 میلیون تومان در روز برای هر شماره شبا کاهش یافته و کاربران تنها قادر به برداشت این مقدار از دارایی خود در یک روز هستند. همچنین کاربران می‌توانند برای برداشت وجه بیش از 100 میلیون تومان درخواست خود را یا در چند روز یا در چند شماره شبای مختلف ثبت کنند.

صرافی ارزپایا

محدودیت بانک مرکزی در صرافی ارزپایا نیز اجرا شده و کاربران از امروز فقط می‌توانند نهایتا 100 میلیون تومان از دارایی خود را برداشت کنند. بدین صورت برای برداشت بیش‌تر باید درخواست خود را طی روزهای آتی ثبت کرده و دارایی خود را برداشت کنند.

صرافی رمزینکس

با توجه به دستور جدید بانک مرکزی، کاربران تنها قادر به برداشت نهایتا 100 میلیون تومان از صرافی‌ها ازجمله صرافی رمزینکس هستند. کاربران رمزینکس می‌توانند برای برداشت‌های بیش‌تر از 100 میلیون تومان یا از چند شماره‌شبا استفاده کرده یا درخواست خود را در روزهای بعدی ثبت کنند.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این محدودیت‌ها چیست؟ این محدودیت چه تاثیری روی معاملات شما دارد؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان «کاهش سقف برداشت ریالی» همراه ما بودید.

1 دیدگاه روشن اطلاعیه صرافی‌ها؛ کاهش سقف برداشت ریالی در تمام صرافی‌های ارز دیجیتال ایران

  • من واقعا نمیفهمم چرا سقف کاهش پیدا کرده؟ مگه بده که دلار از صرافی خارجی تزریق کنیم به بانکهای داخلی؟ واقعا مسخرس

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.