آیا ریزش قیمت بیت کوین در راه است؟

ریزش

سنتیمنت، یکی از پلتفرم‌های هوشمند بلاک‌چین، اخیراً تحلیل‌هایی را ارائه داده است که به سناریوی مثبت کوتاه مدت برای بیت کوین اشاره دارد.



با این حال، بر اساس سایر سیگنال‌هایی که به نظر می‌رسد “پنهان” هستند، یک گیر افتادگی وجود دارد.

تحلیل داده‌های شبکه بیت کوین

این شاخص‌های آن‌چین می‌توانند به عنوان نقشه راه برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال تدوین استراتژی بعدی خود هستند، محسوب شوند. با این حال، بر اساس یک شاخص دیگر، اگرچه بیانیه‌های اخیر سنتیمنت ممکن است به ادامه روند مثبت بیت کوین اشاره داشته باشد، یک حرکت مخالف احتمالی نیز وجود دارد که ممکن است اتفاق بیفتد.

افزایش آدرس‌های فعال

پست اخیر سنتیمنت، روایتی مثبت از آینده کوتاه مدت ‌BTC را نشان می‌دهد. یکی از شاخص‌های کلیدی که از این چشم‌انداز خوش‌بینانه حمایت می‌کند، تعداد قابل توجه آدرس‌های فعال بیت کوین است.

باید توجه داشت که افزایش آدرس‌های فعال می‌تواند نشان‌دهنده افزایش پذیرش، علاقه سرمایه‌گذاران و سلامت کلی شبکه باشد. علاوه بر این، یک جهش در توکن‌هایی که قبلاً غیرفعال بوده‌اند و در حال حاضر به طور فعال در حرکت هستند، نشانه علاقه‌مندی تریدرها است.

نمودار آدر‌س‌های فعال شبکه بیت کوین
نمودار آدر‌س‌های فعال شبکه بیت کوین

بر اساس گفته سنتیمنت، چنین فعالیت‌هایی اغلب با روندهای خوش‌بینانه همزمان بوده‌اند، که این یک شاخص حیاتی برای بررسی است.

با توجه به این شاخص‌های گفته شده توسط سنتیمنت، بیت کوین هنوز رالی‌های بیشتری پیش رو دارد. با این حال، برای تحلیل لایه‌های دیگر سناریوی بازار فعلی، رفتار پیرامون میم‌کوین‌ها به ویژه PEPE مهم است.

آیا روند بیت کوین نزولی می‌شود؟

بنا به گفته ران نونر، میزبان Crypto Banter و هم‌بنیان‌گذار Onchain Capital، میم‌کوین‌ها، با ماهیت وایرال و حرکات قیمتی سریع خود، گاهی اوقات به عنوان یک بارومتر هرچند غیرمتعارف، برای احساسات بازار عمل می‌کنند.

 بررسی عملکرد PEPE برای اندازه‌گیری احساسات بازار

در حالی که گزارش سنتیمنت خوش‌بینی ارائه می‌دهد، برخی از ناظران بازار از شاخص‌های منحصر به فرد برای حس کردن تغییرات بالقوه بازار استفاده می‌کنند. PEPE، اخیراً توجه تعدادی از چهره‌های برجسته رمزارز را به خود جلب کرده است.

خوش‌بینی بیش از حد در بازار

ران نونر اخیراً اشاره کرد که PEPE ممکن است به عنوان یک شاخص از یک بازار داغ شده عمل کند. منطق؟ وقتی تریدرها و سرمایه‌گذاران به چنین توکن‌هایی سرازیر می‌شوند و آن‌ها افزایش قیمت قابل توجهی را مشاهده می‌کنند، ممکن است نشانه‌ای از خوش‌بینی بیش از حد در بازار باشد. یک اتفاقی که باید با احتیاط رفتار کرد.

قابل توجه است که PEPE طی یک هفته گذشته بیش از 80٪ صعود کرده است. این میم‌کوین از پایین‌ترین سطح 0.00000650 دلار که در جمعه گذشته دیده شده بود، به بالاترین سطح 0.00000118 دلار در زمان نگارش این متن رسیده است. پس از افزایش اخیر قیمت، PEPE در حال حاضر طی 24 ساعت گذشته 1.1٪ کاهش یافته است.

علاوه بر این، آنچه به نظر می‌رسد مکمل شاخص پیشنهادی نونر باشد، بیت کوین نیز عقب‌نشینی قابل توجهی از اوج اخیر بالای 35،000 دلار خود داشته است.

نمودار 4 ساعته قیمت BTC/USDT
نمودار 4 ساعته قیمت BTC/USDT

منبع: NewsBTC

سوالات پرتکرار

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.