تحلیل چین لینک؛ آیا قیمت LINK صعودی می‌شود؟

چین لینک صعودی میشود

چین‌لینک (LINK) طی هفته‌های اخیر به دلیل ترکیبی از حرکت قیمتی مثبت کلی و همچنین توسعه‌های هیجان‌انگیز در بلاکچین، یکی از پرطرفدارترین توکن‌ها بوده است.

پس از خریدهای اخیر گسترده در بازار LINK، تحلیلگر رمزارز علی مارتینز در شبکه اجتماعی X حضور یافته و تحلیل‌هایی در مورد احتمال عملکرد قیمتی این توکن ارائه کرده است.



علی مارتینز در 11 اوت (20 مرداد) در X پست کرد که چین‌لینک بر اساس داده‌های شرکت تحلیلی IntoTheBlock، محدوده حمایتی قوی بین 6.63 تا 6.88 دلار ایجاد کرده است، زیرا حدود 29,000 کیف پول بیش از 295 میلیون LINK را در این محدوده قیمتی خریداری کرده‌اند.



او در ادامه مطرح کرد که تا زمانی که این آلت کوین بالای این محدوده قیمتی معامله می‌شود، سرمایه‌گذاران احتمالاً به طور مداوم خوش‌بین باقی خواهند ماند، به ویژه که داده‌های آن‌چین Soon نشان می‌دهد هیچ مقاومت مهمی در پیش رو وجود ندارد.

ورود/خروج پول در محدوده قیمتی
29000 کیف پول 295 میلیون LINK خریداری کرده
ورود/خروج پول در محدوده قیمتی. منبع: IntoTheBlock

به گفته علی مارتینز، تعداد زیادی از نهنگ‌های LINK به طور مؤثری این محدوده  6.63-6.88 دلار را به عنوان حمایت قیمتی “قوی” شناسایی کرده‌اند و در حال خرید بیشتر توکن‌ها هستند. او به این نکته اشاره کرد که طی 14 روز گذشته، نهنگ‌های LINK حدود 13 میلیون LINK به ارزش حدود 91 میلیون دلار خریداری کرده‌اند.

اما، در حالی که این توسعه‌ها ممکن است نشانه‌هایی از بازار خوش‌بینانه LINK تلقی شوند، علی مارتینز می‌گوید معامله‌گرانی که انتظار اسپایک بازار را دارند، همچنان ممکن است نیاز به کمی صبر داشته باشند.

او با استفاده از داده‌های IntoTheBlock، توجه را به کاهش فعالیت شبکه در شبکه چین‌لینک طی 3 هفته گذشته جلب می‌کند.

علی مارتینز گفت که طی این دوره، تعداد تراکنش‌های بزرگ LINK از 527 به 118 کاهش یافته است. او گزارش بازار خود را با این بیان به پایان رساند که احتمالاً افزایش این شاخص پیش‌درآمد جهش بازار خواهد بود.

در زمان نگارش این مطلب، LINK بر اساس داده‌های CoinMarketCap با 1.36٪ کاهش طی 24 ساعت گذشته، در حال معامله شدن به قیمت 7.44 دلار است. با این حال، این توکن به ترتیب 3.66٪ و 17.67٪ طی 7 و 30 روز گذشته افزایش یافته است.

اخبار خوب بیشتر برای چین‌لینک

علاوه بر تحلیل بازار علی مارتینز، طی روزهای اخیر اخبار مثبت دیگری نیز در مورد چین‌لینک منتشر شده است. همچنین، در 11 اوت (20 مرداد)، شرکت اطلاعات بازار سنتیمنت گزارش داد LINK بالاترین سطح حرکت ارزهای غیرفعال را طی 6 هفته گذشته تجربه کرده است.

به گفته سنتیمنت، این نشان‌دهنده کاهش در منحنی سن سرمایه‌گذاری میانگین دلاری LINK است که به کاهش زمان حضور توکن در کیف پول‌ها اشاره دارد که معمولاً پیش‌درآمد افزایش ارزش بازار است.

علاوه بر این، چین لینک طی ماه‌های اخیر افزایش فعالیت توسعه خود را حفظ کرده است. بر اساس داده‌های سنتیمنت، فعالیت توسعه چین‌لینک از 1579.12 در 31 مه (10 خرداد) به 1706.48 در 3 اوت (12 مرداد) افزایش یافته است.

منبع: NewsBTC

پرسش و پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.