نظر ChatGPT و احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به 100 هزار دلار در سال 2024

چت جی پی تی و بیت کوین

بر اساس نظر GPT-4، آخرین نسخه از چت‌بات ChatGPT، هوش مصنوعی (AI) می‌تواند در سناریویی که قیمت بیت کوین (BTC) به ۱۰۰,۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۴ برسد، نقش داشته باشد.

آیا امسال قیمت بیت کوین به ۱۰۰۰۰۰ دلار می‌رسد؟

در تاریخ ۱ ژانویه (۱۰ دی)، Cointelegraph از این چت‌بات AI پرسید که آیا قیمت بیت کوین می‌تواند امسال به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد و چگونه AI ممکن است در رسیدن به این نتیجه نقش داشته باشد. بر اساس ChatGPT، رسیدن بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۴ از نظر نظری امکان‌پذیر است اگر یک سری از شرایط مطلوب هم‌راستا شوند. با این حال، همچنین توجه داشت که این موضوع هنوز بسیار گمانه‌زنانه باقی می‌ماند.

پاسخ ChatGPT
پاسخ ChatGPT

در ادامه، ChatGPT برخی از عوامل عمومی دیگر که می‌توانند به چنین سناریویی کمک کنند را ارائه داد، از جمله توسعه‌های مثبت در قوانین و مقررات، افزایش پذیرش خرده‌فروشی و نهادی، و کاهش ارزش ارز فیات یا تورم.

پاسخ ChatGPT درباره ETF
پاسخ ChatGPT درباره ETF

آیا تصویب ETF تاثیری بر قیمت بیت کوین خواهد داشت؟

ChatGPT همچنین گفت که تأیید یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) می‌تواند تأثیر مثبتی بر قیمت داشته باشد، زیرا این امر دسترسی و نقدینگی بیشتری برای دارایی فراهم می‌کند.



این موضوع همچنین می‌تواند سرمایه‌گذاران نهادی را تشویق کند تا وارد بازار شوند، زیرا تأیید می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از پذیرش قانونی تلقی شود.

هوش مصنوعی برای افزایش قیمت بیت کوین چه نقشی دارد؟

سپس Cointelegraph از ChatGPT پرسید که چگونه AI می‌تواند به رسیدن بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۴ کمک کند. این چت‌بات توضیح داد که AI می‌تواند از طریق تأثیرگذاری خود بر تحلیل بازار، استراتژی‌های معاملاتی و پیشرفت‌های فناوری گسترده‌تر در بلاکچین نقش داشته باشد.



ChatGPT توضیح داد که الگوریتم‌های AI می‌توانند مقادیر زیادی از داده‌های بازار را پردازش کنند و روندها و الگوهایی را شناسایی کنند که تحلیلگران انسانی ممکن است از دست بدهند. این چت‌بات گفت که ربات‌های معامله‌گر مبتنی بر AI نیز می‌توانند معاملات را در زمان‌های بهینه بسته به شرایط بازار انجام دهند، و همچنین توجه داشت که ربات‌ها می‌توانند در یک محیط بازار پرسرعت، بسیار سریع‌تر از انسان‌ها واکنش نشان دهند.

یک ربات معامله‌گر از طریق آربیتراژ، ۱ میلیون دلار به دست آورد

در حالی که استفاده از AI در معاملات مزایایی دارد، طبق گفته‌های ChatGPT، این کار با ریسک‌های قابل توجهی نیز همراه است – مانند هک شدن و حملات سایبری. در سال ۲۰۲۲، یک ربات معامله‌گر از طریق فرصت معاملاتی آربیتراژ، ۱ میلیون دلار به دست آورد، اما سپس یک هکر با فریب دادن ربات به تأیید یک تراکنش مخرب، تمامی این پول‌ها را خالی کرد.

منبع: Cointelegraph

سوالات پرتکرار

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.