با شروع جام جهانی فوتبال، این ارز دیجیتال را زیرنظر قرار دهید؛ تحلیل قیمت چیلیز

تحلیل چیلیز؛ آینده‌ی CHZ در دوراهی بزرگ

چیلیز طی شبانه‌روز اخیر در وضعیت بدی قرار گرفته اما الگوی صعودی مگافون را در تایم فریم روزانه‌ی خود تشکیل داده است. CHZ طی 24 ساعت اخیر 6.8 درصد از ارزش خود را از دست داده و در سطح قیمت 0.21 دلار معامله می‌شود. در ادامه به بررسی تحلیل تکنیکال این رمز ارز می‌پردازیم. با ما در تحلیل چیلیز همراه باشید.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال چیلیز

برخلاف بسیاری از رمز ارزهای بازار، چیلیز مقاومت خوبی از خود در برابر تراژدی صرافی FTX نشان داد. این رمز ارز حتی دچار افزایش قیمت 40 درصدی شد و از مقاومت 0.2 دلار عبور کرد. با این حال طی شبانه‌روز اخیر روند مثبت آن متوقف شده و یک الگوی دوجی در نمودار روزانه‌ی خود تشکیل داده است.

نمودار چیلیز در تایم فریم روزانه
نمودار چیلیز در تایم فریم روزانه

علی‌رغم کاهش قیمت‌ طی 24 ساعت گذشته، قیمت چیلیز بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی 50، 100 و 200 روزه باقی مانده است. با این حال مقاومت 0.22 دلار این رمز ارز از دست رفت و از دست رفتنِ آن به‌معنای آغاز روند نزولی چیلیز است.

با این حال چیلیز یک الگوی مگافون در تایم فریم روزانه تشکیل داده که به‌معنای احتمال افزایش قیمت این رمز ارز است. اما پیش از شروع روند صعودی جدید، خریداران باید از میانگین متحرک نمایی 20 روزه یعنی سطح قیمت 0.21 دلار عبور کنند.

فرصت آربیتراژ چیلیز و کسب سود مطمئن

درصورت رخ دادن سناریوی بالا، اولین هدف گاوها عبور از مقاومت 0.25 دلار است. همچنین هدف نهایی آنها نیز عبور از سطح مقاومت 3 دلار خواهد بود. چنین اتفاقی منجر به رشد 36 درصدی چیلیز خواهد شد.

از سوی دیگر و درصورت باطل شدن چشم‌اندازهای صعودی، اهداف خرس‌ها سطوح قیمت 0.18 و 0.153 دلار خواهند بود.

تاثیر جام جهانی بر قیمت CHZ

شیب روزانه‌ی اندیکاتور RSI یک واگرایی صعودی از خود نشان می‌دهد. این واگرایی بیان‌گر رشد حرکت صعودی و شانس بالاتر برای آغاز مجدد روند صعودی چیلیز است. همچنین میانگین‌های متحرک چیلیز نیز بیان‌گر روند مشخصی از این رمز ارز نیستند.

در بلاگ توکن باز بخوانید؛ اندیکاتور RSI چیست؟

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، آینده‌ی چیلیز در دستان خریداران یا فروشندگان قرار گرفته است. شما همراهان توکن باز چه تحلیلی نسبت به این رمز ارز دارید؟ لطفا ایده‌ها و تحلیل‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل تکنیکال چیلیز همراه ما بودید.

منبع: CoinGape

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.