پیش بینی تحلیلگر مشهور از احتمال رشد قیمت دوج کوین و چند ارز دیجیتال دیگر؛ ۱۶ آبان ۱۴۰۱

دوج کوین

ارز دیجیتال دوج کوین پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک با رشد چشمگیر ۱۵۰٪ روبه‌رو شد و پس از آن با کاهش قیمت ها در بازار رمزارزها قیمت دوج کوین نیز کاهش یافت. تحلیلگر مشهوری که در توییتر پیش بینی های خود را ارائه می‌دهد با ارائه تحلیل تکنیکال خود از DOGE و چند ارز دیجیتال دیگر نظر خوش بینانه‌ای به رفتار قیمت این چند آلتکوین دارد.

Kaleo تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال با ارائه نمودار زیر در توییتر معتقد است که قیمت دوج کوین علی‌رغم رشد انفجاری هفته گذشته، جای بیشتری برای صعود دارد. به عقیده او قیمت DOGE می‌تواند تا ۰.۲ دلار نیز افزایش یابد. اطلاعات سایت توکن باز نشان می‌دهد در زمان نگارش این خبر قیمت دوج کوین برابر با ۰.۱۲ دلار معادل ۴٬۲۷۱ تومان است.

نمودار قیمت دوج کوین تحلیل تکنیکال DOGE

این تحلیلگر همچنین نسبت به افزایش قیمت اتم ATOM خوشبین است. Kaleo با مقایسه جفت ارز ATOM/BTC نوشت زمانیکه اتم از محدوده رنج ۳ ساله خود با بیت کوین خارج شود رشد قیمت آن انفجاری خواهد بود.

Kaleo نسبت به رشد قیمت سولانا و متیک نیز نظر مثبتی دارد. او با انتشار نمودار قیمت SOL و MATIC در برابر بیت کوین پیش بینی می کند سولانا در روزهای آتی شاهد رشد قیمتی خواهد بود. همچنین ارز دیجیتال متیک که در زمان نگارش این خبر ۱.۲ دلار خرید و فروش می‌شود می‌تواند تا مقاومت اولیه خود در ۱.۵ دلار و پس از آن تا اوج قیمت خود در ۲.۸ دلار رشد کند.

بررسی قیمت بیت کوین، اتریوم و تتر

  1. قیمت بیت کوین امروز دوشنبه ۱۶ آبان با ۱.۵٪ کاهش نسبت به روز گذشته به زیر ۲۱٬۰۰۰ دلار رسیده است. بهترین قیمت خرید بیت کوین در صرافی های ایرانی در صرافی نوبیتکس به ارزش ۷۵۶٬۱۸۷٬۰۰۰ تومان است.
  2. قیمت ارز دیجیتال اتریوم نیز همزمان با تغییر قیمت بیت کوین با ۲٪ کاهش به ۱۵۸۳ دلار رسیده است
  3. . از سوی دیگر اگر به قیمت روز تتر نگاه کنیم می‌بینیم که دلار دیجیتال تا مرز ۳۶٬۳۴۹ تومان افزایش یافته است. همانطور که قبلا در توکن باز مطالعه کردید افزایش قیمت تتر از هفته گذشته آغاز شده است. قیمت تتر در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی در محدوده ۳۵٬۹۰۰ تومان تا ۳۶٬۷۳۷ تومان خرید و فروش می‌شود. برای مثال بهترین قیمت خرید تتر در صرافی نوبیتکس به قیمت ۳۶٬۳۲۵ تومان و درصرافی آبان تتر به قیمت ۳۶٬۱۴۰ تومان معامله می‌شود.
قیمت لحظه‌ای خرید تتر در ایران به گزارش توکن باز

ترس در بازار ارزهای دیجیتال

با بررسی صفحه وضعیت بازار ارزهای دیجیتال در توکن باز در می یابیم که شاخص ترس و طمع امروز بر روی عدد ۳۳ (ترس) قرار دارد. روز گذشته این شاخص عدد ۴۰ را نشان می‌داد.

کشمکش بین مدیر عامل صرافی بایننس و مدیر عامل صرافی FTX برای فروش ارز دیجیتال FTT باعث شده است تا قیمت توکن FTT با ۵٪ کاهش نسبت به روز قبل معامله شود. شدت گرفتن ماجرا بین این دو صرافی می‌تواند باعث نوسان قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال شود.

جنگ میلیاردرها؛ فروش گسترده FTT توسط بایننس! مراقب لونای دو باشید

در جدول زیر لیستی از بیشترین کاهش قیمت ها در بازار رمزارزها را مشاهده می‌کنید.

نام ارز دیجیتالتغییرات قیمت در 24 ساعت اخیر
سولانا10 درصد کاهش قیمت
ایپ کوین8.5 درصد کاهش قیمت
دوج ایلان مارس7.3 درصد کاهش قیمت
لونا کلاسیک4.5 درصد کاهش قیمت

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.