ماجرای Luna پایانی ندارد؛ دوکوان یک ماه پیش از سقوط لونا، 80 میلیون دلار به کیف پول خود انتقال داده بود!

آینده لونا 2 چه خواهد شد؟

دو کوان مدیرعامل پروژه‌ی ترا در هفته‌های اخیر با مشکلات زیادی ازجمله فروپاشی رمز ارز Luna و  UST دست‌وپنجه نرم کرده و با این حال به‌نظر مشکلات این مرد کٌره‌ای تمام نشده است. به‌نظر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) به اسناد پول‌شویی دو کوآن دست پیدا کرده و دردسر جدیدی برای دو کوآن آغاز شده است. همچنین این آژانس، تحقیقاتی را نسبت به فروپاشی ناگهانی Terra نیز آغاز کرده است. در ادامه به بررسی جزییات بیش‌تر تحقیقات SEC علیه دو کوآن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

در گزارش دو خبرگزاری کره‌ای Naver و JTBC آمده است:

سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا اخیرا یک پرسش‌وپاسخ ویدیویی از برخی از طراحان کلیدی پروژه Terra انجام داده و از آنها درباره‌ی ساختار ضعیف ترا سوال کرده است.

پیش از این، خبرگزاری JTBC نسبت به سقوط و فروپاشی اکوسیستم Terra هشدار داده و این اتفاق را پیش‌بینی کرده بود که کسی به گزارش آنها توجهی نکرد.

تحقیقات SEC علیه دو کوآن
دو کوآن مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار پروژه‌ی Terra

دو کوآن متهم به پول‌شویی

بنا به گزارش‌ها، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) تراکنشی را پیدا کرده که در آن ماهانه 80 میلیون دلار (100 میلیارد وون) از وجوه این شرکت به کیف‌پول‌های مختلف ارسال شده است. این تراکنش تا قبل از فروپاشی پروژه  Terra تکرار شده است. چنین تراکنش مشکوکی توجه SEC را نسبت به پول‌شویی دو کوآن جلب کرده است.

JTBC گزارش داد که خبرچینی از درون پروژه ترا به SEC اعلام کرده که این وجوه به ده‌ها کیف‌پول ارز دیجیتال ارسال شده است. همچنین این خبرچین فاش کرد که دو کوآن تاکنون هیچ‌گونه حقوقی به‌طور رسمی از سوی شرکت Terra دریافت نکرده است.

هم‌اکنون SEC در حال بررسی امور مالی کوون دو هیونگ (دو کوآن) و پروژه‌ی ترا بوده و آنها مدعی هستند که این پروژه و مدیرعامل آن قوانین اوراق بهادار را نقض کرده‌اند.

تحقیقات SEC علیه دو کوآن
دو کوآن به پول‌شویی ارز دیجیتال متهم شده است

اگر این ادعاها درست باشد، دو کوآن با پیگرد قانونی در ایالات‌متحده روبه‌رو خواهد شد. البته تا زمانی که تمامی اتهامات دو کوآن در دادگاه ثابت نشوند، وی بی‌گناه است.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این خبر چیست؟ آیا شما هم نسبت به دو کوآن و فروپاشی پروژه‌ی ترا مشکوک هستید؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب « تحقیقات SEC علیه دو کوآن» همراه ما بودید.

منبع: Watcher.Guru

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.