تحلیل دوج کوین امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

تحلیل دوج کوین 22 آبان؛ حضور DOGE در منطقه‌ی سبز

قیمت دوج کوین (Doge coin) همزمان با کاهش قیمت بیت کوین که چند روز پیش اتفاق افتاد وارد سیر نزولی شد که همچنان به آن گرفتار است. به نظر می‌رسد چشم انداز فعلی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران پادشاه میم کوین کاملا به بیت کوین وابسته است.

تحلیل تکنیکال دوج کوین امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

قیمت دوج کوین در لحظه نوشتن این مطلب ۰.۷۸۵۳ دلار است و ۰.۹۵ درصد کاهش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد.

قیمت دوج کوین (Dogecoin) در ۲۱ مارس ۲۰۲۳ موفق شد خط مقاومت خود را بشکند (خط کشیده شده در تصویر زیر). سپس در 3 آوریل به منطقه مقاومت خود در 0.100 دلار رسید (مثلث قرمز رنگ در تصویر زیر). این ناحیه مقاومت افقی و سطح اصلاحی فیبوناچی 0.382 است. سطوح اصلاحی فیبوناچی دنباله‌ای از خطوط افقی هستند که مناطق حمایت و مقاومت را مشخص می‌کنند.

بیشتر بخوانید: الگوی فیبوناچی در دنیای رمز ارزها

پس از افزایش یا کاهش شدید، قیمت اغلب روند را معکوس می‌کند و قبل از از سرگیری روند اولیه به یکی از خطوط باز می‌گردد. سطوح فیبوانچی قیمت DOGE (مثلث قرمز) منطقه 0.100 دلار را به عنوان مقاومت تأیید می‌کند.

نمودار قیمت دوج کوین در تایم فریم روزانه منبع:‌ tradingview

اگر قیمت DOGE از این سطح فراتر رود، مقاومت بعدی در 0.122 دلار خواهد بود که مربوط به سطح مقاومت اصلاحی فیبوناچی 0.618 است. با این حال، اگر کاهش ادامه یابد، نزدیکترین منطقه حمایت بعدی با قیمت متوسط ​​0.072 دلار خواهد بود.

برای خرید دوج کوین، پیشنهاد توکن باز به شما صرافی ارز دیجیتال اتر اکس است که به دلیل پشتیبانی از کارمزدهای صفر در بازار تومانی یکی از بهترین‌ قیمت‌های دوج کوین بین صرافی‌های داخلی را ارئه می‌کند.

خرید ارز دیجیتال دوج کوین از صرافی‌ اتر اکس

پیش بینی دوج کوین امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال دوج کوین در تایم فریم کوتاه مدت شش ساعته نشان می‌دهد که قیمت دوج به پایین ترین حد خود یعنی 0.072 دلار سقوط خواهد کرد.

اولین دلیل این امر مربوط به قیمت است. قیمت دوج خط حمایت صعودی خود را در 21 آوریل از دست داده است (خط کشیده شده در تصویر زیر).

دلیل دوم از شاخص قدرت نسبی (RSI) ناشی می‌شود.

نمودار قیمت دوج کوین در تایم فریم ۶ ساعته منبع: تریدینگ ویو
نمودار قیمت دوج کوین در تایم فریم ۶ ساعته منبع: تریدینگ ویو

در مورد دوج، RSI زیر 50 است و از یک خط حمایت صعودی (خط سبز) شکسته شده است. در نتیجه، پیش‌بینی نزولی قیمت Dogecoin را ارائه می‌دهد.

علیرغم این پیش بینی نزولی قیمت دوج کوین، بازپس گیری خط حمایت صعودی به این معنی است که روند کوتاه مدت صعودی است. در آن صورت، افزایش به خط مقاومت در 0.100 دلار و احتمالا منطقه مقاومت 0.125 دلار دور از انتظار نخواهد بود.


قیمت دوج کوین در صرافی‌های ایرانی را مقایسه کنید.


دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.