تحلیل آینده قیمت دوج کوین؛ آیا رویای یک دلاری شدن محقق خواهد شد؟

تحلیل آینده‌ قیمت دوج کوین؛ خرس‌ها به‌زیبایی ترمز DOGE را کشیدند

با اعلام خبر خرید توییتر از سوی ایلان ماسک، دوج کوین دچار انفجار قیمت 100 درصدی شد و حالا 62 درصد از هولدرهای آن در سود هستند. گاوها به‌سادگی بیخیال این رمز ارز نخواهند شد و نبرد جذابی بین خریداران و فروشندگان در بر خواهد گرفت. با ما در «تحلیل آینده‌ قیمت دوج کوین» همراه باشید.

تحلیل قیمت دوج کوین

دوج کوین با 95.2 درصد رشد قیمت طی هفت روز اخیر در سطح قیمت 0.11 دلار معامله شده و هنگام عبور از مقاومت 0.12 دلار شکست خورد. در واقع این شکست اولین کندل قرمز روزانه‌ی DOGE پس از عبور از مقاومت 0.06 دلار است. به‌دنبال ثبت این کندل، حرکت پادشاه میم‌ کوین‌ها به‌سوی تارگت مهم 0.2 دلار متوقف شد.

نمودار دوج کوین در تایم فریم روزانه
نمودار دوج کوین در تایم فریم روزانه

گاوها برای ادامه‌ی روند بی‌نظیر و جذاب خود باید از مقاومت 0.12 دلار عبور کرده و آنرا به حمایت مهمی برای خود تبدیل کنند.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش دوج کوین در ایران

از سوی دیگر اندیکاتور OBV در حال کاهش است و احتمال منفی شدن آن وجود دارد. در واقع همین موضوع زنگ خطر را برای گاوها به صدا در آورده است.

همچنین به‌نظر اندیکاتور DMI نیز به حد الاستیک خود نزدیک شده است. درصورتی که واگرایی‌های DI- و DI+ به میزان قابل‌توجهی کاهش یابند احتمالا شاهد برتری مجدد خرس‌ها در معاملات دوج کوین خواهیم بود. در این صورت اولین هدف خرس‌ها عبور از حمایت 0.09 دلار خواهد بود و باید دید چه اتفاقی طی روزهای آتی رخ می‌دهد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ دوج کوین و کسب سود مطمئن

اندیکاتور مهم  RSI نیز در منطقه‌ی خنثی یعنی 87.75 قرار گرفته که به‌معنای عدم برتری هر یک از خریداران یا فروشندگان است.

یکی از مهم‌ترین اندیکاتورهای بازار، اندیکاتور RSI است. تریدرها با استفاده از این اندیکاتور و ترکیب آن با دیگر اندیکاتورها روند بازار را تشخیص داده و شما می‌توانید با مطالعه‌ مقاله‌ی «اندیکاتور RSI چیست؟» با این شاخص آشنا شوید.

سخن پایانی

خرس‌ها به‌زیبایی ترمز روند پرشتاب افزایش قیمت دوج کوین را کشیدند و احتمالا شاهد پاسخ سنگین گاوها خواهیم بود. شما همراهان توکن باز چه تحلیلی نسبت به دوج کوین دارید؟ لطفا نظرات و ایده‌‎های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان «تحلیل آینده‌ قیمت دوج کوین» همراه ما بودید.

منبع: CryptoNews

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.