آیا اتریوم آماده کاهش بیشتر است؟ تحلیل قیمت ETH امروز

تحلیل قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در حال بازیابی از محدوده ۱۸۳۰ دلار در برابر دلار آمریکا است.  ETH اگر زیر مقاومت ۱۸۸۰ دلار بماند ممکن است افت خود را گسترش دهد.

نکات مهم مقاله:


  • اتریوم به آرامی در حال حرکت به سمت بالا از محدوده ۱۸۳۰ دلار است.
  • قیمت در حال معامله زیر ۱۸۷۰ دلار و میانگین ساده ۱۰۰ ساعته است.
  • یک کانال صعودی کوتاه مدت در حال شکل‌گیری است که حمایت آن نزدیک ۱۸۵۰ دلار روی نمودار ساعتی ETH/USD است.
  • احتمال دارد این جفت ارز در بالا رفتن از مقاومت‌های ۱۸۷۰ و ۱۸۸۰ دلار دچار مشکل شود.

تحلیل قیمت اتریوم

قیمت اتریوم افت خود را زیر سطح ۱۹۰۰ دلار گسترش داد. ETH حتی زیر ۱۸۵۰ دلار معامله شد تا مانند بیت کوین وارد یک منطقه بازده منفی شود.

پایین‌ترین قیمت هفتگی جدید در نزدیکی ۱۸۳۲دلار شکل گرفته و قیمت در حال تلاش برای بازیابی است. افزایش اندکی بالاتر از مقاومت ۱۸۵۰ دلار اتفاق افتاد. قیمت از سطح ۲۳.۶ درصدی فیبوناچی از حرکت نزولی از بالاترین نوسان ۱۹۰۳ دلار تا پایین‌ترین ۱۸۳۲ دلار عبور کرد.

اتر در حال حاضر زیر ۱۸۷۰ دلار و میانگین ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. همچنین یک کانال صعودی کوتاه مدت در حال شکل‌گیری است که حمایت آن نزدیک ۱۸۵۰ دلار روی نمودار ساعتی ETH/USD قرار دارد.

در بالای قیمت، مقاومت فوری نزدیک سطح ۱۸۷۰ دلار و میانگین ساده ۱۰۰ ساعته است. این سطح نزدیک به سطح ۵۰ درصدی فیبوناچی از حرکت نزولی از بالاترین نوسان ۱‍۹۰۳ دلار تا پایین‌ترین ۱۸۳۲دلار است. اولین مقاومت عمده نزدیک سطح ۱۸۷۵ دلار قرار دارد.

نمودار 1 ساعته اتریوم. منبع: تریدینگ‌ویو

مقاومت اصلی نزدیک محدوده ۱۹۰۰ دلار است، که با بالا رفتن از آن قیمت ممکن است به سمت مانع ۱۹۲۰ دلار حرکت کند. هر گونه سود بیشتر می‌تواند اتر را به سمت مقاومت ۲۰۰۰ دلار یا حتی ۲۰۵۰ دلار در کوتاه مدت بفرستد.

آیا افت بیشتری در ETH رخ خواهد داد؟

اگر اتریوم نتواند از مقاومت ۱۸۷۵ دلار عبور کند، ممکن است به کاهش قیمت ادامه دهد. اولین حمایت در سمت پایین نزدیک سطح ۱۸۵۰ دلار و خط روند پایینی کانال است.

اولین حمایت عمده نزدیک محدوده ۱۸۳۰ دلار است، که با افت قیمت از آن ممکن است بیشتر وارد یک منطقه بازده منفی شود. حمایت بعدی عمده نزدیک سطح حمایتی ۱۷۸۰ دلار است. هر گونه افت بیشتر ممکن است راه را برای حرکت به سمت سطح ۱۷۲۰ دلار در جلسات آتی باز کند.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی – MACD برای ETH/USD در منطقه بازده منفی در حال از دست دادن مومنتوم است.

RSI ساعتی – RSI برای ETH/USD در حال حاضر زیر سطح 50 قرار دارد.

سطح حمایت اصلی – ۱۸۳۰ دلار

سطح مقاومت اصلی – ۱۸۷۵ دلار

منبع: NewsBTC

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.