آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی اکس اکس (ExEx)

آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی اکس اکس (ExEx)

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت رمزارزهای قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این صفحه می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی اکس اکس (ExEx)، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت رمزارزها را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی اکس اکس، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی اکس اکس تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

اگر هنوز در این صرافی ثبت نام نکرده‌اید، با استفاده از لینک زیر وارد سایت این صرافی شوید:

ورود به صرافی اکس اکس

اگر برای ثبت نام و احراز هویت در این صرافی به کمک نیاز دارید، توکن باز  در مقاله‌ای به صورت گام به گام این مراحل را آموزش داده است که در زیر این می‌توانید این مقاله را مشاهده کنید:

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی اکس اکس

آموزش خرید و فروش در صرافی اکس اکس

واریز و برداشت رمز ارز در صرافی اکس اکس ExEx شباهت بسیاری با صرافی‌های آنلاین دیگر دارد. در ادامه مراحل آن را با هم مرور می‌کنیم.

در ابتدا نیاز داریم کیف پول خود را در صرافی اکس اکس را از طریق رمز ارز یا ریال شارژ کنیم و سپس اقدام به خرید یا فروش کنیم .

شارژ کیف پول اکس اکس

پس از ورود به قسمت کیف پول، ارز مورد نظر خود را انتخاب می‌کنیم مانند ریال و اقدام به افزایش می‌کنیم:شارژ کیف پول اکس اکس

با انجام مراحل بالا، کیف پول ما در صرافی ExEx شارژ خواهد شد. در ادامه می‌توانیم خرید و فروش ارزهای دیجیتال را انجام دهیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی اکس اکس

پس از انتخاب ارز مورد نظر در اکس اکس درخواست خرید را زده و سپس به صفحه معاملات هدایت می‌شویم .

در این صفحه می‌توانیم به کارمزدهای انواع شبکه‌های ارسال رمز ارز و چارت ارز مورد نظر از تریدینگ ویوو بپردازیم .

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی اکس اکس

پس از خرید سفارش شما تا دقایقی بعد به حساب ارزی شما واریز می‌شود .

توجه داشته باشید به دستور پلیس فتا کاربران پس از ثبت سفارش اول روی سایت بعد از گذشت 24 ساعت واریز ارزی یا ریالی برایشان انجام می‌شود .

سخن پایانی

کاربران توکن باز می‌توانند در صفحه اختصاصی این صرافی نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارند. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد کرد که پیشاپیش بابت این همکاری از شما تشکر می‌کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.