آموزش خرید و فروش در صرافی اکس نوین

910

در این مقاله قصد داریم تا خرید و فروش در صرافی اکس نوین را به شما آموزش دهیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در مقاله پیش با آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی اکس نوین آشنا شدیم.

ارزهای دیجیتال ابزاری برای پرداخت های آنلاین و نگهداری پول به صورت نوین و غیر فیزیکی می باشند. تفاوت این ارزها در متغیر بودن قیمت و غیر قابل ردگیری بودن آنها می باشد؛ حال چه چیزی باعث شده که رمز ارزها تبدیل به مرکز توجه سرمایه گذاران و حتی مردم عادی برای کسب سود و درآمد زایی شود؟

در بازار ارز های دیجیتال هزاران رمز ارز وجود دارد که هر کدام توسط تیمی یا شرکتی با اهداف خاص مدیریت می شود؛ هر چه این پشتوانه قوی تر باشد، ارز قیمت بالا تری به خود می گیرد و اعتبار بالاتری در بازار به دست می آورد. ارزهای دیجیتال همواره با نوسانات قیمتی دست و پنجه نرم می کنند که همین نوسانات بستری برای کسب درآمد از طریق خرید و فروش در بازار رمز ارزها را فراهم کرده است.

بیت کوین پادشاه ارز های دیجیتال گران ترین و پرطرفدار ترین ارز دیجیتال است که بخش مهمی از گردش های مالی و کنترل قیمتی در این بازار را در اختیار دارد و دیگر ارزها که معروف به آلت کوین نیز هستند، زیر سایه بیت کوین در حال فعالیت می باشند. مهم ترین نکته برای کسب سود، ورود به بازار ارز های دیجیتال و خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیگر، در اختیار داشتن روش معامله مناسب می باشد. حال با آموزش خرید و فروش در صرافی اکس نوین بیشتر آشنا می شویم.

خرید و فروش ارز دیجیتال در اکس نوین

چرا معامله در صرافی آنلاین و چرا در اکس نوین؟ در حال حاضر صرافی های آنلاین امن ترین بستر برای خرید و فروش ارز های دیجیتال می باشند و خرید های حضوری و یا معامله با افراد حقیقی در فضای مجازی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود؛ زیرا امنیت معاملات شما به شدت کاهش پیدا می کند و امکان کلاه برداری از شما بالا می رود.

در جواب سوال دوم باید گفت که همه صرافی ها معتبر و قابل اعتماد نمی باشند و استفاده از صرافی های خارجی نیز به دلیل تحریم ها امکان پذیر نمی باشد؛ صرافی اکس نوین از صرافی ها معتبر، پر سرعت، با تجربه و پشتیبانی قوی می باشد و امکان معامله 30 رمز ارز را به شما می دهد و همه این نکات باعث شده که صرافی اکس نوین تبدیل به گزینه ای مناسب برای خرید و فروش بیتکوین و دیگر ارزها شود.

برای شروع کار ابتدا باید در صرافی اکس نوین ثبت نام کنید و مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید تا بتوانید از امکانات صرافی برای معامله ارز های دیجیتال استفاده کنید.

جهت ثبت نام در صرافی اکس نوین کلیک کنید.

کیف پول در صرافی اکس نوین

پس از ایجاد حساب کاربری و ارسال مدارک از سوی شما و تایید آنها از سوی پشتیبانی، قادر خواهید بود تا معاملات خود را با امنیت و خیالی آسوده انجام دهید.

برای این کار ابتدا نیاز دارید تا با کیف پول ارز دیجیتال خود آشنا شوید؛ روش واریز و برداشت در صرافی اکس نوین نکته ای است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم. پس از ورود به سایت در صفحه اصلی می توانید نام ارزهای موجود در سایت را مشاهده کنید، برای شارژ کردن حساب کاربری، در مقابل ارز مورد نظر گزینه واریز را انتخاب کنید تا آدرس کیف پول صرافی در اختیار شما قرار داده شود و در ادامه شما با ارسال کردن مقدار مورد نظر حساب خود را شارژ می کنید.

دقت داشته باشد که برای شارژ کردن و برداشت از حساب کاربری با ریال، تنها اجازه استفاده از حساب بانکی به نام خودتان که در صرافی ثبت و تایید شده است ثبت شده است به شما داده می شود.

برای برداشت از حساب نیز با استفاده از گزینه برداشت و وارد کردن آدرس کیف پول شخصی خودتان می توانید مقدار ارز موجود در کیف پول صرافی را به کیف پول شخصی خود انتقال دهید. حتما دقت داشته باشید تا آدرس کیف پول را با دقت و به درستی وارد کنید.

روش معامله در صرافی آنلاین اکس نوین

برای شروع در بالای صفحه گزینه پلتفرم مبادلات را انتخاب کنید تا وارد قسمت خرید و فروش صرافی اکس نوین شوید. در مرحله اول انتخاب کنید که قصد خرید و فروش بر پایه ریال را دارید یا می خواهید با دلار تتر معامله کنید، سپس مشخص کنید کدام ارز را برای خرید و فروش در نظر دارید؛ برای این کار در سمت راست صفحه در بین ارزهای قابل معامله ارز مورد نظر را انتخاب کنید.

شما می توانید نمودار قیمتی ارز مشخص شده را در صفحه مشاهده کنید و تغییرات قیمتی را لحظه به لحظه زیر نظر داشته باشید. معاملات در صرافی اکس نوین به عرضه و تقاضا بستگی دارد و در این صرافی معاملات در میان کاربران سایت با وساطت صرافی صورت می گیرد؛ به این صورت که اگر شما قصد فروش ارزی را دارید این ارز توسط مشتری که با قیمت شما موافقت کرده است خریداری می شود و بلعکس.

قسمت سفارشات خریداران و سفارشات فروشندگان سفارشات ثبت شده در سایت را به نمایش می گذارد تا شما از میزان عرضه و تقاضا در صرافی اطلاع داشته باشید.

بخش اصلی مربوط به فیلد های خرید و فروش می باشد؛ به طور کلی می توانید از دو روش برای ثبت سفارشات خود استفاده کنید.

روش اول (فوری):

در روش فوری قیمت خرید و یا قیمت فروش از قبل مشخص شده است و شما نمی توانید آن را تغییر دهید؛ قیمت تعیین شده برای فروش، بالا ترین پیشنهاد خرید و قیمت تعیین شده خرید، پایین ترین پیشنهاد فروش ثبت شده در صرافی می باشد که میتوانید این قیمت ها را در قیمت پیشنهادات مشاهده کنید. پس از انتخاب روش فوری، برای فروش ارز در قسمت فروش مقداری که قصد فروش دارید را وارد کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید و برای خرید ارز، در قسمت خرید مقدار را وارد کرده و ارز مورد نظر را خریداری کنید.

روش دوم (تعیین قیمت):

در روش تعیین قیمت شما نیز مانند دیگر کاربران که سفارش آنها در قسمت سفارشات نمایش داده می شود، سفارش خود را در قیمت پیشنهادی ثبت می کنید و در صورتی که در قیمت مورد نظر شما خریدار و یا فروشنده راضی به معامله شود سفارش شما تکمیل می شود.

اگر قصد خرید دارید برای ثبت سفارش مقدار مورد نظر برای خرید را وارد کنید و قیمت انتخابی برای معامله را مشخص کنید و منتظر فروشنده در قیمت انتخابی خود باشید. برای فروش ارز نیز همین مراحل را طی کنید و دقت داشته باشید قیمت شما با قیمت لحظه ای که در نمودار نمایش داده می شود مطابقت داشته باشد تا هم سفارش شما زودتر تکمیل شود و هم در بهترین قیمت ممکن معامله کنید.

لغو سفارشات ثبت شده

در پایین ترین قسمت صفحه می توانید سفارشات انجام شده، موجودی کیف پول و سفارشات باز خود را مشاهده کنید و اگر قصد دارید تا سفارش خود را لغو کنید. این کار را با مراجعه به قسمت سفارشات باز و مشخص کردن معامله مورد نظر انجام دهید.

اشتباهات بزرگ در این نوع سرمایه گذاری می تواند صدمه بزرگی به شما وارد کند. از این سو سعی کنید تا از خرید و فروش بر اساس احساسات، خرید ارز قبل تحقیقات کافی و آشنایی با آن ارز، تبعیت کورکورانه از اکثریت و تصمیم گیری عجولانه دوری کنید و با آگاهی به معامله بپردازید.

جهت ثبت نام در صرافی اکس نوین کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.