دلیل ریزش قیمت توکن گالا چه بود؟ آربیتراژ 10 برابری در صرافی‌ها

حمله‌ی مصنوعی به GALA؛ توکن pGALA متولد شد

شوک بزرگی به بازار ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران توکن GALA وارد شد چرا که این رمز ارز به‌طور ناگهانی 96 درصد از ارزش خود را از دست داد. گمانه‌زنی‌هایی نسبت به هک یا کلاه‌برداری 1 میلیارد دلاری این رمز ارز ایجاد شده بود و حالا این شایعات رد شده‌اند. با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات خبر «راگ پول GALA» بپردازیم.

دلیل ریزش گالا چه بود؟

طی یک رشته‌توییت از سوی پلتفرمpNetwork، آنها اعلام کردند که برای جلوگیری از حملات خارجی بیش‌تر، یک حمله‌ی مصنوعی ترتیب داده و خود را هک کرده‌اند. پیش از انتشار این خبر، رمز ارز گالا با سقوط قیمت 96 درصدی مواجه شده بود.

نمودار ارز دیجیتال GALA در تایم فریم روزانه
نمودار ارز دیجیتال GALA در تایم فریم روزانه

در ادامه این شرکت بلاکچینی به جامعه‌ی خود اطمینان داد که نگران روند نزولی نباشند چرا که همه‌چیز به روال گذشته باز خواهد گشت.

استفاده از سرویس توکن باز؛ شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش رمز ارز گالا

بنا به گفته‌های pNetwork، تمامی توکن‌های گالا در شبکه‌ی اتریوم و دارایی‌های مرتبط با این رمز ارز و بریج گالا از امنیت بالایی برخوردار هستند. با این حال آنها به‌طور موقت تمامی فعالیت‌های تراکنش روی بریج گالا را به تعلیق درآوردند. همچنین آنها اعلام کردند که کاربران در این مدت از خرید توکن pGALA  در صرافی PancakeSwap نیز خودداری کنند.

از سوی دیگر، توکن جدید این پروژه یعنی pGALA به‌عنوان جایگزین توکن  GALA منتشر شد. تریدرها و سرمایه‌گذارانی که طی روند نزولی توکن‌های خود را از دست دادند طی روزهای آتی توکن‌های جدید خود را دریافت خواهند کرد. بنابراین احتمال هرگونه کلاهبرداری رد می‌شود.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ GALA و کسب سود مطمئن

کلاهبرداری‌های rug pull

یکی از رایج‌ترین انواع کلاهبرداری در دنیای ارزهای دیجیتال، کلاهبرداری rug pull است. در این روش، بنیان‌گذارانِ پروژه تمامی سرمایه‌ی کاربران را به سرقت برده و ناپدید می‌شوند.

یکی‌دیگر از انواع کلاه‌برداری در دنیای ارزهای دیجیتال، پروژه‌های پانزی هستند. با مطلعه مقاله‌ی «5 راه برای شناسایی پروژه‌های پانزی» در دام این پروژه‌ها نیفتید و از سرمایه‌ی خود محافظت کنید!

سخن پایانی

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به توکن GALA و اتفاقات پیرامون آن چیست؟ به‌نظر تیم توسعه‌دهنده‌ی آن به‌زودی اوضاع را کنترل خواهد کرد و توکن‌های جدید عرضه خواهند شد. ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید.

منبع: FXleaders

2 دیدگاه روشن دلیل ریزش قیمت توکن گالا چه بود؟ آربیتراژ 10 برابری در صرافی‌ها

  • چی چی
    کلی در صرافیهای والکس و نوبیتکس مالباخته شدیم .

  • حقیقت این ماجرا اینه که توسعه دهندگان گالا توی یک کلاهبرداری بر روی شبکه بایننس اسمارت چین شروع به ۱ میلیارد دلار ضرب گالا کردن و فروختن و تبدیل به بی ان بی کردن ولی کارشون روی کل شبکه تاثیر منفی گذاشته کوینی که غیر متمرکز نباشه عاقبتش کلاهبرداریه

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.