تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال کاردانو؛ 10 برابر درصد سود در انتظار ADA؟

احتمال رشد 10 برابری کاردانو

تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال دن گامباردلو اخیرا اعلام کرده است که انتظار دارد قیمت کاردانو (ADA) پلتفرم قراردادهای هوشمند –  بر اساس رشد اکوسیستم مالی غیرمتمرکز آن، “قبل از ورود به بازار صعودی بعدی به طور کامل منفجر شود”.

جهش در انتظار کاردانو

در پستی که گامباردلو با بیش از 240000 دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی X (توییتر) به اشتراک گذاشت، او اعلام کرد که اتریوم دومین دارایی دیجیتال، از لحاظ ارزش بازار – قبل از اینکه در بازار صعودی به بیش از 100 میلیارد دلار ارزش بازار برسد، حدود 400 میلیون دلار ارزش قفل شده کل (Total Value Locked) در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز خود داشت.

از سوی دیگر، کاردانو در حال حاضر حدود 180 میلیون دلار ارزش قفل شده کل دارد که به گفته گامباردلو به این معنی است که ADA آماده است تا در بازار صعودی منفجر شود. ارزش بازار کاردانو در زمان نگارش این مطلب حدود 10.9 میلیارد دلار است.

دوج‌کوین در جایگاه کاردانو

این پلتفرم قرارداد هوشمند اخیراً موقعیت خود به عنوان هفتمین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار به دوج‌‌کوین که اخیراً رشد قابل توجهی را تجربه کرده بود، داد. DOGE پس از تغییر نام توییتر به X روند صعودی به خود گرفته است.



یک اینفلوئنسر محبوب کاردانو با نام ADA Whale اخیراً اعلام کرده است که بخش DeFi شبکه اخیراً از 20 برنامه غیرمتمرکز فراتر رفته است و برنامه‌های بیشتری در حال ساخت است، در حالی که تأثیر توسعه پروژه هنوز در قیمت لحاظ نشده است.

قابل توجه است که کاردانو، به عنوان یک اوراق بهادار در شکایت‌هایی که SEC آمریکا علیه صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس و کوین‌بیس امسال مطرح کرد، نام برده شد که منجر به چند مورد حذف اجباری شد. به عنوان مثال، روولوت اخیرا ADA را به همراه MATIC پلیگان و SOL سولانا حذف کرده است.

ADA  در میان برترین‌‌های ESG

با این حال، کاردانو به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال از نظر امتیاز ESG در گزارش مقایسه امتیازدهی ESG توسط CCData نام برده شد. در این گزارش اتریوم (ETH) در صدر بود و پس از آن SOL و ADA قرار داشتند.

گزارش ESG به موارد زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) اشاره می‌کند که “روزبه‌روز در میان سرمایه‌گذاران و صندوق‌های نهادی رایج‌تر می‌شود” و پیش‌بینی می‌شود تا سال 2026، دارایی‌های تحت مدیریت مرتبط با ESG در سراسر جهان به 33.9 تریلیون دلار برسد.

بر اساس گزارش، اتریوم تنها دارایی دیجیتال بود که نمره AA را در مقایسه امتیازدهی ESG کسب کرد و پس از آن سولانا، کاردانو، بایننس کوین (BNB)، آپتوس (APT)، پولکادات (DOT)، دای (DAI)، ریپل (XRP) و تزوس (XTZ) قرار گرفتند که همگی موفق به کسب رتبه A شدند.

منبع: CRYPTOGLOBE

پرسش و پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.