آموزش خرید و فروش در صرافی هلو اکس

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی هلواکس

ما در مقاله پیشین با نحوه ی ثبت نام و احراز هویت در صرافی هلو اکس آشنا شدیم. حال می خواهیم به بررسی نحوه خرید و فروش بپردازیم. پلتفرم معاملاتی هلو اکس یکی از معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران است.

امکان خرید و فروش بیش از 270 رمز ارز، قابلیت ایجاد دستور خرید در قیمت مشخص، ذخیره سود، تعیین حد ضرر و برخورداری از تیم پشتیبانی مجرب بخشی از قابلیت هایی است که هلو اکس برای کاربران خود فراهم نموده است. در این مقاله، نحوه خرید و فروش در پلتفرم معاملاتی هلو اکس را به طور کامل شرح داده و مورد بررسی قرار می دهیم.

جهت ثبت نام در صرافی هلو اکس کلیک کنید.

آموزش خرید

برای اینکه بتوانید در صرافی هلو اکس به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردازید، در ابتدا باید مراحل احراز هویت خود را با موفقیت انجام داده باشید.

  • در ابتدا موجودی حساب خود را به ریال شارژ کنید. برای این کار از منوی سمت راست، قسمت میز کار، وارد لیست ارزها شوید. اولین ارز در لیست تومان می باشد. دکمه واریز که جلوی تومان قرار را انتخاب کنید.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • با انتخاب کارت مورد نظر که قبلا در حساب کاربری خود تعریف کردید و وارد کردن مبلغ دلخواه به تومان، وارد درگاه پرداخت شوید. پس از واریز مبلغ مورد نظر، موجودی ریالی حساب کاربری شما، به صورت خودکار شارژ خواهد شد.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • در صورتی که کارت بانکی خود را هنوز ثبت نکردید یا قصد واریز با کارت بانکی جدیدی دارید که هنوز ثبت نشده است، از طریق انتخاب دکمه “افزودن کارت بانکی جدید”، آن را ثبت کنید.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • در لیست ارزها، ارز مورد نظر خود را  انتخاب کنید. برای اینکار می توانید از قسمت جستجوی ارز که در بالای لیست قرار دارد، استفاده کنید. بعد از پیدا کردن ارز مورد نظر روی دکمه خرید کلیک کرده تا وارد پنجره “سفارش سریع” شوید.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • در این پنجره شما مجددا می توانید، ارز مورد نظر و واحدی که قصد خرید بر اساس آن را دارید، انتخاب کنید.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • مقدار مورد نظر برحسب تومان یا تتر (Tether USDT) را وارد کرده تا به صورت خودکار مقدار ارزی که قصد خرید آن را دارید، محاسبه شود. همین فرآیند به صورت برعکس نیز امکان پذیر است. یعنی شما می توانید مقدار ارز مورد نظر خود را وارد کنید تا معادل تومانی و یا تتری (USDT) آن، به صورت خودکار محاسبه شود.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • در قسمت “فی شبکه خرید”، هزینه انجام تراکنش بر بستر شبکه رمز ارز مورد نظر و در قسمت “کارمزد” هزینه انجام تراکنش بر بستر پلتفرم هلو اکس، نمایش داده می شود. قسمت “کل مبلغ خرید” هزینه نهایی خرید شما را نشان میدهد.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • در صورتی که موجودی شما از مبلغ سفارش داده شده کمتر باشد، در این بخش نمایش داده شده و امکان واریز از این بخش را خواهید داشت.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • با کلیک روی دکمه ثبت خرید، سفارش شما ثبت و موجودی ریالی حساب کاربری شما، برای انجام سفارش خرید بلوکه می شود.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • پس از انجام تراکنش و تکمیل سفارش، موجودی رمز ارز مربوطه به صورت خودکار شارژ شده، و در قسمت “موجودی” ارز مورد نظر نمایش داده می شود.

آموزش فروش

  • برای فروش در پلتفرم هلو اکس، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در سایت هلو اکس شده، و سپس از منوی سمت راست، قسمت میز کار، وارد لیست ارزها شوید.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • در لیست ارزها، ارز مورد نظر خود را  انتخاب کنید. برای اینکار می توانید از قسمت جستجوی ارز که در بالای لیست قرار دارد، استفاده کنید. بعد از پیدا کردن ارز مورد نظر روی دکمه فروش کلیک کرده تا وارد پنجره “سفارش سریع” شوید.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • در این پنجره شما مجددا می توانید، ارز مورد نظر و واحدی که قصد تبدیل به آن را دارید، انتخاب کنید.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • مقدار مورد نظر خود را وارد کرده تا به صورت خودکار معادل تومان و یا تتری (USDT) آن محاسبه شود. همین فرآیند به صورت برعکس نیز امکان پذیر است، یعنی شما میتوانید مقدار ارز مورد نظر خود را برحسب تومان یا تتر (Tether USDT) وارد کنید تا معادل آن بر حسب واحد ارزی که قصد فروش آن را دارید، به صورت خودکار محاسبه شود.
صرافی هلو اکس- توکن باز

فی شبکه خرید

  • در قسمت “فی شبکه خرید”، هزینه انجام تراکنش بر بستر شبکه رمز ارز مورد نظر و در قسمت “کارمزد” هزینه انجام تراکنش بر بستر پلتفرم هلو اکس، نمایش داده می شود.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • با کلیک روی دکمه ثبت فروش، سفارش شما ثبت و تا زمان انجام تراکنش، میزان ثبت شده در سفارش فروش، در حساب کاربری شما بلوکه شده و پس از انجام موفق سفارش، موجودی ریالی حساب کاربری شما به صورت خودکار شارژ خواهد شد.
صرافی هلو اکس- توکن باز
  • در این بخش، امکان تبدیل موجودی رمز ارز مورد نظر شما به تتر (Tether USDT) نیز فراهم شده است.

جهت ثبت نام در صرافی هلو اکس کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.