کسب درآمد از صرافی: فرهاد اکسچنج؛ تحلیل الیوت رایگان ارز دیجیتال

کسب درآمد از صرافی؛ تحلیل رایگان در صرافی فرهاد اکسچنج

مجموعه‌ی فرهاد اکسچنج ربات تلگرامی جدیدی برای کاربران سایت Pro FarhadExchange راه‌اندازی کرده و کاربران با ثبت‌نام در این ربات به چارت‌های الیوت رمز ارز موردنظر خود دسترسی خواهند داشت. در ادامه به بررسی کامل این ربات می‌پردازیم. با ما در خبر «تحلیل رایگان در صرافی فرهاد اکسچنج» همراه باشید.

وضعیت فعالیت ربات

در حال فعالیت

خلاصه کارها برای استفاده از بات تحلیلی صرافی فرهاد اکسچنج

صرافیصرافی فرهاد اکسچنج
کاربردارائه چارت‌های الیوت
سرمایه اولیهنیاز به سرمایه اولیه ندارد
جایزهندارد
زمانمحدودیت زمانی ندارد
پیش‌نیازاحراز هویت در صرافی فرهاد اکسچنج

پیش‌نیازهای استفاده از ربات تحلیلی فرهاد اکسچنج

گام اول

قبل از هرکاری برای استفاده از خدمات فرهاد اکسچنج باید در این صرافی ثبت‌نام کنید.اگر هنوز ثبت‌نام نکردید می‌توانید از دو لینک زیر استفاده کنید.

گام دوم

برای استفاده از ربات تحلیلی صرافی فرهاد اکسچنج باید احراز هویت را به‌طور کامل در وب‌سایت Pro FarhadExchange انجام داده باشید. در نهایت با استفاده از لینک زیر می‌توانید به صفحه‌ی این ربات در پیام‌رسان تلگرام مراجعه کنید.

راهنمای گام‌به‌گام استفاده از ربات

استفاده از ربات تحلیلی فرهاد اکسچنج بسیار آسان است و نیاز به کار خاصی ندارد. پس از مراجعه به صفحه‌ی ربات در تلگرام، دکمه‌ی Start را فشرده و پس از آن رمز ارز موردنظر خود را از لیست پایین انتخاب کنید. سپس تایم فریم موردنظر خود را انتخاب کرده و منتظر باشید تا اطلاعات برای شما ارسال گردد.

خروجی این ربات، تولید نمودار تحلیل تکنیکال به روش الیوت بر روی ارز دیجیتال انتخابی شما است.

سلب مسئولیت

ما در تیم توکن باز، سرویس‌های مختلف صرافی‌ها را معرفی کرده اما هیچ مسئولیتی در قبال حسن انجامِ کار سرویس و صرافی نداریم. همچنین صرافی فرهاد اکسچنج نیز اعلام کرده که این ربات صرفا جنبه‌ی آموزشی داشته و آنها نیز هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تحلیل‌ها ندارند. بدین صورت ریسک استفاده از تحلیل بر عهده‌ی کاربر است. آیا تاکنون از این ربات استفاده کرده‌اید؟ لطفا تجربه‌ی خود از این سرویس را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. درصورتی که عمده کاربران گزارش خطا برای این سرویس اعلام کنند، در بخش وضعیت، آخرین وضعیت آن درج خواهد شد. از اینکه تا پایان خبر «تحلیل رایگان در صرافی فرهاد اکسچنج» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.