کسب درآمد از صرافی؛ نوبیتکس: معرفی سرویس API و ترید خودکار

کسب درآمد از صرافی: معرفی سرویس API نوبیتکس

صرافی نوبیتکس از آغاز فعالیت خود کلید API را در اختیار تمامی کاربران و توسعه‌دهندگان گرامی قرار داد تا فعالیت تریدرهای حرفه‌ای آسان‌تر شود. با استفاده از API این صرافی می‌توانید حساب خود را به‌روش خودکار و مبتنی بر کد، مدیریت کرده و حتی معامله کنید. در ادامه به معرفی بیش‌تر سرویس API نوبیتکس می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

وضعیت فعالیت سرویس

در حال فعالیت

خلاصه کارها برای استفاده از سرویس API نوبیتکس

صرافیصرافی نوبیتکس
کاربردمدیریت خودکار حساب کاربری و کیف پول
سرمایه اولیهنیاز به سرمایه اولیه ندارد
زمانمحدودیت زمانی ندارد
پیش‌نیازثبت نام در صرافی نوبیتکس

پیش‌نیازهای استفاده از API نوبیتکس

برای استفاده از تمامی امکانات نوبیتکس باید در این صرافی بزرگ ثبت‌نام کنید. می‌توانید برای ثبت‌نام در این صرافی از دو لینک زیر اقدام کنید. سپس احراز هویت خود را کامل کرده و با استفاده از لینک زیر کلید API نوبیتکس را استخراج کنید.

راهنمای گام‌به‌گام استفاده از API نوبیتکس

در اولین گام با مراجعه به پنل کاربری در نوبیتکس وارد تنظیمات شده و توکن خود را دریافت کنید. دسترسی به این توکن به منزله دسترسی کامل به حساب شماست. در حفاظت از آن دقت کنید. سپس با استفاده از این لینک توکن خود را وارد کرده و API را دریافت کنید. توجه داشته باشید که توکن شما به‌مدت یک ماه معتبر بوده و پس از آن باید توکن جدیدی دریافت کنید.

سلب مسئولیت

ما در تیم توکن باز به معرفی سرویس‌های مختلف صرافی‌های ایرانی می‌پردازیم اما هیچ‌گونه نظارتی بر عملکرد آنها نداریم. لطفا تجربه‌ی خود از این سرویس را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. درصورتی که عمده کاربران گزارش خطا برای این سرویس اعلام کنند، در بخش وضعیت، آخرین وضعیت آن درج خواهد شد. از اینکه تا پایان خبر «معرفی سرویس API نوبیتکس» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.