معرفی بازار آزمایشی صرافی نوبیتکس؛ تمرین ترید ارز دیجیتال با شبیه ساز نوبیتکس

معرفی سرویس‌ها؛ آشنایی با شبکه‌ آزمایشی نوبیتکس

صرافی مشهور ارز دیجیتال نوبیتکس بخش جدیدی را با نام شبیه‌ساز یا شبکه‌ی تست راه‌اندازی کرده است. تمامی فعالیت کاربران ازجمله معاملات و اعمال آنها کاملا تستی و مجازی بوده و ارزش مالی ندارد. کاربران می‌توانند در این بخش بدون ضرر کردن مهارت ترید خود را تقویت کرده و از اشتباهات خود درس بگیرند. در ادامه به معرفی بیش‌تر شبیه ساز معاملاتی صرافی نوبیتکس می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

وضعیت فعالیت سرویس

در حال فعالیت

خلاصه کارها برای استفاده از سرویس معاملات آزمایشی نوبیتکس

صرافینوبیتکس
سرمایه اولیهنیاز به سرمایه اولیه ندارد
پاداشپاداش ندارد
زمانمحدودیت زمانی ندارد
مزایاافزایش مهارت ترید در بازار
پیش‌نیازثبت‌ نام در صرافی نوبیتکس

پیش‌نیازهای استفاده از معاملات آزمایشی نوبیتکس

برای استفاده از معاملات آزمایشی نوبیتکس باید ابتدا در این صرافی ثبت‌نام کنید. اگر هنوز در صرافی نوبیتکس ثبت‌نام نکرده‌اید می‌توانید از دو لینک زیر استفاده کنید.

بررسی و ثبت نام در صرافی نوبیتکس

راهنمای گام‌به‌گام شبیه ساز نوبیتکس

ترید آزمایشی در صرافی نوبیتکس بسیار آسان بوده و فرقی با ترید معمولی ندارد. برای استفاده از این بخش ابتدا در نوبیتکس ثبت‌نام کنید. سپس یک مرحله از احراز هویت را انجام بدهید. در نهایت رمز ارز خود را انتخاب کرده و میزان خریدوفروش آنرا تعیین کنید.

تمامی ویژگی‌های ارائه شده در بازار اصلی معاملاتی نوبیتکس در بازار آزمایشی یا شبیه‌سازی شده نوبیتکس وجود دارد. این بازار مکان بسیار مناسبی برای تمرین ترید و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی نوبیتکس است.

سلب مسئولیت

ما در توکن باز به معرفی سرویس‌های مختلف صرافی‌های ایرانی می‌پردازیم تا شما عزیزان تجربه‌ کاربری بهتری نسبت به قبل داشته باشید. با این حال ما هیچ‌گونه نظارتی روی صرافی و فعالیت احسن آنها نداریم. لطفا نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. درصورتی که عمده کاربران گزارش خطا برای این سرویس اعلام کنند، در بخش وضعیت، آخرین وضعیت این طرح درج خواهد شد. از اینکه تا پایان شبکه آزمایشی نوبیتکس همراه ما بودید سپاسگزاریم.

1 دیدگاه روشن معرفی بازار آزمایشی صرافی نوبیتکس؛ تمرین ترید ارز دیجیتال با شبیه ساز نوبیتکس

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.