آموزش سرویس صرافی؛ کارت هدیه ارز دیجیتال صرافی رمزینکس

معرفی سرویس‌ها؛ گیفت کارت صرافی رمزینکس

حتما شما هم کارت‌های هدیه بانکی را به یاد دارید. حالا صرافی رمزینکس، سرویس کارت هدیه یا گیفت کارت ارز دیجیتال را ایجاد کرده تا بتوانید به عزیزان خود ارز دیجیتال هدیه بدهید. همچنین امکان ارسال فیزیکی کارت هدیه‌ها ایجاد شده تا هدیه‌ای مدرن به دوستان خود بدهید. در ادامه به بررسی بیش‌تر سرویس گیفت کارت صرافی رمزینکس می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

وضعیت فعالیت سرویس

سرویس کارت هدیه رمزینکس

صرافیصرافی رمزینکس
کاربردامکان هدیه دادن رمز ارز
سرمایه اولیهنیاز به سرمایه اولیه دارد
زمانمحدودیت زمانی ندارد
پیش‌نیازاحراز هویت در صرافی رمزینکس

روش دریافت کارت هدیه رمزینکس

گام اول

برای استفاده از خدمات صرافی رمزینکس باید در این صرافی بزرگ ثبت‌نام کنید. اگر هنوز این‌کار را انجام نداده‌اید می‌توانید از دو لینک زیر استفاده کنید.

گام دوم

برای صدور کارت هدیه‌ی رمزینکس باید احراز هویت خود را به‌طور کامل انجام بدهید. پس از این‌کار می‌توانید به این صفحه مراجعه کرده و کارت هدیه خود را به آسانی بسازید.

راهنمای گام‌به‌گام صدور و دریافت کارت هدیه رمزینکس

  • وارد صفحه دریافت کارت هدیه شوید
  • روی گزینه‌ی «ساخت رمزگیفت» کلیک کنید.
  • سپس طرح موردنظر خود را انتخاب کنید.
  • پس از این مرحله، وارد پروسه‌ی انتخاب رمز ارز مورد خود خواهید شد. توجه داشته باشید که در حال حاضر امکان هدیه دادن تنها 20 ارز دیجیتال وجود دارد.
  • ارز موردنظر خود را انتخاب کنید.
  • همچنین شایان ذکر است بدانید حداقل مبلغ برای صدور کارت هدیه 100 هزار تومان بوده و برای سطوح برنزی و طلایی به‌ترتیب 5 و 10 میلیون تومان است.

سلب مسئولیت

ما در توکن باز صرفا به معرفی سرویس‌های مختلف صرافی‌ها می‌پردازیم و هیچ‌گونه نظارتی روی عملکرد صرافی و فعالیت مناسب سرویس نداریم. لطفا نظرات و تجربه‌ی خود از کارت هدیه ارز دیجیتال صرافی رمزینکس را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. درصورتی که عمده کاربران گزارش خطا برای این سرویس اعلام کنند، در بخش وضعیت، آخرین وضعیت آن درج خواهد شد. از اینکه تا پایان همراه ما بودید سپاسگزاریم.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.