آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی رمزینکس

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی رمزینکس

احتمالا شما هم در این روزها نام ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، اتر، لایت کوین و یا  دیگر ارز های دیجیتال را بارها و بارها شنیده اید؛ امروزه بازار ارز دیجیتال به بخش مهمی از اقتصاد جهانی تبدیل شده و حجم زیادی از توجه های افرادی که دنبال سرمایه گذاری هستند را به خود اختصاص داده است. افردای که قصد سرمایه گذاری و ورود به این بازار دارند، نیاز به یک صرافی معتبر برای انجام خرید و فروش های خود دارند. در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم، چگونه در صرافی رمزینکس ثبت نام کرده و حساب کاربری خود را احراز هویت کنید. اگر شما هم به دنبال خرید و فروش رمز ارزها بوده و قصد استفاده از صرافی رمزینکس را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

صرافی رمزینکس از جمله صرافی های معتبر، با پشتیبانی قوی و سرعت بالا در ایران است که می تواند پاسخگوی نیازهای شما در این زمینه باشد.

جهت ثبت نام در سایت رمزینکس کلیک کنید.

روش احراز هویت در صرافی رمزینکس

بیماری کرونا به جهان ثابت کرد که تمامی کسب و کارها برای بقای خود نیاز دارند که قسمتی از بیزینس خود را اینترنتی نمایند. با اینترنتی شدن بسیاری از صرافی ها و غیرحضوری بودن معاملات ارزهای دیجیتالی، صرافی ها موظف هستند تا برای تامین امنیت مشتریان و جلوگیری از پولشویی و هرگونه کلاهبرداری، هویت مشتری خود را تایید کرده و پس از تایید هویت فرد به او اجازه معامله دهند.

صرافی رمزینکس هم از این قاعده مستثنی نبوده و شما نیاز دارید برای استفاده از خدمات این صرافی پروسه ی احراز هویت خود را تکمیل کنید. اما قبل از آنکه وارد مرحله احراز هویت شوید، نیاز است که در این صرافی ثبت نام نمایید.

ثبت نام در رمزینکس

برای شروع ثبت نام در این صرافی، شما باید وارد صفحه ثبت نام رمزینکس شوید. سپس همان طور که مشاهده می کنید از شما درخواست می شود که برای شروع شماره تلفن یا ایمیل خود را وارد کنید (می توانید از حساب گوگل خود نیز استفاده کنید).

پس از وارد کردن شماره تلفن و یا آدرس ایمیل، برای شما کد تایید اس ام اس و یا ایمیل میشود، این کد را در مرحله بعد در فیلد مورد نظر وارد کرده و به ادامه ثبت نام بپردازید.

در آخرین مرحله از ثبت نام باید رمز عبور انتخابی خود را وارد کنید تا ثبت نام شما در وب سایت رمزینکس کامل شود و حساب کاربری شما ایجاد شود. ادامه اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی شما در هنگام احراز هویت از شما خواسته می شود و این ثبت نام فقط به صورت اولیه و برای ساخت حساب کاربری میباشد.

ورود به رمزینکس

احراز هویت

شما برای اینکه به تمامی امکانات این صرافی دسترسی داشته باشید و بتوانید خرید و فروش خود را شروع کنید، باید فرآیند احراز هویت سایت را تکمیل کنید.

پس از آنکه ثبت نام شما کامل شد در پیش روی شما یک گزینه به نام نمایش همه وجود دارد با کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه حساب کاربری خود می شوید، وضعیت احراز مشاهده می شود، در مقابل این گزینه، قسمت تکمیل مدارک را انتخاب کنید تا وارد بخش احراز هویت و ارسال مدارک شوید.

احرازهویت رمزینکس

اطلاعات و مدارک خواسته شده از شما سه بخش می باشد: اطلاعات شخصی، ارسال مدارک و ثبت حساب بانکی، توجه داشته باشید که ضروری است که تمامی مراحل ثبت نام و احراز هویت توسط شخص شما صورت بگیرد زیرا شما نباید اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار شخص غیر قرار دهید، این امر برای امنیت خود شما و جلوگیری از هرگونه کلاه برداری و پولشویی می باشد.

برای شروع باید در فیلد های مربوطه اطلاعات شخصی خود را وارد کنید؛ برای اینکار به ترتیب، نام، نام خانوادگی، کد ملی، جنسیت، شهر محل سکونت، تلفن ثابت و نشانی منزل خود را با دقت کامل وارد کرده و گزینه ویرایش اطلاعات را انتخاب کنید تا اطلاعات ثبت شود.

تمامی اطلاعات را با دقت و به درستی و مطابق مدارک خود وارد کنید تا در هنگام تایید شدن اطلاعات و مدارک توسط پشتیبانی، با مشکل رو به رو نشوید.

جهت احراز هویت در وبسایت رمزینکس

جهت احراز هویت در وبسایت رمزینکس لازم است، تصویر سلفی خود را با کارت ملی تان، کارت بانکی به نام خود و یک برگه با متن «جهت عضویت در سایت رمزینکس» با  شماره تلفن همراه، تاریخ کامل و امضا ارسال نمایید.

همچنین تصویر واضح از روی کارت ملی خود را در فیلد مورد نظر آپلود کنید تا ثبت مدارک شما نیز کامل شود. برای عکس سلفی مانند تصویر باید کارت بانکی، کارت ملی و متن نوشته را در دست خود در کنار صورت خود نگه داشته و سلفی را به طور واضح گرفته و آپلود کنیم.

بارگذاری مدارک رمزینکس

در آخرین مرحله به بخش پایانی صفحه مراجعه نمایید، در بخش اطلاعات بانکی، گزینه افزودن را مشاهده خواهید کرد که برای افزودن حساب بانکی باید از این گزینه استفاده کنید. 

الزامی است که حساب بانکی فقط و فقط به نام خود شما باشد تا توسط پشتیبانی تایید شود و مورد دیگر اینکه شما تنها قادر خواهید بود تا از کارت های بانکی ثبت شده ی خود برای برداشت ریالی و یا شارژ حساب خود استفاده کنید.

پس از تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک کافی است تا منتطر بمانید تا اطلاعات شما توسط پشتیبانی وبسایت مورد بررسی قرار گیرد؛ در صورت تایید اطلاعات تمامی امکانات سایت برای شما فعال خواهد شد.

درمقاله ی بعدی با نحوه ی خرید و فروش در صرافی رمزینکس آشنا می شویم.

5 دیدگاه روشن آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی رمزینکس

  • سلام
    من شماره تلفن ثابت فعال ندارم و اینکه نوشته های رو کارت بانکیم هم پاک شده ؟ لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم ممنون

  • سلام خسته نباشید کارت یانکیم رو الان یه هفته هست ثبت کردم ولی هنوز روش نوشته در حال بررسی پس کی فعال میشه؟

  • سلام و وقت بخیر لطفا .یه سوال داشتم جهت احراز هویت کارت ملی قدیمیه و اینکه رسید کارت ملی جدید اکتفا میکنه یا راه حل دیگه ای داره لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر از همکاری شما

    • سلام وقتتون بخیر
      با پشتیبانی صحبت کنید
      برخی صرافی ها رسید رو قبول میکنن
      برخی دیگه گواهی نامه یا پاسپورت هم قبول میکنن

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.