آیا سایت سکه بیت کلاهبرداری است؟

سکه بیت

درآمد پایین و مخارج زیاد، افراد را به سمت پذیرفتن ریسک‌هایی می‌کند که می‌تواند آن‌ها را به ورطه نابودی بکشاند. شاید این افراد اگر به جای سرمایه‌گذاری در جاهایی که عاقبت آن مشخص نیست، بر روی خودشان سرمایه‌گذاری کنند تا بتوانند آگاهانه تصمیمات مالی برای خود بگیرند، پاداش بزرگتری از هرگونه ریسک دیگری دریافت کنند.



در این مقاله قصد داریم یکی دیگر از پروژه‌ها، به نام سکه بیت که ادعای درآمد بدون ریسک را دارد بررسی کنیم. اگر تجربه کافی در بازارهای مالی داشته باشیم، می‌دانیم که این‌چنین ادعاها پایان خوشی ندارد، با این‌حال به جزئیات موارد در این پروژه می‌پردازیم.

سکه بیت چیست؟

در صفحه اصلی وبسایت خود پروژه آن‌‌ها خود را اینگونه معرفی کرده‌اند:

سکه بیت یک رویکرد رباتیک مبتنی بر هوش مصنوعی است که روزانه چندین بار توسط کارشناسان بازار فارکس و بورس جهانی بروزرسانی میشود و ماموریت اصلی آن شناسایی و معرفی بی خطرترین دامنه های خرید و فروش در معاملات است. ربات های هوشمند ما به کیف پول شخصی کاربران که تحت مالکیت و اختیار آنان میباشد متصل شده و شروع به انجام معاملات مینماید، در این فرآیند سرمایه و معاملات کاربران از هرگونه معامله پرخطر یا دارای ریسک مصون بوده و احتمال ضرر یا از دست رفتن سرمایه کاربران به صفر می رسد. با اتکای به این حاشیه امن ایجاد شده ما میتوانیم اصل و سود سرمایه کاربرانی را که از سکه بیت استفاده می کنند را به صورت صددرصدی تضمین نمائیم.

بنابر این تعریف، معاملاتی در بازار فارکس توسط یک “ربات مبتنی بر هوش مصنوعی ” با اتصال به کیف پول شخصی که مبالغ تحت مالکیت و کنترل خود اشخاص است، صورت می‌گیرد. در ادامه به بررسی این ادعا توسط سایت سکه بیت می‌پردازیم.

صفحه اول سایت سکه بیت
صفحه اول سایت سکه بیت

سکه بیت چگونه کار می‌کند؟

برای پاسخ دقیق به این پرسش، در اپلیکیشن این سایت ثبت‌نام انجام دادیم، اما پس از ورود به محیط اپلیکیشن، هیچ اطلاعاتی مبنی بر نحوه انجام معاملات توسط ربات‌ یا منشا اصلی ربات، طراحان یا سازندگان ربات و کارشناسان یا معامله‌گران ناظر بر نحوه انجام معاملات ربات نیافتیم. اما اطلاعاتی که از داشبورد برنامه بدست آوردیم به شرح زیر است:

  • اجباری بودن احراز هویت جهت واریز وجه بر خلاف ادعای شخصی بودن کیف پول
اجباری بودن احراز هویت جهت واریز وجه
  • داشتن امکان زیرمجموعه‌گیری بر خلاف ادعایی که جلوتر به آن خواهیم پرداخت.
داشتن امکان زیرمجموعه‌گیری
  • امکان برداشت سود در سومین روز ماه میلادی که بر خلاف ادعای مالکیت و کنترل کامل بر کیف پول است.
شرایط و قوانین ربات سکه بیت
شرایط و قوانین ربات سکه بیت

سود پرداختی توسط سکه بیت چقدر است؟

بر اساس اطلاعاتی که هنگام ایجاد ربات بر اساس سرمایه ورودی شما داده می‌شود، ادعای پرداخت سود به شرح زیر است:

  • سود 13 درصد برای 100 دلار در 45 روز
  • سود 30 درصد برای 1000 دلار در 90 روز
  • سود 66 درصد برای 10000 دلار در 180 روز

برای مبالغ بالاتر باید با دفتر مرکزی تماس بگیرید.

آیا سکه بیت کلاهبرداری است؟

پاسخ قطعی به این پرسش بر عهده قوه قضاییه و قضات محترم است. ما در اینجا به بررسی موارد مشکوک و شبهات موجود در پروژه‌های مورد بررسی می‌پردازیم که کاربران بر اساس اطلاعات، آگاهی و بینش کامل تصمیم به سرمایه‌گذاری در آن‌ها بگیرند، یا اینکه از دارایی خود محافظت بیشتری بکنند. در ادامه به بررسی موارد مشکوک می‌پردازیم.

موارد مشکوک در سایت سکه بیت

پس از آنکه در اپلیکیشن با عدم ارائه اطلاعات کامل و تناقضات موارد ادعا شده مثل کیف پول شخصی مواجه شدیم، به قسمت‌های مختلف سایت سر زدیم که پاسخ پرسش‌هایی که در ذهن داریم بیابیم؛ از صفحه اصلی شروع کردیم و سپس به بخش “درباره ما” رفتیم تا باقی موارد دیگر را موشکافی کنیم؛ انصافاً هم تلاش زیادی شده بود تا باگ‌ها و ایراداتی که سایت‌های کلاهبرداری دارند و کاملا محرز هستند پوشانده شود؛ ولی با این‌حال موارد مشکوک زیادی بود که انتظار می‌رود محلی که با سرمایه و دارایی مردم سر و کار دارد، باید نسبت به آن شفافیت داشته باشد.

1- نبود اطلاعات از تیم پروژه

عدم ارائه اطلاعات از نحوه کارکرد ربات‌ها، برنامه نویسان و کارشناسان مالی و عدم اشاره به کارگزاری و صرافی‌های طرف قرارداد. همه ضعف‌هایی است که یک شخص آگاه را از سرمایه‌گذاری در این چنین پروژه‌ای منع می‌کند.

2- ادعای خلاف واقع در مورد کیف پول شخصی

همانطور که در ابتدای مقاله از صفحه اصلی سایت سکه بیت نقل قول کردیم، ادعا شده است که ربات‌ها به کیف پول شخصی افراد که تحت مالکیت کامل آن‌ها است، متصل می‌شوند؛ اما این در حالی است که بر خلاف این ادعا، کیف پول در حضانت خود سایت است و کاربران نیز برای برداشت سود تنها در سوم هر ماه میلادی دسترسی دارند.

 کیف پول شخصی در معنای واقعی آن به کیف پولی گفته می‌شود که توسط الگوریتم‌های رمزنگاری کلید خصوصی و عمومی تولید می‌کند، و هیچکس به غیر از خود کاربر به کلید خصوصی آن دسترسی ندارد.

 با این‌حال حتی اگر کیف‌پول‌های حضانتی که در صرافی‌های ارز دیجیتال و کارگزاری‌ها کاربرد دارد را نیز در نظر بگیریم، این امکان همیشه در آن‌ها وجود دارد که چه باسود و چه با ضرر، دسترسی به تمام دارایی و برداشت آن آزاد است.

3- ادعای سرمایه‌گذاری بدون ریسک

هرکسی که با دنیای مالی سر و کار داشته باشد، به این موضوع واقف است که هیچ سرمایه‌گذاری بدون ریسکی وجود ندارد. حتما با افرادی مواجه شده‌اید که با سرمایه‌گذاری در ملک یا طلا که از دارایی‌ها امن محسوب می‌شوند دچار زیان شده باشند. یا حتی سرمایه‌گذاری در بانک‌ها نیز با خطر ورشکستگی بانک یا کاهش ارزش پول در مقابل تورم یا ارزهای دیگر مواجه است.



بنابراین ادعای سرمایه‌گذاری بدون ریسک، خطرناک‌ترین نشانه‌ای است که معمولا توسط افراد کلاهبردار و متقلب بیان می‌شود.

4- عدم ارائه تاریخچه دقیق از پروژه و ربات

در بخش “درباره ما”  سایت سکه بیت نوشته شده است که، “این ربات حاصل تولید نرم افزاری قدرتمند از سال 1394 است”. اما هیچ کجا توضیح داده نشده که از آن سال تا کنون چه روندی توسط چه کسانی برای بهسازی ربات طی شده است. هیچ تاریخچه‌ای از عملکرد این ربات حتی بر روی یک حساب معاملاتی ارائه نمی‌شود.

بخش درباره ما سایت سکه بیت
بخش درباره ما سایت سکه بیت

توجه کنید که چه یک تریدر انسانی یا یک ربات معامله‌گر، برای اثبات سودآوری خود باید استیتمنت معاملاتی حداقل 2 ساله ارائه دهد، که عدم جعلی بودن آن نیز قابل اثبات باشد. که سایت سکه بیت هیچ‌چیزی در این باره ارائه نکرده است.

5- بازی با کلمات قانونی برای توجیه اعمالی که نیاز به مجوز دارند

در بخشی که دلایل قانونی اعتماد به سکه بیت آمده است که “شرکت شرکت سهامی خاص توسعه اقتصادی هوشمند جهان گستر بر اساس ماده بیست قانون تجارت یک شرکت سهامی است و بر اساس ماده دو قوانین تجارت اجازه فعالیت بازرگانی بدون داشتن موضوعیت بازرگانی را دارا است”.

این ادعا چند سوالی را مطرح می‌کند:

  1. علت عدم ثبت شرکت، با موضوعیت بازرگانی چیست؟
  2. چرا در موضوع شرکت توسعه اقتصادی هوشمند جهان گستر “ساخت ربات هوش مصنوعی معامله‌گری طراحی بسته‌های تخفیفی و هدیه” آمده است؟
  3. چرا در موضوع شرکت هیچ اشاره‌ای به استفاده از سرمایه شخص ثالث و انجام معاملات فارکس و بورس جهانی نشده است؟
  4. آیا تفاوتی میان شرکت سهامی خاص بدون هیچ مجوزی با شرکت سرمایه‌گذاری با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار و یا موسسه مالی و اعتباری با مجوز بانک مرکزی وجود ندارد؟
  5. چرا سرمایه اولیه شرکت سهامی خاص توسعه اقتصادی هوشمند جهان گستر مبلغ 100هزار تومان است و در صورت وارد آمدن زیان به دارایی سرمایه‌گذاران، هزینه‌های این زیان از چه منبعی تامین خواهد شد؟
  6. چرا بر اساس ادعاهای نوشته شده در سایت، مبنی بر فعالیت از سال 1394 یا 1401، این شرکت در سال 1402 ثبت شده است؟

پاسخ همه این سوالات ساده به نظر می‌رسد:  علت عدم مجوز قانونی برای انجام معامله و خرید و فروش سهام برای شخص ثالث است.

موضوع فعالیت شرکت توسعه اقتصادی هوشمند جهان گستر
موضوع فعالیت شرکت توسعه اقتصادی هوشمند جهان گستر
شرایط و ضوابط برای یک شرکت سرمایه‌گذاری
شرایط و ضوابط برای یک شرکت سرمایه‌گذاری

6- سواستفاده از اینماد و درگاه پرداخت برای توجیه قانونی بودن سایت

اگر از انصاف خارج نشویم، سایت سکه بیت با ثبت شرکت، آدرس و شماره تلفن و دریافت اینماد قدم کوچکی در جهت قانونی جلوه دادن فعالیت خود برداشته است. اما اگر سری به سایت اینماد و پورتال دریافت کد پیگیری مالیاتی زده باشید، حتما متوجه خواهید شد که روند دریافت آن‌ها بسیار ساده است. و هیچ یک از موارد مذکور نمی‌تواند امنیت دارایی‌ها را تضمین کند. همچنین گرفتن درگاه پرداخت هرچند که مشابه سایت‌های قمار راه‌های دورزدن زیادی دارد، اما با این‌حال داشتن اینماد و کد پیگیری مالیاتی برای درگاه مستقیم نیز کافی است.

7- موارد غیر قانونی

شاید اگر توضیحات اضافی، بازی با کلمات تبصره و ماده قوانین، در بخش درباره ما نوشته نمی‌شد و تنها به ثبت شرکت، اینماد و درگاه پرداخت و اشاره به اینکه در حین تکمیل پروسه‌های قانونی برای دریافت مجوز‌های لازم هستند بسنده می‌کردند، این‌همه تناقض در ادعاها دیده نمی‌شد. اما چون بزرگواران خیلی به قوانین تکیه کرده‌اند لازم به ذکر است بر اساس مقاله منتشر شده در سایت وکیل پایه یک دادگستری محمد حاجیلو:

فعالیت دفاتر کارگزاری و شرکت های فارکس در ایران سال ۱۳۹۰ توسط سازمان بورس تهران غیر قانونی اعلام شد.

همچنین به علت استفاده از اهرم‌های معاملاتی در تریدهای فارکس سود حاصل‌شده، ربا محسوب می‌شود و بر اساس قوانین اسلام شبهات زیادی برای این معاملات وارد است.

هشدار: با توجه به اینکه شما برای واریز وجه مستلزم به احراز هویت هستید، در صورتی که فعالیت‌های این شرکت تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد، اطلاعات هویتی شما نیز به دست مقامات قضایی خواهد رسید و شما باید بابت دریافت سود، و زیر مجموعه‌گیری پاسخ‌گو باشید.

8- موارد مشکوک دیگر

  • در بخش “قوانین و مقررات” سایت سکه بیت، ارسال عکس و ویدئو توسط کاربران را غیر محرمانه تلقی می‌کند، که بر خلاف ادعای حفظ حریم خصوصی اشخاص است.
  • در بخش “قوانین و مقررات” سایت سکه بیت، ادعا شده است هیچ ارتباط میان نوشته‌ها دیگر سایت‌ها و لینک‌های ارجاعی به این سایت وجود ندارد، این در حالی است که رپورتاژ آگهی در سایت عصر ایران منتشر شده که این خطای شناختی در کابر ایجاد می‌شود که به این پلتفرم اعتبار داده شده است.
رپورتاژ آگهی در سایت عصر ایران
رپورتاژ آگهی در سایت عصر ایران
  • اعلام برائت از “ هرگونه کسب و کار هرمی و نتوورک” ولی وجود امکان زیرمجموعه‌گیری در اپلیکیشن
  • عدم وجود بخش نظرات کاربران، برای پیگیری کسانی که از این پلتفرم استفاده کرده‌اند.

کلام پایانی

در این مقاله تلاش کردیم، بسیاری از مواردی را که یک کاربر حرفه‌ای در یک سایت که ادعای پرداخت سود و سرمایه‌گذاری بدون ریسک دارد را بررسی می‌کند، در سایت سکه بیت جست و جو کنیم و به ابهامات موجود اشاره کنیم. درصورتی که وبسایت مذکور به شکل قانونی قصد فعالیت دارد، امیدواریم هرچه سریعتر برای رفع ابهامات و دریافت مجوزهای قانونی از مراجع مرتبط اقدام کند. در غیر اینصورت از کاربران دعوت می‌شود که جوانب احتیاط را در مورد این سایت و سایت‌های مشابه رعایت کنند.

سوالات پرتکرار

27 دیدگاه روشن آیا سایت سکه بیت کلاهبرداری است؟

  • سلام متاسفانه سایت سکه بیت که به درگاه شاپرک خود افتخار میکرد در حرکتی عجیب واریز و برداشت ها رو به صورت تتری کرده که باید به یک صرافی ثالث واریز و برداشت کنید یعنی عملا ردیابی پول رو غیر ممکن کرده و اگه فرار کنه حتی یک فیش واریز هم ندارید که شکایت کنید

  • با سلام خدمت شما ، در مورد سکه بیت بنده ۲ بار مراجعه کردم به سازمان ثبت شرکتها و حتی خود دفتر این شرکت در شهر منوجان استان کرمان ،اعضای این شرکت و خود این شرکت کاملاً قانونی و صحیح می‌باشد ، اما اساسنامه این شرکت بر هدیه محور و آموزش بازار فارکس هست نه سود ده ، در نظر داشته باشید طبق اساس نامه این مبلغ تحت عنوان هدیه برای شما در نظر گرفته میشه نه سود سرمایه شما ،لذا هر زمان که بخواد می‌تونه سود شما رو کم و یا زیاد کنه یا حتی به ۰ برسونه ، از طرفی نماد اینماد کاملا درست بوده و جای شکی باقی نمی‌ماند هرچند به تاریخ اول دی ۱۴۰۳ معلوم نیست بتونه تمدید کنه، اما در نظر داشته باشید تمامی حوزه ارز دیجیتال ریسک محور هست حتی همین سکه بیت پس احتمال بدید که پول شما هر آن از بین بره . گذشته تر از تاریخ تأسیس سکه بیت مجموعه دیگری تخت عنوان رومیکس کار میکرد که البته همچنان هست ولی انگار در شرف بر شکستگی قرار داره و دیگه توان سود دهی و بر گرداندن مبالغ رو نداره بعید نیست سکه بیت به همین سرنوشت دچار بشه . اما در مورد این مقاله باید بگم که خیلی اغراق آمیز صحبت کرده مثلا قسمت پانزی بودن این کار که باید بگم بعد از ۱ سال هنوز حتی یک نفر هم زیر مجموعه نگرفتم و هیچ مشکلی نداشتم و حتی اگر هم بگیرید تأثیر خاصی برای شما نداره نهایت ۳۰ هزار تومن پول میده که اصلاً عددی نیست. از دوستان خواهش میکنم با مبالغ کم و سیوو سود جلو برن .

  • تا وقتی شرایط بر وفق مراده همه گوشاشون رو میگیرن و فقط دوست دارن حرفای قشنگ بشنون ولی وای به روزی که فاجعه نازل شه اینجور جاها که با سه ماه و شیش ماه و یه سال حرکت نمیزنن صبر میکنن اعتماد جلب میکنن قشنگ تپل سرمایه ملت رو جمع میکنن از این بگیر به اون بده هم سود تپل میدن موقع مناسب که همه در خواب و رویا هستن و هی برای سود بیشتر سرمایشون رو بر نداشتن و حتی شده با سودای قبلیشون اضافه هم کردن ناگهان دیگه خبری ازشون نیست حالا پیدا کن پرتقال فروش را شمایی که الان خوش خوشانته بعدا نیای به زمین و زمان فحش بدی اینو یادت باشه حللا خود دانی

  • سکه بیت عشقه عالیه
    تا کور بشن نتونن ببینن کسایی که داره پیشرفت میکنه
    چهارتا مثل توی علاف بیکار میای دروغ مینویسی
    خب که چی شد مثلا به جز اینکه ضایع شدی

  • من هنوزم بین دو راهی موندم خوبه با نه

  • این مطالب شما که نوشتید سراسر دروغه و معلومه سر دشمنی بوده و معلومه که سکه بیت داره راه درست رو در پیش گرفته
    و شما از این رشد و پیشرف ناراحتید و منافع شمارو به خطر انداخته.

  • سایت توکن باز کلاهبردار و شیاد است

    خودشون از منبع معتبر صحبت میکنن در صورتی خود سایت توکن باز خودش معتبر و قانونی و شناخته شده نیست و معلوم نیست کجا هستن و چه نیات شومی در سر دارند و هیچکس و هیچ جایی ازشون اسمی نیومده و مجوز فعالیت و انتشار از هیچ ارگان و نهادی ندارند.
    میدونید چرا؟؟ به خاطر اینکه اگر شناخته شده باشن سریعا میشه ازشون شکایت کرد به خاطر انتشار مطالب کذب و دروغ که ساخته ذهن معیوب و کثیف این افراد هست و در نهایتا برای سایت سکه بیت یک ادرس ولت تتر میفرستن و میگن پول واریز کنید تا مطالب رو از سایت حذف کنیم.

    من از سازنده و گرداننده سایت توکن باز سوالی دارم و این سوال همه دوستان هست.
    ایا شما در حدی هستی که بخواهی مجوزات و نماد ها و فعالیت قانونی یک شرکت معتبری مثل سکه بیت رو رد و تکذیب کنی؟
    ایا این نماد رو شما دادی که الان به راحتی رد میکنی و قبولش نداری

    ببین در حدی نیستی که اینکارو بکنی
    وسلام

  • اقا خیلی ببخشیدا من خودم بالای یکساله که سرمایه گذاری کردم و دارم بدون تاخیر درامدمو دریافت میکنم این درست نیست بخواهی سکه بیت را تخریب کتی و با این رپورتاژ شما زمین نمیخوره. شما گفتی که سکه بیت پدل رو بلوکه میکنه در صورتی که من خودم چندین بار به دلیل اینکه چک داشتم ربات رو لغو کردم و بدون این که کسی ازم سوالی بپرسه و مانع خروج پول من بشه سریعا بهم برگردوندن بدون جریمه و با احترام. من به شخصه ازشون راضی هستم و از خداوند متعال میخواهم بهشون عمر با عزت بده بتونن بیشتر و بهتر فعالیت کنن.

    و از خدا میخواهم شمارو هم به راه راست هدایت کنه.

  • سکه بیت مطمن باش پایدار هست و خیالم از این بابت کاملا راحته و نه مثل هزارتا سایت دیگه جمع کنه و بره و تا الان سابقه خوبی داشته و تونسته اعتماد کاربران خودش رو داشته باشه.
    و اگر سکه بیت تا چند سال دیگه ادامه دار بود چه حرفی داری که بزنید. و اون موقع هست که ببینم چه حرفی برای گفتن دارید.
    در اصل شما دروغ گو هستید با این مطالب سعی بر تخریب هر پلتفرم دیگری رو هم دارید و چه قصدی دارید خدا داند.

  • توکن باز کلاهبرداری

    اینکه میبینم جواب قانع کننده و مستندی نداری بهم بدی یعنی من سوالم رو درست پرسیدم و اتفاقا راه من درسته 👌

  • توکن باز کلاهبرداری

    اقای محترم با کلمات بازی نکن جواب من رو ندادید!!!
    میگم مجوز خودتون چی هست ! این فحاشی بود و توهین!؟؟
    نپیچون جواب بدید لطفا؟ این سایت اصلا به رسمیت شناخته شده نیست….
    جواب نداری که بدی؟
    به قول خودت تیم شما و خود شما کجا هستید؟
    اینکه چهارتا صرافی معرفی میکنی یعنی اعتبار؟!

  • توکن باز کلاهبرداری

    وای مردم از خنده توکن بتز از کی شده مرجع معتبر🤣🤣🤣
    یکی میخواد خودتو نقد و برسی کنه و اگر راست میگی دفترتون کجاس؟ یا مجوزتون چیه اقای معتبر!!! واقعا این اسمی که گذاشتی برای خودت واقعیه یا کیکه!!!!

    • علی اکبر ارجمند

      حملات و توهین‌ها از طرف شما به ما انگیزه بیشتری میده برای اینکه میفهمیم مسیر رو درست رفتیم.

  • ما هستیم همیشه در کنار سکه بیت👌

  • شایان علیزاده

    تو خودت اگر منبع معتبر خبری بودی یک مجوز انتشار از وزارت فرهنگ ارشاد داشتی یا آدرس دفتر یا شماره تماسی چیزی
    خودت معلوم نیست کی هستی و کجایی و معلومه اومدی برای اخاذی از پلتفرم های در حال رشد

    • علی اکبر ارجمند

      ما بزرگترین منبع مقایسه صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی هستیم که افتخار همکاری مستقیم با این صرافیها و معرفی و تحلیل و بررسی اونها رو داریم. خیلی از پلتفرم‌های قانونی و معتبر رو معرفی کردیم و مورد نقد قرار دادیم. و هیچ پلتفرم معتبری با اینکه میلیون‌ها کاربر دارند، کاربرانشون نه فحاشی کردند نه اعتراض، بلکه تشکر هم کردند چونکه آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟😅

  • واقعا دلت به حال مردم سوخته این موارد کذب و دروغ رو منتشر کردی!! یا فقط میخوای باج بگیری و اخاذی کنی

    هر حرفی زدی همش دروغه همش کذبه…

    • علی اکبر ارجمند

      متاسفانه هر پایان هفته افرادی میان میگن دروغ گفتیم. اما نمیگن چی رو دروغ گفتیم :))
      ما داده‌های سایت رو بررسی و تحلیل کردیم.
      از دوستانی که جمعه بعدی تشریف میارن دعوت می کنم، به جای عصبانیت و فحاشی، پاسخ ابهامات مطرح شده را بیان کنند✌️

  • سوال ❓

    چرا حداقل واریزی 100 دلار هست؟ چرا کمتر نیست؟

    ✅پاسخ:

    توجه داشته باشید که حداقل واریزی در بازار فارکس 100 دلار میباشد و این مورد را میتوانید در مقالات در بستر اینترنت مطالعه بفرمایید و توجه داشته باشید که سرمایه گذاری های اندک به صرفه نبوده و سود انچنانی ندارد به دلیل کارمزد های تبدیل، واریز یا برداشت دارایی شما. و همچنین با مبالغ پایین نمیتوان در استراتژی های معاملاتی به درستی ترید خوبی انجام داد.

  • سؤال ❓

    آیا این درآمدی که شما میدهید منطقی هست؟ خیلی بالا و غیر قابل باور نیست!!

    ✅پاسخ:

    خیر، دوست عزیز شما میتوانید با تحقیق و جست و جو در بستر وب و مطالعه مقالات و مطالب درباره کسب درآمد از فارکس متوجه این موضوع خواهید شد که درآمدی که یک تریدر حرفه ای و با تجربه میتواند در بازار فارکس کسب کند به طور میانگین بین 10 تا 15 درصد در ماه خواهد بود.

  • سؤال❓

    آیا ربات های معامله گر به تنهایی کار میکنند؟

    ✅پاسخ:

    خیر، ربات های معامله گر هوش مصنوعی ساخت کارشناسان و برنامه نویسان مجرب و کار آمد مجوعه سکه بیت بوده و تمامی اطلاعات لازم و الگوریتم و استراتژی های مختلف را برای ربات تعریف نموده و زیر نظر معامله گران و کارشناسان ما عمل میکنند و در روز چندین بار بروزرسانی میشوند.

  • سؤال ❓

    چرا از ربات ها استفاده میکنید؟

    ✅پاسخ:

    زیرا ربات های معامله گر بسیار دقیق تر و بدون خطا و کمترین میزان ریسک و کم هزینه بوده و چندین عملیات پیچیده را همزمان میتواند سریعا انجام دهد.ربات های معامله گر با الگوریتم منحصر به فردی که دارند میتوانند دامنه و سهام های کم خطر و محکوم به سعود را شناسایی کرده و وارد معامله میشود و احتمال ضرر و زیان را کاهش میدهد.

  • سؤال❓

    حکم اسلام در رابطه با شرعی بودن درامد فارکس و معامله در آن چیست؟

    ✅پاسخ:

    حکم شرعی رهبری درمورد بازار فارکس چنین معامله از نظر شرعی هیچ اشکالی ندارد زیرا تمام شرایط معامله را دارد و در ضمن آن هم هیچ شرطی که مخالف شرع باشد نشده است. بنابراین شرعاً جایزاست.

  • سکه بیت عشقه عشق
    ما پشتشیم مثل کوه
    شما خودتون کلاهبرداری هستید
    اصلا یک شماره تلفن و ادرس شرکت ندارید
    باج گیر هستید که اومدید اینکارو کردید

  • هر جی مطلب گفتی همشون دروغ هستن
    به شعور ما کاربران داری توهین میکنی
    درک درستی نداری از سکه بیت
    کاملا قانونی و معتبره

    شما دروغ گو هستید.

    • علی اکبر ارجمند

      دوست عزیز ما فقط به مواردی که مشاهده کردیم اشاره کردیم. هرجایی که فکر می‌کنید با واقعیت مطابقت نداره بفرمایید، تا بررسی بشه

  • باسلام تشکر از شما
    سکه بیت چطور هم در بازار و هم در مایکت هستش؟
    آیا بازار برنامه هاش قابل اعتماد نیست؟

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.