حذف صنعت کریپتو از لایحه دفاعی آمریکا با بودجه 770 میلیارد دلاری

Gear Biden Right to Repair 1233874860

به گزارش توکن باز به نقل از the block، جو بایدن رئیس‌جمهور فعلی آمریکا، در لایحه دفاعی 770 میلیارد دلاری که اخیراً امضا کرده است، خواستار یک استراتژی جدید برای حفظ سلامت و امنیت فناوری‌های نوظهور شده است.

وی به وزارت دفاع تاکید کرده است که این استراتژی را تا April 1, سال 2022 (به عبارتی دوازدهم فروردین‌ماه) مشخص کند که به‌این‌علت بودجه 768 میلیارد دلاری را به پنتاگون و وزارت دفاع اختصاص داد.

جالب است بدانید در این لایحه اشاره‌ای هم به بلاک چین و بخش‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال شده است که طی آن بخش مربوط به صنعت کریپتو از استراتژی ملی دولت آمریکا علیه تروریسم و تأمین مالی غیرقانونی حذف شده است.

این استراتژی جدید که به‌منظور کاهش نگرانی‌ها از بابت هدف قرارگرفتن فناوری‌های نوظهور و حفظ امنیت آنها طراحی شده است بخشی به نام *تحلیل روند تهدیدات مالی غیرقانونی در حال ظهور* دارد.

این بخش شامل تمامی روندهای مالی غیرقانونی و هر نوع تغییروتحول در انتقال ارزش‌ها می‌شود. همچنین این بخش با حذف و چشم‌پوشی از اسامی توکن‌ها و نیز جریمه‌های سایبری، اینترنتی، مخابراتی و ارائه بخشی برای بازنگری و بررسی روندهای انتقال ارزش؛ دغدغه‌های موجود در رابطه‌ با هدف قراردادن فناوری‌های نوظهور را کاهش می‌دهد و فضایی امن برای کاربران شبکه ایجاد می‌کند.

شایان‌ذکر است که این بخش شامل فناوری‌های دفتر کل توزیع شده تحت مهارت‌های مورد انتظار از استخدام‌های به‌ اصطلاح «استعداد دیجیتال» است. در طی این لایحه به وزیر دفاع دستور داده شده است که منابع لازم را برای استخدام افرادی که این مهارت‌ها را دارند، به «افسر ارشد استخدام دیجیتال» ارائه کند.

منبع: the block

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.