تحلیل قیمت KCS؛ آیا روند نزولی توکنِ کوکوین ادامه دارد؟

تحلیل قیمت توکن صرافی کوکوین KCS

اتفاقات اخیر ازجمله شایعه‌ی ورشکستگی صرافی کوکوین، روزهای سرد و طاقت‌فرسایی برای توکن بومی این صرافی یعنی KCS رقم زده است. KSC طی هفت روز اخیر سقوطی 24 درصدی را تجربه کرده که همین موضوع، قیمت آنرا به زیر سقف پایین‌تر خط روند کانال 14 ماهه‌ی این رمز ارز رسانده است. علی‌رغم تلاش‌های کوکوین برای تبلیغ و حمایت از توکنِ خود، روند کاهش قیمت این رمز ارز متوقف نشد و به‌نظر ادامه دارد. در ادامه به بررسی تحلیل این رمز ارز پرطرفدار می‌پردازیم. با ما تا پایان «تحلیل قیمت KCS» همراه باشید.

تحلیل قیمت KCS
نمودار رمز ارز KCS در تایم فریم روزانه

این آخرین فرصتِ این رمز ارز برای ریکاوری و ثبت کردن کف قیمت است. در غیر این صورت و بسته شدن کندل هفتگی زیر خط روند سقف پایین‌تر، سقوط قیمت بیش‌تر این رمز ارز اتفاق افتاده و تارگت اول، میانگین 200 روزه‌ی متحرک (سطح قیمت 5.87 دلار) در تایم فریم هفتگی است. همانطور که در نمودار بالا می‌بینید، این روند با فیبوناچی که در سطح 0.236- قرار داشته، مطابقت دارد.

از طرفی با توجه به اندیکاتور CCI در تایم فریم روزانه، شاهد شکل‌گیری سقفی پایین‌تر از دو سقف قبلی در این اندیکاتور هستیم. در نتیجه در صورت شکست این روند و افزایش قیمت، انتظار می‌رود قیمت توکن KCSتا سطح 13.74 دلاری که مقاومت میانگین متحرک 50 روزه این ارز دیجیتال نیز بوده رشد قیمتی را تجربه کند. از آنجا که این محدوده منطبق بر سطح 0.236 فیوناچی است، مقاومت سنگینی برای این رمزارز به شمار می‌رود.

همچنین درصورت شکسته شدن میانگین متحرک 200 روزه (سطح قیمت 17.738 دلار) در تایم فریم 1 روزه، روند KCS تغییر کرده و باید منتظر افزایش قیمت بیش‌تر آن باشیم.

همانطور که در خبر «آیا ماجرای ورشکستگی صرافی کوکوین واقعیت دارد؟ مدیرعامل Kucoin پاسخ داد» اشاره کردیم، شایعات منفی پیرامون این رمز ارز تکذیب شد و باید دید در ادامه چه اتفاقی برای آن رخ می‌دهد. تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به این رمز ارز چیست؟ چه آینده‌ی قیمتی برای توکن بومی صرافی کوکوین متصور هستید؟ لطفا تحلیل‌ها و نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان «تحلیل قیمت KCS» همراه ما بودید.

منبع: TradingView

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.